Gönderen Konu: Finasterid kaş döker mi?  (Okunma sayısı 462 defa)

The Cebelebettin

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 623
Finasterid kaş döker mi?
« : 06 Şubat 2022, 13:43:40 »
Finasterid kullanımında 4.aya giriyorum cinsel istekte azalma vs yaptı fakat bekar ve öğrenci olduğum için takmadım işime bile geldi diyebilirim :)
Fakat bu aralar elimi kaşlarima atınca 4 5 tane kıl geliyor sakal da vs güçsüzlestirdigini okudum ama bu da olabilir mi acaba yaşayan oldu mu ?

 
« Son Düzenleme: 06 Şubat 2022, 16:52:08 Gönderen: Ekime Meraklı :) »
  • Medikal Tedavi Proscar (1/4)

titanic5

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 756
Ynt: Finasterid kaş döker mi?
« Yanıtla #1 : 11 Şubat 2022, 14:14:35 »
Uzun zamandır kullanıyorum ama bende kaşta bir sorun olmadı

zweig

  • Proscarkolik
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2379
  • 𝘗𝘳𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘢𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘧 𝘤𝘶𝘳𝘦
Ynt: Finasterid kaş döker mi?
« Yanıtla #2 : 11 Şubat 2022, 17:03:23 »
Yabancı forumlarda araştırdım ve 28 kişinin oy kullandığı bir ankette 4 kişi finasteride bağlı kaş dökülmesi tecrübe etmiş.

Bir kişi ise şöyle yanıt vermiş,
"If you are losing eyebrow noticeably you may well have a thyroid problem. That may also tie in with your Telogen Effluvium/male pattern baldness hairloss.

I don't know whether you have had that checked with a doctor but you should if you haven't.

Other symptoms are:

Mild Depression
Tiredness
Lump in the throat/difficulty swallowing"

Yani Türkçesi,

"Kaşlarınızı kayda değer bir şekilde kaybediyorsanız, tiroid probleminiz olabilir.  Bu aynı zamanda Telogen Effluvium/erkek tipi kellik saç dökülmenizle de bağlantılı olabilir.

Bunu bir doktora kontrol ettirdin mi bilmiyorum ama ettirmediysen ettirmelisin.

 Diğer nedenleri şunlardır:

 Hafif depresyon
 Yorgunluk
 Boğazda yumru/yutma güçlüğü"
Doktor değilim.Bu alanda eğitimim yok. Önerilerimin yalnızca araştırmayı seven bir birey olarak değerlendirilmesini isterim.

The Cebelebettin

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 623
Ynt: Finasterid kaş döker mi?
« Yanıtla #3 : 11 Şubat 2022, 18:06:18 »
Yabancı forumlarda araştırdım ve 28 kişinin oy kullandığı bir ankette 4 kişi finasteride bağlı kaş dökülmesi tecrübe etmiş.

Bir kişi ise şöyle yanıt vermiş,
"If you are losing eyebrow noticeably you may well have a thyroid problem. That may also tie in with your Telogen Effluvium/male pattern baldness hairloss.

I don't know whether you have had that checked with a doctor but you should if you haven't.

Other symptoms are:

Mild Depression
Tiredness
Lump in the throat/difficulty swallowing"

Yani Türkçesi,

"Kaşlarınızı kayda değer bir şekilde kaybediyorsanız, tiroid probleminiz olabilir.  Bu aynı zamanda Telogen Effluvium/erkek tipi kellik saç dökülmenizle de bağlantılı olabilir.

Bunu bir doktora kontrol ettirdin mi bilmiyorum ama ettirmediysen ettirmelisin.

 Diğer nedenleri şunlardır:

 Hafif depresyon
 Yorgunluk
 Boğazda yumru/yutma güçlüğü"
Stres depresyon hayatımın bir parçası olmuş ztn😀diğer nedenler çok mantıklı ama teşekkür ederim
  • Medikal Tedavi Proscar (1/4)

Seneca

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 135
Ynt: Finasterid kaş döker mi?
« Yanıtla #4 : 11 Şubat 2022, 20:50:46 »
Bir başka yüksek e2 sendromu.

Sakallarda da seyrelme, yanaklarının & vücudunun normalden daha yumuşak oldugunu hissediyorsan hızlıca kan testine girmeni öneririm.
"Ignorance is the cause of fear.” ― Lucius Annaeus Seneca

The Cebelebettin

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 623
Ynt: Finasterid kaş döker mi?
« Yanıtla #5 : 11 Şubat 2022, 21:47:11 »
Bir başka yüksek e2 sendromu.

Sakallarda da seyrelme, yanaklarının & vücudunun normalden daha yumuşak oldugunu hissediyorsan hızlıca kan testine girmeni öneririm.
Yok hocam çok şükür bu dediklerin yok
  • Medikal Tedavi Proscar (1/4)

Seneca

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 135
Ynt: Finasterid kaş döker mi?
« Yanıtla #6 : 12 Şubat 2022, 01:25:33 »
4. ay erken, 7 - 8. aya kadar izlemeni tavsiye ederim.
"Ignorance is the cause of fear.” ― Lucius Annaeus Seneca

 

Facebook Twitter Instagram