Gönderen Konu: Serkan Aygın | 08.12.2020 | 3300 Greft | Yaş : 30  (Okunma sayısı 4568 defa)

Mutlu Akkurt

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 61
Serkan Aygın | 08.12.2020 | 3300 Greft | Yaş : 30
« : 08 Aralık 2020, 15:32:40 »
Arkadaşlar herkese merhaba. En az 3-4 yıldır ektirsem mi ektirmesem mi diye düşünüyordum. 1.5 ay önce bu siteyi keşfedince kararım kesinleşti ve Serkan Aygın'da karar kıldım. Bugün ekimim gerçekleşti ve hemen buraya yazmak istedim. Ama birkaç sorum olacak.
1. Saç çizgim biraz yukarıda gibi geldi. Acaba saç olmadığı için mi öyle geldi? Bir de yanlara doğru sanki fazla oval gibi. Yanlar yani şakaklar biraz daha altta olsa daha iyi değil miydi? Yani çizginin tamamı ovallikten biraz daha düze dönük olsa daha iyi değil miydi? Kısaca çizgim nasıl olmuş?
2. Aradan belli bir zaman geçtikten sonra takviye kullanmam şart mı? Kullanayım mı yani? Kullanırsam da çok fazla kullanmak istemiyorum. Sadece xpecia kullansam olır mu 5-6 ay?
3. Benden 3300 greft alındı evet çok fazla değil ama ben saçın üst kısımları hariç alt ve yan tarafları kısa tutuyorum. Sıfıra vurduruyorum model olarak. Üstünü kapatacak bi saç olmadığı için alınan greftlerden dolayı seyrek durur mu? Hani sıfıra vurdurunca ortaya çıkar mı iyice?
« Son Düzenleme: 09 Aralık 2020, 19:44:06 Gönderen: Mutlu Akkurt »

Mutlu Akkurt

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 61
Ynt: Serkan Aygın | 08.12.2020 | 3300 Greft
« Yanıtla #1 : 08 Aralık 2020, 15:34:58 »
Diğer fotoğraflar yan. Bunları da ekliyim. Altındaki yazıya tıklayınca düz gözüküyor bunlar
« Son Düzenleme: 08 Aralık 2020, 16:20:47 Gönderen: Mutlu Akkurt »

Farques

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 300
Ynt: Serkan Aygın | 08.12.2020 | 3300 Greft
« Yanıtla #2 : 08 Aralık 2020, 16:51:31 »
Greft sayısı açık alana göre çok iyi bi sayı, gayet sık olacaktır, saçınızı 3 numara yaptığınızda o bahsettiğiniz seyreklik olmayacaktır, kendi saçlarınız ile eşitlenecektir.

Saç çizginizde gayet yerinde, kafa yapınıza uymuş, sizi mutlu edecektir. İlaç olarakda kliniğin önerdiği şeyleri yapmanızı tavsiye ederim, kendi saçlarınızda sorun gözükmüyor, ben olsam vitamin amaçlı Xpecia kullanır geçerdim.
Dr. Serkan AYGIN (Halil Bey) | Greft: 4535 | Yaş: 28 | 09.12.2020
www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=18122.0
__
Propecia
Vitagil D3
Prozinc Plus
Venatura B12
Venatura Folik Asit
Ocean Plus Omega 3
Ocean Plus Extramag
Magnezyum Yağı > Dermapen (Vertex)
Hint Yağı & Karadut Özü & Keçiboynuzu Özü

Mutlu Akkurt

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 61
Ynt: Serkan Aygın | 08.12.2020 | 3300 Greft
« Yanıtla #3 : 08 Aralık 2020, 17:09:19 »
Greft sayısı açık alana göre çok iyi bi sayı, gayet sık olacaktır, saçınızı 3 numara yaptığınızda o bahsettiğiniz seyreklik olmayacaktır, kendi saçlarınız ile eşitlenecektir.

Saç çizginizde gayet yerinde, kafa yapınıza uymuş, sizi mutlu edecektir. İlaç olarakda kliniğin önerdiği şeyleri yapmanızı tavsiye ederim, kendi saçlarınızda sorun gözükmüyor, ben olsam vitamin amaçlı Xpecia kullanır geçerdim.
Klinikle bunu daha görüşmedik. Verdikleri broşürde önerdikleri bir sürü ilaç ve takviye var. Ondan kafam karıştı. Sadece Xpecia kullansam yeter mi diyosunuz ? Bir de ne kadar süre kullanayım?

Mutlu Akkurt

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 61
Ynt: Serkan Aygın | 08.12.2020 | 3300 Greft | Yaş : 30
« Yanıtla #4 : 08 Aralık 2020, 17:56:29 »
Nedense bazı fotoğraflar düz iken bazıları yan. Nasıl düzeltebilirim?

Ali Kemal

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 79
Ynt: Serkan Aygın | 08.12.2020 | 3300 Greft | Yaş : 30
« Yanıtla #5 : 08 Aralık 2020, 18:02:50 »
Serkan hocayada hep aynı şekil dökülmesi olanlar ektiriyor şanslı hoca vala
Ama ektirenler hep memnun umarım sende meönun kalırsın kardeşim.

Romanadam

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 96
Ynt: Serkan Aygın | 08.12.2020 | 3300 Greft | Yaş : 30
« Yanıtla #6 : 08 Aralık 2020, 18:38:26 »
saçlar çıkınca o bahsettiğin ovallik kalmaz dostum merak etme yeterki ekim başarılı olsun .şu an sıfır saçlısın o yüzden gözüne öyle gelmesi normal.

Farques

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 300
Ynt: Serkan Aygın | 08.12.2020 | 3300 Greft | Yaş : 30
« Yanıtla #7 : 08 Aralık 2020, 19:07:20 »
Nedense bazı fotoğraflar düz iken bazıları yan. Nasıl düzeltebilirim?
Forum kaynaklı, kalsın bişey olmaz. :)
İlaç kullanımı için dökülme şeklinize göre klinik sizi yönlendiricektir, broşür vermiş olmaları lazım, biri finasterid biri xpecia ana ilaç olmak üzere iki yol haritalı şeklinde.
Dr. Serkan AYGIN (Halil Bey) | Greft: 4535 | Yaş: 28 | 09.12.2020
www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=18122.0
__
Propecia
Vitagil D3
Prozinc Plus
Venatura B12
Venatura Folik Asit
Ocean Plus Omega 3
Ocean Plus Extramag
Magnezyum Yağı > Dermapen (Vertex)
Hint Yağı & Karadut Özü & Keçiboynuzu Özü

Mutlu Akkurt

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 61
Ynt: Serkan Aygın | 08.12.2020 | 3300 Greft | Yaş : 30
« Yanıtla #8 : 08 Aralık 2020, 20:24:47 »
Verdikleri broşürde tüm ilaçlar var. Genele hitap ettikleri için. Peki ekimden sonra takviye kullanmak şart mı?

Farques

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 300
Ynt: Serkan Aygın | 08.12.2020 | 3300 Greft | Yaş : 30
« Yanıtla #9 : 08 Aralık 2020, 20:28:26 »
Şart değil, kullanmassan saçlar çıkmaz diye bişey yok. Ancak eğer tavsiye edilen bi ilaç var ise kullanmakda yarar var, xpeciayı sorabilirsiniz, kullanabilirsiniz diyeceklerdir zaten. Serkan hoca kesinlike doğru yönlendiricektir.
Dr. Serkan AYGIN (Halil Bey) | Greft: 4535 | Yaş: 28 | 09.12.2020
www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=18122.0
__
Propecia
Vitagil D3
Prozinc Plus
Venatura B12
Venatura Folik Asit
Ocean Plus Omega 3
Ocean Plus Extramag
Magnezyum Yağı > Dermapen (Vertex)
Hint Yağı & Karadut Özü & Keçiboynuzu Özü

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 29346
Ynt: Serkan Aygın | 08.12.2020 | 3300 Greft | Yaş : 30
« Yanıtla #10 : 09 Aralık 2020, 01:12:49 »
telefonun çekim acısı ile alakalı resımlerın yan cıkması ekran goruntusu alıp tekrar paylasırsanız yamuk cıkanları sorun olmaz

ekımınız hayırlı olsun ekım acık alana uyumlu ve sık

finasterıd dusune bılırsın xpecia yerıne ama araştır merkeze de sor
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

Mutlu Akkurt

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 61
Ynt: Serkan Aygın | 08.12.2020 | 3300 Greft | Yaş : 30
« Yanıtla #11 : 09 Aralık 2020, 09:21:07 »
İnternete finanasterid yazıyorum yine xpecia çıkıyor? İlacın adı mı finansterid?
Bir de hocam resimleri tekrar yükleyecem şimdi ama ön çizgim hakkımda yorum yaoar mısın nasıl olmuş? Saç olmadığı için mi bana yukarıda gibi geldi? Bi de yan şakak kısımları biraz fazla oval geldi bana. Biraz daha düz yani yan kısımlar 1-2 cm daha altta olsa daha iyi olmaz mıydı?

Mutlu Akkurt

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 61
Ynt: Serkan Aygın | 08.12.2020 | 3300 Greft | Yaş : 30
« Yanıtla #12 : 09 Aralık 2020, 09:43:43 »
Tüm fotoları düz bir şekilde tekrardan yüklüyorum. Yine yan gibi duruyor ama büyütünce düzeliyor arkadaşlar.
« Son Düzenleme: 09 Aralık 2020, 11:10:05 Gönderen: Mutlu Akkurt »

kiokbs

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 143
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Serkan Aygın | 08.12.2020 | 3300 Greft | Yaş : 30
« Yanıtla #13 : 09 Aralık 2020, 10:26:55 »
fotolari atmadan once kirpman gerek yan donmemesi icin. basarili bi sonuc alirsin insallah sik ve estetik bir ekim olmus.
Kaan Pekiner, 2012 greft, 18.08.2020 https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=15656.0

Diyetim;
-1 mg finasteride
-100 gr. kabak cekirdegi
-1 dis sarimsak
-1 fincan yesil cay
-0 seker kullanimi
-1 bardak peynir alti suyu

Mutlu Akkurt

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 61
Ynt: Serkan Aygın | 08.12.2020 | 3300 Greft | Yaş : 30
« Yanıtla #14 : 09 Aralık 2020, 10:51:31 »
fotolari atmadan once kirpman gerek yan donmemesi icin. basarili bi sonuc alirsin insallah sik ve estetik bir ekim olmus.
Çizginin seviyesi ve şekli nasıl sence?

 

Facebook Twitter Instagram