Gönderen Konu: Finden duta geciş  (Okunma sayısı 469 defa)

Dionx2

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 121
Finden duta geciş
« : 27 Şubat 2021, 22:27:37 »
Arkadaşlar selam. 3,5 aydır fin kullanıyorum. Dut daha etkili olduğu için duta geçmeyi düşünüyorum ama ağır bir ilaç olduğu için uzun vadeli kullanılır mı, emin değilim. Dutu uzun zaman kullanan arkadaşlar tecrübelerini aktarabilir mi?
  • Yaşınız: 30
Finasterid 1mg (7/7)
Magnezyum ve Multivit. (7/7)
D3/K2 Vit. (5 günde bir)
Dermastamp 1,5mm (10 günde bir)
Karadut ve Keciboynuzu özü (7/7)
5ml oral hint yagi (7/7)
Konazol şampuan (2/7)
Revita şampuan (2/7)

Farques

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 911
Ynt: Finden duta geciş
« Yanıtla #1 : 28 Şubat 2021, 02:08:08 »
Finde yan etki görmediyseniz denenebilir bence.
« Son Düzenleme: 28 Şubat 2021, 03:35:55 Gönderen: Farques »
Dr. Serkan AYGIN (Halil Bey) | Greft: 4535 | Yaş: 28 | 09.12.2020
www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=18122.0

Dutasterid (1/7)
Finasterid (6/7)
İğneleme (1/7)
Prozinc Plus
Masaj
D3/K2
Omega 3
Magnezyum
Oral Hint Yağı

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2804
Ynt: Finden duta geciş
« Yanıtla #2 : 28 Şubat 2021, 08:51:02 »
  içerden fin dısında kullandıkların ufak tefek şeler.dut ağır ilaçtır.içerden fin dısardanda bloker losyonla devam edelirsin yoluna yada fin prp igf mezo falan devam edebilirsin.fin saçı deride yüzde 38 baskılarken dut yüzde 55 baskılıcak çok buyuk bir fark yok.sorun tepede ise dongulere sabredebiliceksen bir ömürde kullanabiliceksen minoxidile ekleyebilirsin.miracle losyon deniyorlar memnunlar ama yanetki diyen var falan .secenekleri düsün

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 753
Ynt: Finden duta geciş
« Yanıtla #3 : 28 Şubat 2021, 14:37:18 »
Arkadaşlar selam. 3,5 aydır fin kullanıyorum. Dut daha etkili olduğu için duta geçmeyi düşünüyorum ama ağır bir ilaç olduğu için uzun vadeli kullanılır mı, emin değilim. Dutu uzun zaman kullanan arkadaşlar tecrübelerini aktarabilir mi?

Saç durumun nasıl?

Gerçekten dut kullanma ihtyiacın olacak şekilde mi?

Örneğin ben de 4-4,5. Ayda dut+fin dönüsümlü geçtim, sonra sadece duta geçtim. Şimdi kulak çınlaması sebebiyle bırsktım 1 haftadır. Allah bilir geçecek mi geçmeyecek mi?

Dut her türlü çok daha ağır bir ilaçtır. Millet cinsel yanetkilere bakıyor ama bunun binbir türlü etkisi var. Vücuttaki yarılanma ömrü finasa göre 100 kat fln daha fazladır. Birisi 8 saat civarıydı sanırım, diğeri 5 hafta. Ki dokulardan vücuttan takamen atılması allah bilir ne kadar süre.

O yüzden gerçekten dehşet agresif dökülmen, belli bir seviyeyi geçmiş seyrelme vs yoksa dutasa bulaşmayın. Dökülme ve saçta iyileşme konusunda da farklı bir faydasını göremedim.

Dionx2

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 121
Ynt: Finden duta geciş
« Yanıtla #4 : 28 Şubat 2021, 16:31:34 »
Arkadaslar sagolun, demek ki dut uzun vadeli kullanilcak bir ilac degilmis. Fine devam ediyim ozaman.
  • Yaşınız: 30
Finasterid 1mg (7/7)
Magnezyum ve Multivit. (7/7)
D3/K2 Vit. (5 günde bir)
Dermastamp 1,5mm (10 günde bir)
Karadut ve Keciboynuzu özü (7/7)
5ml oral hint yagi (7/7)
Konazol şampuan (2/7)
Revita şampuan (2/7)

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2804
Ynt: Finden duta geciş
« Yanıtla #5 : 01 Mart 2021, 08:26:21 »
 lauri kulak çınlaması findede olur senelerdir kullanıon binde bir olup geciyor
 dionx2  dısardanda bloker losyon ekle dermollerle uygula derim

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 753
Ynt: Finden duta geciş
« Yanıtla #6 : 01 Mart 2021, 19:13:10 »
lauri kulak çınlaması findede olur senelerdir kullanıon binde bir olup geciyor
 dionx2  dısardanda bloker losyon ekle dermollerle uygula derim

Reis aylardır geçmedi. Ben oral antiandrojeni 10 aydır kullanıyorum. (2019daki 1 aylık haftada iki mglık kullanımımı saymazsan)
Finası senelerdir kullanmıyorum yani.

Dediğim gibi finas öncesi dönemlerde de olurdu bazı geceler. Çok motor sürdüğüm, çok yüksek sesli müzik dinlediğim vs dönemlerde daha çok oluordu. Belki o dönemlerden kalma bir durum mudur, evham mı yapıyorum bilmiyoeum ama bakalım artık. 1 haftadır kestim dutası. İlk müsait zamanımda da bi kbb muayenesine gideceğim. Bu meret de insanın aklına geldiğinde iyice takıntı yaptığı bir olay.

Hayırlısı artık.

Dionx2

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 121
Ynt: Finden duta geciş
« Yanıtla #7 : 01 Mart 2021, 19:28:15 »
Reis aylardır geçmedi. Ben oral antiandrojeni 10 aydır kullanıyorum. (2019daki 1 aylık haftada iki mglık kullanımımı saymazsan)
Finası senelerdir kullanmıyorum yani.

Dediğim gibi finas öncesi dönemlerde de olurdu bazı geceler. Çok motor sürdüğüm, çok yüksek sesli müzik dinlediğim vs dönemlerde daha çok oluordu. Belki o dönemlerden kalma bir durum mudur, evham mı yapıyorum bilmiyoeum ama bakalım artık. 1 haftadır kestim dutası. İlk müsait zamanımda da bi kbb muayenesine gideceğim. Bu meret de insanın aklına geldiğinde iyice takıntı yaptığı bir olay.

Hayırlısı artık.

Gecmis olsun kardesim :( Insallah en yakin zamanda gecer.
  • Yaşınız: 30
Finasterid 1mg (7/7)
Magnezyum ve Multivit. (7/7)
D3/K2 Vit. (5 günde bir)
Dermastamp 1,5mm (10 günde bir)
Karadut ve Keciboynuzu özü (7/7)
5ml oral hint yagi (7/7)
Konazol şampuan (2/7)
Revita şampuan (2/7)

Dionx2

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 121
Ynt: Finden duta geciş
« Yanıtla #8 : 01 Mart 2021, 19:30:24 »
Arkadaslar peki finde 3-4 ay arasi baslangica göre bir nebze gerileme olmasi normal mi? Zayif saclarin, daha saglikli saclara yer actigini mi gösterir?
  • Yaşınız: 30
Finasterid 1mg (7/7)
Magnezyum ve Multivit. (7/7)
D3/K2 Vit. (5 günde bir)
Dermastamp 1,5mm (10 günde bir)
Karadut ve Keciboynuzu özü (7/7)
5ml oral hint yagi (7/7)
Konazol şampuan (2/7)
Revita şampuan (2/7)

 

Facebook Twitter Instagram