Gönderen Konu: 8 aylık Fin tedavisini bırakmak zorunda kaldım  (Okunma sayısı 1217 defa)

SaçımBenimKaşımBenim

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 121
8 aylık Fin tedavisini bırakmak zorunda kaldım
« : 14 Aralık 2020, 14:04:32 »
Evet arkadaşlar konularımı takip eden arkadaşlar bilir süreç çok iyi ilerliyordu vertex ve ön bölgede bile saç çıkışlarım olmuştu.

Arkadaşlar 8.ayda yan etkiler artık baş gösterince bırakmak zorunda kaldım sorularınız varsa cevaplamak için buradayım.

Tedavim(Fin-minox-keto) şeklindeydi
Tekrar fini kullanırmıyım bilmiyorum açıkçası

Blancos

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 19
Ynt: 8 aylık Fin tedavisini bırakmak zorunda kaldım
« Yanıtla #1 : 14 Aralık 2020, 14:08:08 »
Hangi yan etkiler oldu ki hocam

My Precious

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1165
Ynt: 8 aylık Fin tedavisini bırakmak zorunda kaldım
« Yanıtla #2 : 14 Aralık 2020, 14:14:23 »
İyi yapmışsın.

SaçımBenimKaşımBenim

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 121
Ynt: 8 aylık Fin tedavisini bırakmak zorunda kaldım
« Yanıtla #3 : 14 Aralık 2020, 14:18:03 »
Hangi yan etkiler oldu ki hocam

huzursuzluk, meni şeffaflaşması, depresyon ve panik atak yaptı bende. Aptal gibi yapıyor insanı Bi zamandan sonra. Bu depresyon, panik atak stressde bağırsaklarıma vurmuş gaz asit dengesini bozmuş onun için ilaç kullanıyorum şimdi birde endişe giderişi hap verdi kullanıyorum. Tam verim alacağım zamanlarda böyle şeyler yaşamasaydım kesinlikle devam ederdim ilaca. Bu ilaç beyni etkiliyor kimse diyemez etkilemiyor diye. İlk 5 aylık süreçte bir sıkıntım yoktu iyiydi herşey.

SaçımBenimKaşımBenim

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 121
Ynt: 8 aylık Fin tedavisini bırakmak zorunda kaldım
« Yanıtla #4 : 14 Aralık 2020, 14:20:44 »
İyi yapmışsın.

Valla öyle hocam  2 haftada anca düzeldim kendime geldim.

Luciferr

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 19
Ynt: 8 aylık Fin tedavisini bırakmak zorunda kaldım
« Yanıtla #5 : 14 Aralık 2020, 14:35:07 »
Benim 2 hafta oldu hala düzenlemedim. Yan etkiler kulak çınlaması, erektil disfonksiyon. Psikolojim de bozuldu. Bakalım geçmesini bekliyorum.

SaçımBenimKaşımBenim

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 121
Ynt: 8 aylık Fin tedavisini bırakmak zorunda kaldım
« Yanıtla #6 : 14 Aralık 2020, 14:44:08 »
Benim 2 hafta oldu hala düzenlemedim. Yan etkiler kulak çınlaması, erektil disfonksiyon. Psikolojim de bozuldu. Bakalım geçmesini bekliyorum.

Dostum ilaç zaten psikolojisini bozuyor insanın bundan emin olabilirsin, sana tavsiyem git bütün herşeyin baktır kan tahlilleri   vesair doktora görün görünmediysen yoksa rahatlayamazsın. Doktor bir endişe giderici ilac birşey yazsın yoksa rahatlayamazsın psikolojik olarak diğer yerlerde vurur düşünürsen çok. Örnek ben bağırsaklarıma vurdu.

davud123

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 338
Ynt: 8 aylık Fin tedavisini bırakmak zorunda kaldım
« Yanıtla #7 : 14 Aralık 2020, 14:57:12 »
normal Allahın ihsanı testereston baskılıyorsun

SaçımBenimKaşımBenim

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 121
Ynt: 8 aylık Fin tedavisini bırakmak zorunda kaldım
« Yanıtla #8 : 14 Aralık 2020, 15:16:18 »
normal Allahın ihsanı testereston baskılıyorsun

Bu ilaç hakkında bilgi sahibi değilsen yorumda bulunma. Önce ne oldugunu öğren

My Precious

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1165
Ynt: 8 aylık Fin tedavisini bırakmak zorunda kaldım
« Yanıtla #9 : 14 Aralık 2020, 15:18:56 »
normal Allahın ihsanı testereston baskılıyorsun
Hocam,Allahın ihsanı testosteronu baskılamakla,Allahın kel kalmasını istediği bölgeye saç ektirmek aynı derece günah mıdır ?
Saç ektirirsek öbür taraftada iblisler bizi e ...kermi

SaçımBenimKaşımBenim

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 121
Ynt: 8 aylık Fin tedavisini bırakmak zorunda kaldım
« Yanıtla #10 : 14 Aralık 2020, 15:21:23 »
Hocam,Allahın ihsanı testosteronu baskılamakla,Allahın kel kalmasını istediği bölgeye saç ektirmek aynı derece günah mıdır ?
Saç ektirirsek öbür taraftada iblisler bizi e ...kermi
;D ;D ;D ;D

davud123

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 338
Ynt: 8 aylık Fin tedavisini bırakmak zorunda kaldım
« Yanıtla #11 : 14 Aralık 2020, 15:33:54 »
aşağı yukarı 1.5 yıldır araştırıyorum zaten buna yabancı sitelerde dahil konustugum ürologta tavsiye etmedi senin halinde böyleyken bana karşı çıkmak yerine niye tasdik etmiyorsun ki?

Execuvite

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 544
Ynt: 8 aylık Fin tedavisini bırakmak zorunda kaldım
« Yanıtla #12 : 14 Aralık 2020, 15:36:20 »
Finasteridin kan beyin bariyerini geçerek santral
sinir sisteminde nörosteroidler olarak bilinen androjenlerin
yapımını bozduğu, bu androjenlerin de depresyon ve cin-
sel arzu ile orgazmda önemli olduğu bilinmektedir (21,22).
Ayrıca 5ARI kullanan olguların %48–75’inde, santral sinir
sistemi üzerine etkileri nedeniyle depresif semptomların
ve intihar düşüncelerinin arttığı gösterilmiştir. Özellikle
amigdala ve hipotalamusta bulunan androjen reseptör-
lerinin orgazm ve arzu açısından önemli olduğu ve 5ARI
grubunun bu yapıları bozabileceği belirtilmiştir. Nöronlar,
astrosit ve glial hücrelerin gelişim ve fonksiyonları için de
androjenlerin ve dolayısı ile 5ARI’ nın önemli olduğu bildi-
rilmektedir (23). Bu nörosteroidlerin duygu durumu, uyku,
anksiyete, hafıza ve cinsel fonksiyonlarda görevli olduğu
daha önce bildirilmiştir (24,25). Bununla ilişkili olarak ya-
pılan bir çalışmada finasterid grubunda nörosteroid düze-
yinin beyin omirilik sıvısında kontrol grubuna göre daha
düşük olduğu bulunmuştur (26). Cinsel istek ve orgazmın
beyinde şekillendiği kabul edildiğine göre 5ARI’nın cinsel
fonksiyonları kognitif yönden etkilemesi beklenebilmekte-
dir.

Ek bilgi olarak koyayım şunu buraya
Evet beyler benim kumarım biter hepinize bol şans, özelden mesaj ve açtığım konulara cevap vermeyeceğim forumu bırakıyorum her şey gönlünüzce olsun.

Execuvite

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 544
Ynt: 8 aylık Fin tedavisini bırakmak zorunda kaldım
« Yanıtla #13 : 14 Aralık 2020, 15:36:54 »
DHT hormonu vücutta sinir sistemi uyarıcı olarak işlev görmekte aynı zamanda vücutta salgılanan DHT hormonu antidepresan etkiye sahiptir fakat biz finasterid ve dutasterid kullanarak antidepresan etkisini ortadan kaldırıyoruz yani finasterid ve dutasterid kullananlarda depresyon görülebilir . DHT, bazı çalışmalara göre, NMDA-reseptörlerini (23) değiştirerek (yani artan) ve hipokampusta (24) (25) kalsiyum kaynaklı asetilkolin salınımını ve fonksiyonunu geliştirerek mekansal çalışma hafızasını (22) geliştirir;  beynin hafıza oluşumunda ve mekansal (yönlü) hafızada yer aldığı çok önemli bir alan. Finasterid kullananlarda unutkanlık görülmesinin sebebide budur. Aynı şekilde DHT baskılamak vücutta serotonin ve dopamin seviyelerini düşürmektedir.
 


« Son Düzenleme: 19 Aralık 2020, 04:45:38 Gönderen: Hintell »
Evet beyler benim kumarım biter hepinize bol şans, özelden mesaj ve açtığım konulara cevap vermeyeceğim forumu bırakıyorum her şey gönlünüzce olsun.

Execuvite

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 544
Ynt: 8 aylık Fin tedavisini bırakmak zorunda kaldım
« Yanıtla #14 : 14 Aralık 2020, 15:37:40 »
Yukarda verdiğim iki makale çok önemli ve hep derim DHT baskilamak Rus ruleti oynamaktır , o tabanca bir gün kafanda patlar .

Konu sahibi hocam geçmiş olsun bir endokronoloji görünmekte fayda var aksatmayın 8 ay DHT baskilamak büyük bir etki edebilir.
Evet beyler benim kumarım biter hepinize bol şans, özelden mesaj ve açtığım konulara cevap vermeyeceğim forumu bırakıyorum her şey gönlünüzce olsun.

 

Facebook Twitter Instagram