Gönderen Konu: Yaş 20 saç dökülmesi yardım edin değerli bilgili abiler (resimli )  (Okunma sayısı 397 defa)

Zorgoo

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 84
Saçların durumu nasil ?
1-2 yıldır dökülüyor . Yaşım 20
Ailede baba tarafinda kel var . Saçlarım çok aşırı gürdü makine bile girmiyordu ama seyreldi işte . Off ya kel mi kalacagim 😀


https://hizliresim.com/lUw7tS

https://hizliresim.com/W1zdS9

https://hizliresim.com/U3tfzP

Zorgoo

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 84
Neden kimse yazmıyor ya

Sonnyto

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3815
  • Saç ekimi sonuçları
Saçlar gidici belli. Ama saç yapın kaliteli görünüyor, şu an ekilecek durumda değil. Birkaç sene sonra ekim daha sağlıklı olur.

Hwoarang7

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 640
Evet genetik dökülme başlamış , ve bunu durduracak tek şey finasterid. Yaşın 20 kullanıp kullanmamak sana kalmış iyice araştır. En kötü xpecia başla ama finasterid kadar etki alamazsın. Ön çizginin net olduğu bir fotoğrafta eklersen daha iyi olur.

Zorgoo

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 84
Saçlar gidici belli. Ama saç yapın kaliteli görünüyor, şu an ekilecek durumda değil. Birkaç sene sonra ekim daha sağlıklı olur.


Abi öyle güdü ki . Bazen elimi bile içine sokamiyordum .
Duşta dibine su gitmiyordu .
Tüm enerjim bitti

Zorgoo

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 84
Evet genetik dökülme başlamış , ve bunu durduracak tek şey finasterid. Yaşın 20 kullanıp kullanmamak sana kalmış iyice araştır. En kötü xpecia başla ama finasterid kadar etki alamazsın. Ön çizginin net olduğu bir fotoğrafta eklersen daha iyi olur.



Çok zararlı diyorlar ama

Sonnyto

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3815
  • Saç ekimi sonuçları

Abi öyle güdü ki . Bazen elimi bile içine sokamiyordum .
Duşta dibine su gitmiyordu .
Tüm enerjim bitti
Sakin ol kardeşim. O yaşlarda saçların gitmesi psikoloji mahvediyor biliyorum. Benim daha erken yaşta başlamıştı dökülme, çok zor. Hele ki agresif dökülme insanı çok yıpratıyor. Ama emin ol atlatırsın, bence finas falan da alma. Dökülen dökülsün, saçların kaliteli geldi bana. Ekim yaptırınca iyi sonuç alabilirsin ilerde. Ama minumum 3 sene falan beklemen lazım iyice açılsın kafa.

aksamci

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 561
  • Kel degilim , anlim acik
resimlerini foruma yüklersen daha iyi olur, hizliresim e degil.

tek baslik altinda sorularini sorarsan daha düzenli olur. her soruna baslik acarsan hem cevap alamazsin hemde forum kirliligi olur ;)
Ilk Ekim Tikla

Ikinci Ekim Tikla

3. Ekim Coming Soon.....

Zorgoo

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 84
Sakin ol kardeşim. O yaşlarda saçların gitmesi psikoloji mahvediyor biliyorum. Benim daha erken yaşta başlamıştı dökülme, çok zor. Hele ki agresif dökülme insanı çok yıpratıyor. Ama emin ol atlatırsın, bence finas falan da alma. Dökülen dökülsün, saçların kaliteli geldi bana. Ekim yaptırınca iyi sonuç alabilirsin ilerde. Ama minumum 3 sene falan beklemen lazım iyice açılsın kafa.


Haklısın .
Doğallıktan yanayım . Sağlık en önemlisi . İlaç işi bana çok iyi gelmiyor ..
Ama asıl sorun abi saçlar kaliteli de acaba dökülme ne kadar ilerleyecek ? Enseden ne dahar derine gidecek , donor bölgesi kalite düşecek mi vs vs bunlar önemli .


https://hizliresim.com/IAGA63

Zorgoo

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 84
resimlerini foruma yüklersen daha iyi olur, hizliresim e degil.

tek baslik altinda sorularini sorarsan daha düzenli olur. her soruna baslik acarsan hem cevap alamazsin hemde forum kirliligi olur ;)


Yeni üye oldum hiç bişey bilmiyorum ki . Yükleme yerini bulamadım hızlı attim

Hwoarang7

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 640


Çok zararlı diyorlar ama
Ben kendim kullanıyorum yan etki yaşamadım. Yaşayanda var sen kendin kararını ver

Zorgoo

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 84
Ben kendim kullanıyorum yan etki yaşamadım. Yaşayanda var sen kendin kararını ver


Peki ne gibi faydası oldu size

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1772
 masaj yap dermoller kullan.finasteride bulaşma durumu idare et.hafif miktar minox ekleyebilirsin .ileriki yıllar finasteride baslayabilirsin.dhtyi kafa derisinden uzaklaştırcak losyonlarıda arastır

Zorgoo

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 84
masaj yap dermoller kullan.finasteride bulaşma durumu idare et.hafif miktar minox ekleyebilirsin .ileriki yıllar finasteride baslayabilirsin.dhtyi kafa derisinden uzaklaştırcak losyonlarıda arastır


Evde 05 mm dermaroller var .
Masaj konusunu araştırdım da ise yarıyor mu ?

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1772
 masajı yapan arkadaslara sor onu.kalınlaştırıyor saçı diyorlar.

 

Facebook Twitter Instagram