Gönderen Konu: 3 aylık finasterid sonucu jinekomasti oluşur mu  (Okunma sayısı 584 defa)

Ahmet28

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 33
Arkadaşlar ortalama 100 gündür proscar kullanıyorum. Göğüslerimde büyüme var gibi hissediyorum. İşin aslı ideal kilomda değilim . Şu an tam fit olduğum zamanlardan 5 kilo kadar fazlayım. O yüzden mi yoksa jinekomasti mi oluştu bilemiyorum. Yoksa psikoljik mi acaba? Sizlerde durumlar nasıl?

M.ali32(şükrederek yasıyorum )

  • Hedef Az ama Devamlı Tedavi saç yapıyım derken kaş çıkarmadan
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 519
Ynt: 3 aylık finasterid sonucu jinekomasti oluşur mu
« Yanıtla #1 : 04 Ocak 2021, 00:42:22 »
   Evet kardesim tum androjen ilacları zamanla jinekomasti yapar 3 ayda yaparmı bilemem vucudunun ilaca tepkisine baglı   bu yuzden  her zaman spor  yappmanı oneriyorum
Finasterid 0.75mg Hergün 
Bioxin ForteSarımsaklı Samp +Nizoral
Biberiye +Hint+Zeytiyagı+cam Terabendi Yagı Vitamin Kompleksi
 Haftada 3 gun spor +Dusta   Masaj +Dermoreller 2/ay
 Haftada 2 gun Dvitamin                                   
  Sabır Şükür Zaman.. .

Ahmet28

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 33
Ynt: 3 aylık finasterid sonucu jinekomasti oluşur mu
« Yanıtla #2 : 04 Ocak 2021, 00:49:36 »
Teşekkür ederim bundan emin olmak için hastanenin hangi bölümünden randevu almam gerek bilginiz var mı acaba

M.ali32(şükrederek yasıyorum )

  • Hedef Az ama Devamlı Tedavi saç yapıyım derken kaş çıkarmadan
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 519
Ynt: 3 aylık finasterid sonucu jinekomasti oluşur mu
« Yanıtla #3 : 04 Ocak 2021, 00:52:06 »
Teşekkür ederim bundan emin olmak için hastanenin hangi bölümünden randevu almam gerek bilginiz var mı acaba
  endokrinoloji ve dahiliyeye git buraya gorun sonra plastik cerrahlarada gorunebilirsin
Finasterid 0.75mg Hergün 
Bioxin ForteSarımsaklı Samp +Nizoral
Biberiye +Hint+Zeytiyagı+cam Terabendi Yagı Vitamin Kompleksi
 Haftada 3 gun spor +Dusta   Masaj +Dermoreller 2/ay
 Haftada 2 gun Dvitamin                                   
  Sabır Şükür Zaman.. .

Kıvanç Saçlıtuğ

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 224
Ynt: 3 aylık finasterid sonucu jinekomasti oluşur mu
« Yanıtla #4 : 04 Ocak 2021, 03:14:28 »
Arkadaşlar ortalama 100 gündür proscar kullanıyorum. Göğüslerimde büyüme var gibi hissediyorum. İşin aslı ideal kilomda değilim . Şu an tam fit olduğum zamanlardan 5 kilo kadar fazlayım. O yüzden mi yoksa jinekomasti mi oluştu bilemiyorum. Yoksa psikoljik mi acaba? Sizlerde durumlar nasıl?
Yapabilir hocam jinekomasti ama 3 ayda olacağını zannetmiyorum. Hareketsizseniz spor yapmanızı öneririm genel sağlığınız için tavsiyem.
finasterid 1.25mg (4/7)
ru58841 30mg
masaj (30-45dk)
bazen; d3k2
keyfi; yeşil çay ve kabak çekirdeği
iğneleme (1/7)
konozol (2/7)
sebamed antihairloss (günlük≌gün aşırı)

Snowly12

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 296
Ynt: 3 aylık finasterid sonucu jinekomasti oluşur mu
« Yanıtla #5 : 04 Ocak 2021, 05:13:30 »
Merhaba hocam. Gogsunuzde, gogus ucunuzda falan hassasiyet artisi, yumusaklik, ates vs hissettinizmi? İlaci kullandiginiz surec boyunca.

Gogus ucu kisimlarinda parmaginizi gezdirin yoklayin bir tam gogus ucunun altinda sert bir beze varsa cok ufak veya buyuk jinekomastidir.
Xpecia
Zade Kabak
D3 vitamini
15 mg Cinko

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 529
Ynt: 3 aylık finasterid sonucu jinekomasti oluşur mu
« Yanıtla #6 : 05 Ocak 2021, 00:07:52 »
Arkadaşlar ortalama 100 gündür proscar kullanıyorum. Göğüslerimde büyüme var gibi hissediyorum. İşin aslı ideal kilomda değilim . Şu an tam fit olduğum zamanlardan 5 kilo kadar fazlayım. O yüzden mi yoksa jinekomasti mi oluştu bilemiyorum. Yoksa psikoljik mi acaba? Sizlerde durumlar nasıl?

Hocam ben de geçen sene, hayatında hiç görmediğim kilolara çıkmıştım. Yani sizinki gibi normal dönemlerdekinin 3-5 kg fazlası altı üstü. Göğüş uçlarımda, çember olarak düşünün çapında biraz büyüme var gibi gelmişti, dokununca biraz yumuşaklık var gibi gelip korkup tedavimi bırakmıştım. Birkaç ay sonrası pek birşey dğeişmedi diye düşünüp bir üroloğa muayene oldum. Doktor jinekoladti gibi bir durum olmadığını söyledi. Şimdi o dönemlerden 3-5 kg daha az kilodayım. Şu an hiç öyle bir şüphem yok. 9 aydır finas, dutas kullanmama rağmen. Muhtemelen o kilolara pek alışkın olmadığım için, vücuttaki yağlanmayı jinekomastiye yorup evham yaptım diye düşünüyorum.

Sizde de belki böyle bir durum olabilir. Bence bir ürolağa görünün, tahlil yaptırın. Kafanız rahat etsin hiç olmazsa. Haaa bir sorun başlamışsa da,  erken teşhis etmiş olursunuz.

Furymen

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 215
Ynt: 3 aylık finasterid sonucu jinekomasti oluşur mu
« Yanıtla #7 : 06 Ocak 2021, 11:16:21 »
Arkadaşlar ortalama 100 gündür proscar kullanıyorum. Göğüslerimde büyüme var gibi hissediyorum. İşin aslı ideal kilomda değilim . Şu an tam fit olduğum zamanlardan 5 kilo kadar fazlayım. O yüzden mi yoksa jinekomasti mi oluştu bilemiyorum. Yoksa psikoljik mi acaba? Sizlerde durumlar nasıl?
Özellikle sağ göğüse dikkat et yaplanma yumuşaklık varmı çok sinsi ilerliyor lipomasti yağlanma olabilir

 

Facebook Twitter Instagram