Gönderen Konu: 17.03.2021 şahin çelik 4200 greft yaş 28  (Okunma sayısı 1446 defa)

kelreis

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 10
17.03.2021 şahin çelik 4200 greft yaş 28
« : 19 Nisan 2021, 22:08:57 »
herkese hayırlı sonuçlar dileyerek başlayayım.
arkadaşlar normalde bu tip paylaşım işleriyle çok uğraşan biri değilim fakat bu forum aracılığıyla doğru seçimi yaptığıma inandığım için paylaşım yapmayı kendime borç bildim. çok etkin olarak paylaşım yapamayacağımı baştan bildireyim sonra bana kızmayın 😊 biriktirip biriktip bu şekilde toplu fotoğraflarla paylaşıma devam edeceğim. hikayem şu şekilde, forumu buldum ilk etapta asmed de yaptırcaktım fakat asmed çok sallamadığı için sinirlendim lifehairankarayı aradım ergin abi telefonda çok yardımcı oldu gel görüşelim dedi gittiğimde şahin ve ergin abiyle detaylı konuşup gün aldım çok ilgili ve işini severek yapan bir ekip saçlarım çıkar veya çıkmaz allah bilir fakat ben tevekkül edip gittim allah razı olsun onlarda tüm iyi niyetleriyle emek verdiler.
çok kaliteli işlere çok yüksek rakamların istendiği bu sektörde şahin abinin istediği rakam gayet makul ve mantıklıydı ben kendisini halk dostu olarak görüyorum. 4200 greft ekildi greft almayı ve kanal açmayı şahin abi yaptı. seyrek ekimler çok dandik gözüküyor umarım benimki sık olur ben ölçtüğümde cm kareye ortalama 25-30 greft ekim yapılmıştı bence yeterli donör de sınırlı bir kaynak sonuçta, opersayonun başından sonuna kadar şahin abi çok ilgili ve sabırlıydı(sabrına hayran kadım) ayrıca bazı yerlerdeki saçma bulduğum uygulamalar yok burada, mesela sadece grefti ben alırsam fiyat şu olur hem grefti alıp hem kanalı ben açarsam bide göz ucuyla bakarsam bu olur ekstra okuyup üflersem fiyat değişir gibi uygulamalar yok. donör bölgeyi hiç fotoğraflamadım fakat durumu gayet iyidi hiç alındığı bile anlaşılmıyordu öyleki bandaj çıkarıldıktan sonraki gün yakın çevremdekiler hiç enseden alınmış gibi değil nerenden alındı bu kadar greft yoksa ... gibi amiyane espriler bile yaptılar. ilk yıkamadan sonra fotoğraf çekmedim genel olarak çok fotoğraflamıyorum bu yüzden ara ara paylaşım yapacağım 😇 şok dökülme dediğimiz şeyi merak ediyorum doğrusu, ne zaman dökülmeye başlayacak herkesin bir ay içinde dökülmüş bende de 10. günden itibaren ortalama 20-30 tel döküldü 30. gün iyice azaldı en son 33. gün yani bugün sabah sadece iki tel geldi elime, gün içinde çok elimi başıma atmama rağmen hiç gelmedi epeyce uzadılar alttan filizlenenler var ama traş olmak istiyorum ve hala şok dökülmeyi bekliyorum, bu ay dökülür diye ümitliyim. takviye  olarak evocapil verdi şahin abi ayrıca doktor bir arkadaşım; “markanın bir önemi yok gerekli vitaminler ve besin değerleri eş değer olan herhangi bir markada içsen olur, birde günlük bebe asprini tüketsen iyi olur” dedi bende arkadaşımın tavsiyesi üzerine asprinle beraber şahin abinin verdiği evocapili kullanıyorum bu arada ücretsiz verdi ilk ay için kullanacağım evocapil i, köpük ve şampuanıda ücretsiz vermişti allah razı olsun. henüz yolun başındayım 33. gün sizlerle paylaşmak istedim sormak istediğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz her şey gönlünüzce olsun.

Kamil21

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 89
Ynt: 17.03.2021 şahin çelik 4200 greft yaş 28
« Yanıtla #1 : 19 Nisan 2021, 23:06:10 »
Hayırlı olsun ekiminiz güzel görünüyor. Aynı gün ekim yaptırmışız ama benim şok dökülmem bitti saçlar gitti :) kişiden kişiye değişiyor şok dökülme zamanları, belki sende az olacaktır, inşallah öyle olur. Paylaşımlara çok ara verme, benim sürecimle karşılaştırmak için birbirimize rehber oluruz :)
  • Ekim Tarihi: 17.03.2021
  • Ekim Merkezi ismi Bilgehan Aydın
  • Greft Miktarı 5994
  • Yaşınız 35

kelreis

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 10
Ynt: 17.03.2021 şahin çelik 4200 greft yaş 28
« Yanıtla #2 : 20 Nisan 2021, 21:33:52 »
kamil abi hayırlı olur inş senin ekimine baktım az önce seninkide gayet güzel bence bundan sonrası artık zaman ve dua olanda da olmayanda da hayır vardır bekleyip görcez kimin saçı daha erken çıkarsa çıkan çıkan çıkmayana baklava ısmarlasın sonuç ne olursa olsun tatlıya bağlamış oluruz 😇

Kamil21

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 89
Ynt: 17.03.2021 şahin çelik 4200 greft yaş 28
« Yanıtla #3 : 20 Nisan 2021, 22:21:54 »
kamil abi hayırlı olur inş senin ekimine baktım az önce seninkide gayet güzel bence bundan sonrası artık zaman ve dua olanda da olmayanda da hayır vardır bekleyip görcez kimin saçı daha erken çıkarsa çıkan çıkan çıkmayana baklava ısmarlasın sonuç ne olursa olsun tatlıya bağlamış oluruz 😇

Güldürdün kardeşim :) Hepimizin saçı istediğimiz gibi olsun da ben ısmarlarım sana. İyi bakım, beslenme ve zaman bu işin ilacı. Bekleyip görecez artık.
  • Ekim Tarihi: 17.03.2021
  • Ekim Merkezi ismi Bilgehan Aydın
  • Greft Miktarı 5994
  • Yaşınız 35

Leonidas

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2102
Ynt: 17.03.2021 şahin çelik 4200 greft yaş 28
« Yanıtla #4 : 20 Nisan 2021, 23:18:34 »
Hayırlı uğurlu olsun insallah beklediğinizden de iyi bi sonuç olur takipteyim :)

Heptwo

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 325
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: 17.03.2021 şahin çelik 4200 greft yaş 28
« Yanıtla #5 : 21 Nisan 2021, 01:08:26 »
Hayırlı olsun takipteyim kardeşim.

Sekogok

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 194
Ynt: 17.03.2021 şahin çelik 4200 greft yaş 28
« Yanıtla #6 : 21 Nisan 2021, 17:42:13 »
Hayırlı olsun saç ekiminiz ön çizginiz gayet güzel duruyor açıklık az değil ekim temiz güzel umarım güzel sonuç alıp kellik defterini kapatırsın.

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 33731
Ynt: 17.03.2021 şahin çelik 4200 greft yaş 28
« Yanıtla #7 : 21 Nisan 2021, 17:55:42 »
Geniş bir alan umarım yapılan ekim alana göre makul oranda güzel sonuç verir.

Planlamanız ve ön çizginiz ve ekim sıklığını beğendim hayırlı olsun.
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

kelreis

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 10
Ynt: 17.03.2021 şahin çelik 4200 greft yaş 28
« Yanıtla #8 : 21 Mayıs 2021, 18:01:39 »
arkadaşlar biraz ümidim kırıldı boş olan yerlerden gelen filizlenmeler çok az.. büyük oranda seyreklik var gibi, beklentimin çok altında şuan ki durum. siz 2. aydan sonra ne durumdaydınız bilgilendirirseniz sevinirim.

kelreis

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 10
Ynt: 17.03.2021 şahin çelik 4200 greft yaş 28
« Yanıtla #9 : 21 Mayıs 2021, 18:03:35 »
65. gün fotoğrafının net hali

Kamil21

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 89
Ynt: 17.03.2021 şahin çelik 4200 greft yaş 28
« Yanıtla #10 : 21 Mayıs 2021, 18:10:27 »
Kardeşim umudunu yitirecek günlerde değilsin. Daha önümüzde uzun yol var, sabredecez. Çoğu ekimde bu zamanlarda görüntü bu seviyelerde oluyor zaten. Beklentiyi kendim için Haziran sonu olarak belirledim, 100 günü geçmiş oluruz. O zaman görürüz ak mı kara mı :)

Tecrübeli arkadaşların yorumlarını bekleyelim, onlar bize ışık olacaktır.
  • Ekim Tarihi: 17.03.2021
  • Ekim Merkezi ismi Bilgehan Aydın
  • Greft Miktarı 5994
  • Yaşınız 35

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 33731
Ynt: 17.03.2021 şahin çelik 4200 greft yaş 28
« Yanıtla #11 : 21 Mayıs 2021, 18:59:21 »
Umudunuz yitirmek için biraz erken davranmışsın 65 gündesin daha saç gelişim kararma aşamasına 1 aydan fazla var :) hiç bir sorunun yok gayet normal süreç

Takviye finasterid alıyormusun?
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

kelreis

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 10
Ynt: 17.03.2021 şahin çelik 4200 greft yaş 28
« Yanıtla #12 : 21 Mayıs 2021, 19:09:05 »
Umudunuz yitirmek için biraz erken davranmışsın 65 gündesin daha saç gelişim kararma aşamasına 1 aydan fazla var :) hiç bir sorunun yok gayet normal süreç

Takviye finasterid alıyormusun?

sabah 1 adet xpecia, akşam 1 adet 5000 lik biotin alıyorum.

şok dökülmede büyük boşluklar oluştu ardından üst kısımda deri dökülmeleri başladı ve hala devam ediyor şu ilk günlerdeki kabuk dökümü gibi ama deri greftlerle beraber dökülüyor, greft içeri girmemiş deri yüzeyinde kalmış, her dökülen deriyle beraber 5-6 adet greft dökülüyor herkeste mi böyle yoksa bende mi böyle oldu bilmiyorum. ön tarafın sık olmasını istiyordum görünüşe göre en seyrek yer ön taraf olacak artık mecburen sıklaştırma için bir ekim daha yapcaz gibi.

hyperKel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 813
Ynt: 17.03.2021 şahin çelik 4200 greft yaş 28
« Yanıtla #13 : 21 Mayıs 2021, 22:59:34 »
Deri halen iyileşmeye çalışıyordur dostum şimdiden bu kadar olumsuz düşünmene şaşırdım doğrusu.ekimin kesinlikle seyrek değil şahin beyin ekim sonuçları üst seviye başarılı sonuçlanıyor genelde, seninde öyle olur diye düşünüyorum.

kelreis

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 10
Ynt: 17.03.2021 şahin çelik 4200 greft yaş 28
« Yanıtla #14 : 22 Mayıs 2021, 11:08:15 »
Deri halen iyileşmeye çalışıyordur dostum şimdiden bu kadar olumsuz düşünmene şaşırdım doğrusu.ekimin kesinlikle seyrek değil şahin beyin ekim sonuçları üst seviye başarılı sonuçlanıyor genelde, seninde öyle olur diye düşünüyorum.

inşallah iyi olur bekleyelim görelim bakalım. tecrübelerinize göre sonuç az çok ne zaman belli olur?

 

Facebook Twitter Instagram