Gönderen Konu: Uzun saç kullanan var mıydı ?  (Okunma sayısı 505 defa)

icindentramvaygecensarki

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 312
Uzun saç kullanan var mıydı ?
« : 07 Kasım 2020, 12:05:08 »
3 sene öncesi 20 yaşımdayken o zamanlar tabi Norwoodmuş Minoxmuş Dutasmış hiçbiri hayatımızda yok mutlu günler... Bu saç da asker traşından 9-10 ay sonra bu kadar uzamıştı haa...Peki siz omuzlarınıza kadar uzun saç kullandınız mı hiç ?
TEDAVİM
Minoxil Forte Günde 1 (Şakaklara ve Frontale 3'er Fıs)
Dutasteride Avodart Günde 1 (Eskiden Haftada 2)
Fiyto Şampuan Haftada 2
Dermaroller 1 mm Haftada 2
D Vitamini- Çinko- B 12 2 Günde 1
Oral Spironolakton Aldactone 25 mg Günde 1

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 35930
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Uzun saç kullanan var mıydı ?
« Yanıtla #1 : 07 Kasım 2020, 12:07:02 »
Genetik dökülme olan biri uzun saç kullanırsa kaybı daha fazla olur

Çünkü uzun saçın enerjiye daha fazla ihtiyacı var beslenmeye

Beslenme genetik dökülmede kısıtlandığı için kişinin yaptığı en mantıksız davranış olur
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçları Ekibi.

Leonidas

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2401
Ynt: Uzun saç kullanan var mıydı ?
« Yanıtla #2 : 07 Kasım 2020, 12:07:53 »
Evet bağlıyodum bi dönem :) yaş 18-19 civarıydı yanılmıyorsam , ve sonuç inanılmaz bir dökülme oldu.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 4360
Ynt: Uzun saç kullanan var mıydı ?
« Yanıtla #3 : 07 Kasım 2020, 12:11:50 »
 uzun saçın beslenmesi zor olur genetikte yanlıştır saçı uzun kullanmak.

Buckley

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 34
Ynt: Uzun saç kullanan var mıydı ?
« Yanıtla #4 : 08 Kasım 2020, 02:07:24 »
Hocam ikinci konuna ikinci yorumum olacak. Yalan dolan yapmıyorum, biraz rahatlatır seni belki ama saçların gayet iyi durumda. Üstüne uzun saç da hiç yakışmamış. Şimdiki halin çok daha iyi, bilgine.

icindentramvaygecensarki

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 312
Ynt: Uzun saç kullanan var mıydı ?
« Yanıtla #5 : 08 Kasım 2020, 06:55:32 »
Hocam ikinci konuna ikinci yorumum olacak. Yalan dolan yapmıyorum, biraz rahatlatır seni belki ama saçların gayet iyi durumda. Üstüne uzun saç da hiç yakışmamış. Şimdiki halin çok daha iyi, bilgine.
Allah razı olsun hocam ama babamın 27, amcamın da 28 yaşında Norwood 4 olduğunu öğrenince çıldırdım minoxa ve avodarta başladım
TEDAVİM
Minoxil Forte Günde 1 (Şakaklara ve Frontale 3'er Fıs)
Dutasteride Avodart Günde 1 (Eskiden Haftada 2)
Fiyto Şampuan Haftada 2
Dermaroller 1 mm Haftada 2
D Vitamini- Çinko- B 12 2 Günde 1
Oral Spironolakton Aldactone 25 mg Günde 1

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 4360
Ynt: Uzun saç kullanan var mıydı ?
« Yanıtla #6 : 08 Kasım 2020, 15:14:51 »
 kellik geninin anneden alındığı solenir.

Hasan1905

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 11
Ynt: Uzun saç kullanan var mıydı ?
« Yanıtla #7 : 08 Kasım 2020, 15:36:39 »
ben 30 yaşına kadar sürekli düzenli olarak saçlarımı bazen kazıdım bazen 0 numaraya vurdum

o yüzden mi genetik dökülme sorunum olmasına rağmen bu yaşa kadar dayandı saçlar? yoksa bunla alakası yok tamamen genetik mi

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 4360
Ynt: Uzun saç kullanan var mıydı ?
« Yanıtla #8 : 08 Kasım 2020, 17:34:10 »
 genetik .yanlız bir genc 15 senedir falan dikkatimi ceker mevsimsellerde iyice kısaltır normaldede kısa tutar 18 yasında genetiği vardı 10a yaklaştı halen saçlarını koruyor kesin kel kalır demiştim

Spencer

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1118
Ynt: Uzun saç kullanan var mıydı ?
« Yanıtla #9 : 08 Kasım 2020, 19:31:27 »
Uzun veya kısa saç zerre etkilemez. Bunlar boş beleş koca karı söylemleri, saç sağlığı ile saçın uzunluğu arasında hiçbir ilinti yok. Tek bir kıstas var genetik yatkınlık var mı yok mu? Varsa kısa da aynı zamanda dökülür uzun da ancak uzun saç daha çok göze çarpacağı için daha çok dökülüyor algısı yaratır tek fark bu
Alopexy t % 5 deri spreyi (%5 minoksidil) - Gün aşırı akşamları 8 fıs

Konazol şampuan - Haftada bir gün

Clear kömür içerikli şampuan

Xeth

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1003
Ynt: Uzun saç kullanan var mıydı ?
« Yanıtla #10 : 10 Kasım 2020, 22:12:33 »
Hocam daha fazla beslenme işi falan aşırı saçma. Senin saçın ne kadar uzadığını bilmiyor zaten. Önemli olan köklere gelen besinler. Ancak şöyle dersen olur. Saçın zaten dökülecektir yani telogen fazına girmiştir. Saçların uzun olması ağırlastıracağı için kökten daha erken ayrılır. Bu da saçını çekmeye denktir zaten
AlopexyT minoxidil (günde 8 fıs)
Finasterid 1.25 mg (haftada 3)
Yeşilçay (x1)
Loprox şampuan (haftada 2)
Nature's Supreme Mg 250mg (ara sıra)
Setirizin 5mg

Bıraktıklarım; minoxil, bioxinin minoxidil, balen kabak, xpecia

Tedavi sürecim;
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=23060.0

onizuka eikichi

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3545
Ynt: Uzun saç kullanan var mıydı ?
« Yanıtla #11 : 10 Kasım 2020, 22:36:59 »
Benim çok erken saçlarımda açılma başladığı için erken saçlarım dökülür korkusuyla sonradan içimde heves kalmasın diye 3 4 sene uzun saçla gezmiştim. Ama o dönem de korkuyordum saçlarım dökülecek diye pekte mutlu olduğum söylenemezdi açıkcası :). Sizin Barış Akarsu gibi saçlarınız varmış. Umarım dökülmeyi durdurabilirsiniz...
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

ronaldo5

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 3
Ynt: Uzun saç kullanan var mıydı ?
« Yanıtla #12 : 11 Kasım 2020, 01:49:02 »
neden saç için tanımadığın insanlara tipini boy boy gösteriyon ki :d

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 35930
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Uzun saç kullanan var mıydı ?
« Yanıtla #13 : 11 Kasım 2020, 02:47:33 »
neden saç için tanımadığın insanlara tipini boy boy gösteriyon ki :d


ne alaka
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçları Ekibi.

PEGO

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 780
  • Saçların dökülmüş kanka
Ynt: Uzun saç kullanan var mıydı ?
« Yanıtla #14 : 14 Kasım 2020, 02:51:34 »
Ben de kullanırdım bir zamanlar, omzuma kadardı hatta benden görüp uzatan çok insan olmuştu, sonra dökülmeye başladı ve bir daha uzatamadım... işin kötü tarafı benden görüp uzatanların saçları hala sırma gibi. :(
Xpecia günde 2 tablet
Prozinc Plus Şampuan

Serkan Aygın 4200 Greft https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=16500.0

 

Facebook Twitter Instagram