Gönderen Konu: FİNASTERİD YÜZ YAĞLANMASI  (Okunma sayısı 130 defa)

onurr39

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 151
FİNASTERİD YÜZ YAĞLANMASI
« : 03 Ekim 2021, 05:22:27 »
Merhabalar finasterid yüzde yağlanma ve sivilceye neden olur mu? şu iki gündür finasterid alıyorum yüzümde sivilce ve yağlanma oldu sanki
  • Yaşınız 19

Virtüöz

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1115
Ynt: FİNASTERİD YÜZ YAĞLANMASI
« Yanıtla #1 : 03 Ekim 2021, 10:59:32 »
Hayır.
Finasterid Proscar 1/4 - Günlük
Bioxinin Forte Minoxidil - Günlük
Bioxcin Forte Şampuan - Günlük
Mimo Masaj Aleti - Günlük


Tedavi Sürecim
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=16513

bohemian

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 263
Ynt: FİNASTERİD YÜZ YAĞLANMASI
« Yanıtla #2 : 03 Ekim 2021, 12:02:17 »
Tam tersi yaglanmayi azaltir cunku dht sebum kontrolu de yapıyor
  • Yaşınız 21
  • Medikal Tedavi xpecia(2), dutlu minoxil(8 dut akşamları 8 fıs), dermapen(haftada bir 1.75-2), ketoral şampuan(haftada 1), masaj

birzamanlarsirma

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 5
Ynt: FİNASTERİD YÜZ YAĞLANMASI
« Yanıtla #3 : 06 Ekim 2021, 08:41:19 »
Ben böyle düşünmüyorum kişiden kişiye değişir . Örneğin testo seviyesi yüksek ise bu ilacı kullanınca yağlanması daha da artar .

 

Facebook Twitter Instagram