Gönderen Konu: 24.01.22,Asuman Hair,3500 greft,Yaş 25  (Okunma sayısı 2574 defa)

fatibum

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 42
24.01.22,Asuman Hair,3500 greft,Yaş 25
« : 25 Ocak 2022, 17:08:59 »
Arkadaşlar meraba,konuya giriş yapmadan önce benim bu siteye bı vefa borcum var:) , siteyi düzenli olarak takip ettim, bilmiyordum,sizler sayesinde öğrendim,takip ettim.O yüzden 12.aya kadar paylaşım yapmayı düşünüyorum.Hintell'e çok teşekkür ederim.Arastirmalarim sonucunda Asuman Hair'de kadar kıldım, açıkçası şakak ekimi yapmaları tercih etmemin önemli nedenlerindendi,bir de diğer referans arkadaşlar etkili oldular.Asuman hanım samimi biri,işlerine çok önem verdiklerini düşünüyorum,çok doğru bı karar verdiğimi anladım,çünkü saç ekimi basit bı işlem değil,güven veren insanlarla çalışmak çok önemli,O yüzden Asuman hanıma,Enes beye,Sümeyye hanıma ve Elif hanıma teşekkür ederim ve tabi ki Dream türk'e,güzel müzikler dinledim:).Operasyon 8.30 gibi başladı,öncesinde Asuman hanım on çizgi için çalışmalar yaptı,2 seçenek sundu bana,bu hoşuma gitti,sonuç olarak aynı çizgi konusunda hemfikir olduk,alnımi çok daraltmak istemiyordum açıkçası..Enes bey tıraş etti ardından işleme başladık,beklediğimden ağrılı bı islemdi,canım birazcik yandı ama dayanılmicak gibi değil,Enes bey yaptığı işlem için sürekli bilgilendirme yapıyordu,Asuman hanım operasyonun neredeyse %80inde yer aldı,Elif hanım da ara ara katıldı," acı var mı?" sorusunu sık sık sordular,acı hissetmeye başladığım zaman onlara söyledim,tekrardan anestezi yapıldı bölgeye.Gayet güler yüzlü insanlar,sohbetleri enerjik inanın bu durum operasyon için çok önemli.Oeprasyon 8de bitti,İlk gece Classes Butik otelde kaldım,diğer otellere göre daha uygun fiyatı hem de çok yakın merkeze,tek başımaydim,zorluk çekmedim,insan cesaret edemeyebilir tek başına ama her şey yoluna giriyor inanın,sonuç olarak durum bu şekilde arkadaşlar fotoğraflarımı eklemeye başlayacağım
« Son Düzenleme: 25 Ocak 2022, 17:16:28 Gönderen: fatibum »

fatibum

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 42
Ynt: Saç ekimi
« Yanıtla #1 : 25 Ocak 2022, 17:10:41 »
Ekim öncesi

fatibum

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 42
Ynt: Saç ekimi
« Yanıtla #2 : 25 Ocak 2022, 17:13:26 »
Ekim sonrası fotoğraflar

fatibum

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 42
24.01.22,Asuman Hair,3500 greft,Yaş 25
« Yanıtla #3 : 25 Ocak 2022, 17:15:50 »
Donör bölgeyi de attım,yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar

denizdeha

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Ynt: 24.01.22,Asuman Hair,3500 greft,Yaş 25
« Yanıtla #4 : 25 Ocak 2022, 20:00:32 »
Hayırlı olsun ekimin. Ön saç çizgisini beğendim.
Umarım güzel sonuç alırsın. Açıklığa göre greft sayısı da ideal bence

fatibum

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 42
Ynt: 24.01.22,Asuman Hair,3500 greft,Yaş 25
« Yanıtla #5 : 25 Ocak 2022, 20:02:12 »
Çok teşekkür ederim

zweig

  • Proscarkolik
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1779
  • 𝘗𝘳𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘢𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘧 𝘤𝘶𝘳𝘦
Ynt: 24.01.22,Asuman Hair,3500 greft,Yaş 25
« Yanıtla #6 : 25 Ocak 2022, 20:12:17 »
Bence gayet hoş olmuş. Donör de iyi gözüküyor. Hayırlı olsun hocam güzel sonuçlar almanız ümidiyle.
Doktor değilim. Bu alanda eğitimim yok. Önerilerimin yalnızca araştırmayı seven bir birey olarak değerlendirilmesini isterim.

Kayser Soze

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 594
Ynt: 24.01.22,Asuman Hair,3500 greft,Yaş 25
« Yanıtla #7 : 25 Ocak 2022, 20:42:16 »
Ekimin hayırlı olsun kardeşim..
Açıklığın büyük avantaj. İnşallah beklediğin sonuca ulaşırsın

fatibum

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 42
Ynt: 24.01.22,Asuman Hair,3500 greft,Yaş 25
« Yanıtla #8 : 26 Ocak 2022, 02:34:46 »
Teşekkür ederim hocam,umarım güzel bı sonuç alırım, şu ilk günleri atlatırsam ,gerisi beklemek olacak

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 38333
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: 24.01.22,Asuman Hair,3500 greft,Yaş 25
« Yanıtla #9 : 26 Ocak 2022, 05:55:31 »
selamlar rica ederiz kardeşim güzel bir saç ekimi planlaması temiz bir saç ekimin olmuş planlama olarak ön çizgi çok güzel estetik bir görüntü yakalanmış sıklıkta iyi umarım sonucun çok başarılı olur

saçları desteklesen iyi olur )
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçları Ekibi.

DeliKurt

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 69
Ynt: 24.01.22,Asuman Hair,3500 greft,Yaş 25
« Yanıtla #10 : 26 Ocak 2022, 06:00:04 »
hayırlı olmasını dilerim çok güzel bir saç ekimi olmuş temiz inci gibi

fatibum

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 42
Ynt: 24.01.22,Asuman Hair,3500 greft,Yaş 25
« Yanıtla #11 : 26 Ocak 2022, 13:28:46 »
Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için,saçlarımı korumak için xpecia tablet kullanıyorum ,redoxon vitamin takviyesi almayı düşünüyorum bı de ,onun haricinde başka bir takviye almayı düşünmüyorum şimdilik,duruma göre tekrardan gözden gecirebilirim takviyelerimi,önerilerinize her zaman açığım :)

Hairtransplant

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 491
Ynt: 24.01.22,Asuman Hair,3500 greft,Yaş 25
« Yanıtla #12 : 26 Ocak 2022, 14:11:51 »
Çok güzel olmuş saç ekiminiz her yönü ile umarım başarılı sonuç olur.

Moraless

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 494
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: 24.01.22,Asuman Hair,3500 greft,Yaş 25
« Yanıtla #13 : 26 Ocak 2022, 18:40:54 »
hayırlı olsun şahsen takipteyim kardeşim.

fatibum

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 42
Ynt: 24.01.22,Asuman Hair,3500 greft,Yaş 25
« Yanıtla #14 : 26 Ocak 2022, 18:47:42 »
Teşekkür ederim,ben de isterim tabi ki süreci hep beraber yaşayalım:)

 

Facebook Twitter Instagram