Gönderen Konu: Lokman Hekim Tıp Merkezi - Saç kliniği Gamze hanım - Yenimahalle/ANKARA  (Okunma sayısı 379 defa)

MyLifeBeLike

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 33
  • Sivaslı KEL
Merhaba Arkadaşlar,

Bende aranıza yeni katıldım. Forum da ki 3. günüm ve büyük bir ilgiyle saç ekimi paylaşımlarınızı takip ediyorum.

Benimde yaklaşık 4 yıldır saçlarım iyiden iyiye döküldü.Yaşım 35 ve saçlarımın şakak kısımları tamamen döküldüğü için saçlarım şekil almıyor açık alanlar moralimi ciddi anlamda bozuyor.

Bu sebepten dolayıdır ki bende son bir yıldır saç ekimi ile alakalı araştırmalar yapıyorum ve sonunda bu siteyi buldum iyi ki de bulmuşum.

Ankara da oturuyorum fakat iyi saç ekim merkezleri genel olarak İstanbul da sanırım.

Pandemi döneminde şehir dışına git gel pek uğraşmak istemediğim için Ankara'da ki klinikleri araştırmaya devam ediyordum.

Tesadüfen oturduğum semtte evime sadece 3 km uzaklıkta bir ekim merkezi olduğunu öğrendim ve görüşmeye gittim.

Yenimahalle Hastane Metrosunun dibinde Lokman Hekim Tıp Merkezi bünyesinde saç ekim işlemleri yapan Gamze hanım ile tanıştım.

Görüşmeye giderken aslında öylesine gitmiştim fakat Gamze hanımın ilgisi alakası saç ekimi hakkında bilgi ve tecrübesi fikrimi değiştirdi.

Hiç bir yerde reklamı olmayan nette araştırma yaptığınızda hiç bir yorum ya da bilgi olmayan sadece bir web sayfası ve instagram adresi olan bir yer olmasına rağmen referansları oldukça başarılı görünüyordu.

Gamze hanım sağolsun 2 hastasının da bana cep numarasını verdi ve o hastalar ile de görüntülü görüşmede yaptım gördüğüm kadarıyla saçları gayet başarılıydı ve çok memnun olduklarını dile getiriyorlardı.

Son kararımı vermeden önce forumdaşlara da sorayım dedim bu merkezi bilen duyan daha önce bu merkezde saç ektiren var mıdır tecrübesi olan arkadaşların tavsiyelerini merakla bekliyorum.
  • Ekim Tarihi: 22.02.2021
  • Ekim Merkezi ismi: Life Hair Şahin ÇELİK
  • Greft Miktarı: 2500
  • Yaşınız: 35

Leonidas

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1319
hocam öncelikle aramıza hoş geldin.
ancak bahsetmek istediğim bir şey var , konuyu yanlış yere açmışsınız.
nasip olur da saç ektirirseniz bura da paylaşacaksınız konuyu.
neyse adminler konuyu taşıyacaktır.

bahsettiğin yer eski elif polikliğini, elif camii karşısı sanırım değil mi hocam ?
hastane metrosundan , onkoloji hastanesine çıkarken solda kalıyor.

bura hakkın da hiç bi bilgim yok. özellikle saç ekimi konusunda.
tek bildiğim yaklaşık bi 15 sene evvel 10 tane iğne vurulmuştum orda çocukken hastalanıp.
o zamanlar da da çocuktuk zaten, ve adı da elif polikliğiniydi :)
onun haricinde saç ekimi konusunda hiç bir bilgi yok buraya dair.

şanslısın ki ektirmeden önce foruma denk gelmişsin.
benim sana şahsi önerim kimsenin öyle güleryüzü fazla diye ekim yaptıracağın merkezi seçme.
şahsen ekim merkezi bana somurtsun ama saçlar çıksın ben buna kabulüm mesela :)
o yüzden forum da ki konuları araştır, bir çok konu var.

ankara da da gayet iyi ekim merkezleri var forum da.
bahsi geçen merkezin hiç konusunu görmedim ben burada. kaç bin tl istediler ?
referansları ne kadar gerçekci ?
şu an da var olan güleryüzün ekim sonrası da devam edeceğinin bir garantisi var mı ?

kısacası, acele karar verme. forumu iyice araştır.
kendi kafana hangi merkezlerin sonucları yatarsa o merkezle anlaşıp ektir derim hocam.
hayırlı olsun.

MyLifeBeLike

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 33
  • Sivaslı KEL
hocam öncelikle aramıza hoş geldin.
ancak bahsetmek istediğim bir şey var , konuyu yanlış yere açmışsınız.
nasip olur da saç ektirirseniz bura da paylaşacaksınız konuyu.
neyse adminler konuyu taşıyacaktır.

bahsettiğin yer eski elif polikliğini, elif camii karşısı sanırım değil mi hocam ?
hastane metrosundan , onkoloji hastanesine çıkarken solda kalıyor.

bura hakkın da hiç bi bilgim yok. özellikle saç ekimi konusunda.
tek bildiğim yaklaşık bi 15 sene evvel 10 tane iğne vurulmuştum orda çocukken hastalanıp.
o zamanlar da da çocuktuk zaten, ve adı da elif polikliğiniydi :)
onun haricinde saç ekimi konusunda hiç bir bilgi yok buraya dair.

şanslısın ki ektirmeden önce foruma denk gelmişsin.
benim sana şahsi önerim kimsenin öyle güleryüzü fazla diye ekim yaptıracağın merkezi seçme.
şahsen ekim merkezi bana somurtsun ama saçlar çıksın ben buna kabulüm mesela :)
o yüzden forum da ki konuları araştır, bir çok konu var.

ankara da da gayet iyi ekim merkezleri var forum da.
bahsi geçen merkezin hiç konusunu görmedim ben burada. kaç bin tl istediler ?
referansları ne kadar gerçekci ?
şu an da var olan güleryüzün ekim sonrası da devam edeceğinin bir garantisi var mı ?

kısacası, acele karar verme. forumu iyice araştır.
kendi kafana hangi merkezlerin sonucları yatarsa o merkezle anlaşıp ektir derim hocam.
hayırlı olsun.


Aynen Leonidas onkoloji hastanesine çıkarken solda kalıyor.

Saç ekimi için 5500 TL alıyorlarmış.

Evime yakın olması gidip gelme zahmeti olmaması fiyatının makul olması bir de saç ekim yöntemleri biraz aklımı çeldi diyebilirim.

Mesela alışılmışın tersine Önce kanal açıyoruz sonra kök alımı yapıp hiç bekletmeden kök yerleştirme işlemine geçiyoruz demesi bana çok mantıklı geldi.

4 ay önce saç ektiren bir hastası ile görüştüm elemanın saçları şimdiden sonuca ulaşmış gibi görünüyordu.

Dediğiniz konularda haklısınız bende sizinle aynı fikirdeyim sonuçta bir kere yapılacak ve ömür boyu da kullanılacak bir estetik işlem ve çok iyi karar vermek gerekir.

Ankara da nereyi tavsiye edersiniz peki?
  • Ekim Tarihi: 22.02.2021
  • Ekim Merkezi ismi: Life Hair Şahin ÇELİK
  • Greft Miktarı: 2500
  • Yaşınız: 35

Leonidas

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1319

Aynen Leonidas onkoloji hastanesine çıkarken solda kalıyor.

Saç ekimi için 5500 TL alıyorlarmış.

Evime yakın olması gidip gelme zahmeti olmaması fiyatının makul olması bir de saç ekim yöntemleri biraz aklımı çeldi diyebilirim.

Mesela alışılmışın tersine Önce kanal açıyoruz sonra kök alımı yapıp hiç bekletmeden kök yerleştirme işlemine geçiyoruz demesi bana çok mantıklı geldi.

4 ay önce saç ektiren bir hastası ile görüştüm elemanın saçları şimdiden sonuca ulaşmış gibi görünüyordu.

Dediğiniz konularda haklısınız bende sizinle aynı fikirdeyim sonuçta bir kere yapılacak ve ömür boyu da kullanılacak bir estetik işlem ve çok iyi karar vermek gerekir.

Ankara da nereyi tavsiye edersiniz peki?

Hocam anlıyorum sizi ancak millet Amerika'dan , İngiltere'den kalkıp Türkiye'ye geliyor saç ektirmek için.
her gün yaptırdığımız bir işlem değil bu yüzden biraz fedakarlık yapmamız gerekiyor saçlarımız için :)

Kanal/Kök Alım işlemi eğer kökler çok çok uzun bir süre beklemezse bi sorun yaratmıyor.
Çoğu ekim merkezi önce kök alıyor çünkü. Eğer bu sorun teşkil etseydi en kalitelisinden en kalitesizine hepsi önce kanal açardı mantıken.

Ankara'da önerebileceğim merkezler HLC , Şahin Çelik ve Muttalip Keser.
HLC ve Muttalip Keser fiyat anlamında pahalı ekim merkezleridir.
Şahin Çelik ise Fiyat Performans merkezi desek yeridir. Ben de orada ekim yaptırdım konumu inceleyebilirsin.
Fiyatı 9 bin TL oldu diye biliyorum.

Benim sana önerim konuları incele , ille de Ankara olsun diye de düşünme hatta.
Forum da onlarca farklı saç ekim merkezinin konusu var.
Kafana hangisi yatarsa, başarı oranı sana hangisi yüksek gelirse şehre aldırış etmeden bence bütçe ayarla ve orayı seç.

 

Facebook Twitter Instagram