Gönderen Konu: Cemil Sevdirir 19.02.2022  (Okunma sayısı 3143 defa)

Deniz35

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 36
Cemil Sevdirir 19.02.2022
« : 22 Şubat 2022, 22:26:46 »
19.02.2022 tarihinde Cemil Sevdirir hoca ve ekibi İzmir Su hastanesinde ekimi gerçekleştirdi. Ekip çok ilgiliydi. Hepsinin tekrardan eline koluna, emeğine sağlık.
Sonuçları da elimden geldiğince 15-20 günlük periyotlarla paylaşmaya çalışacağım
yaş:28
« Son Düzenleme: 22 Şubat 2022, 22:50:41 Gönderen: Deniz Bulut »
  • Ekim Tarihi: 19.02.2022
  • Ekim Merkezi ismi Cemil Sevdirir HairTransplant
  • Greft Miktarı 5300
  • Yaşınız 28
  • Medikal Tedavi Xpecia, Nutraxin Saw Palmetto

Ekime Meraklı :)

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 454
Ynt: Cemil Sevdirir 19.02.2022
« Yanıtla #1 : 22 Şubat 2022, 22:41:41 »
Ekim öncesi fotolar ve yaş bilgisi de lazım hocam
  • Medikal Tedavi Proscar (1/4)

Deniz35

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 36
Ynt: Cemil Sevdirir 19.02.2022
« Yanıtla #2 : 22 Şubat 2022, 22:51:28 »
Sitede yeniyim hocam o yüzden biraz böyle oldu. Bunlar da ekim öncesi fotoğraflar. Saygılar,
  • Ekim Tarihi: 19.02.2022
  • Ekim Merkezi ismi Cemil Sevdirir HairTransplant
  • Greft Miktarı 5300
  • Yaşınız 28
  • Medikal Tedavi Xpecia, Nutraxin Saw Palmetto

Ekime Meraklı :)

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 454
Ynt: Cemil Sevdirir 19.02.2022
« Yanıtla #3 : 22 Şubat 2022, 22:56:50 »
Kendi var olan saçlarınız da kayıp olabilir medikal tedavi araştırın derim ekiminiz genel hatlarıyla fena degil hocam ben beğendim kanal açılımı falan özenli olmuş on ve orta memnun eder ama tepe zor bölge tek ekimle kapanmaz gibi hayırlı olsun şimdiden:)
  • Medikal Tedavi Proscar (1/4)

Ali Kemal

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 221
Ynt: Cemil Sevdirir 19.02.2022
« Yanıtla #4 : 23 Şubat 2022, 00:00:08 »
Hayırlı olsun .Özenilerek yapılmış bir ekime benziyor umarım güzel neticelenir.
Takipteyiz hocam.

Deniz35

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 36
Ynt: Cemil Sevdirir 19.02.2022
« Yanıtla #5 : 23 Şubat 2022, 09:10:23 »
Sağolun hocam. Ekip de çok ilgili ve özenliydi. Umarım dediğiniz gibi güzel sonuç alırız.
  • Ekim Tarihi: 19.02.2022
  • Ekim Merkezi ismi Cemil Sevdirir HairTransplant
  • Greft Miktarı 5300
  • Yaşınız 28
  • Medikal Tedavi Xpecia, Nutraxin Saw Palmetto

Korkusuz Korkak

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 284
Ynt: Cemil Sevdirir 19.02.2022
« Yanıtla #6 : 23 Şubat 2022, 10:02:47 »
Saç çizginiz güzel tasarlanmış. Hayırlı olsun.
  • Ekim Tarihi: 04.05.2021
  • Ekim Merkezi ismi ASMED
  • Yaşınız 44
  • Medikal Tedavi Finasteride, Biotin

Grandealtay

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 131
Ynt: Cemil Sevdirir 19.02.2022
« Yanıtla #7 : 23 Şubat 2022, 10:17:59 »
Kaç greft ekildi ?
  • Ekim Tarihi: 15.02.2022
  • Ekim Merkezi ismi Ahmet Tosun - The Hair Clinic
  • Greft Miktarı 6000
  • Yaşınız 29
  • Medikal Tedavi Proscar Finasteride günde 1/4, Nature's Bounty Biotin 5000 günde 1, Alopexy t minoxidil günde 8 fıs, Prozinc Plus Şampuan, günde 1 diş sarımsak ve yeşil çay, 10 günde bir dermaroller

Deniz35

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 36
Ynt: Cemil Sevdirir 19.02.2022
« Yanıtla #8 : 23 Şubat 2022, 10:50:02 »
5300 greft ekildi. Ön taraftan başlayıp arkadaki boşluğa kadar, ortası da dökülebilecek gibi yok sayıldı oralara da ekim yapıldı. 4. Gündeyim şu an ve kabuklanmalar başladı gibi geliyor bana
  • Ekim Tarihi: 19.02.2022
  • Ekim Merkezi ismi Cemil Sevdirir HairTransplant
  • Greft Miktarı 5300
  • Yaşınız 28
  • Medikal Tedavi Xpecia, Nutraxin Saw Palmetto

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 38329
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Cemil Sevdirir 19.02.2022
« Yanıtla #9 : 23 Şubat 2022, 12:32:12 »
Hayırlı olsun saç ekimi kanal açımını çok beğendim. Merkez ön çizgiye biraz dikkat edip daha iyi bir çizgi tasarlarsa çok iyi olur ekimi güzel çünkü ön çizgi tasarımı daha iyi olmalı. Saç yönleride umarım doğal olur

Umarım güzel sonuç alırsın

Anne saçların için finasterid kullanırsan dökülme durur merkezr ya da doktora danışabilirsin araştırıp
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçları Ekibi.

Deniz35

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 36
Ynt: Cemil Sevdirir 19.02.2022
« Yanıtla #10 : 23 Şubat 2022, 13:09:43 »
Hocam güzel mesajların için teşekkür ederim. Biotin, Xpecia vs kullanmaya henüz başlamadım. Daha erken mi veya ne zaman başlamalıyım?

Foto 4. Günden yıkama sonrası ve 4. Gün donör bölgelerin görüntüsü
« Son Düzenleme: 23 Şubat 2022, 13:53:35 Gönderen: Deniz Bulut »
  • Ekim Tarihi: 19.02.2022
  • Ekim Merkezi ismi Cemil Sevdirir HairTransplant
  • Greft Miktarı 5300
  • Yaşınız 28
  • Medikal Tedavi Xpecia, Nutraxin Saw Palmetto

Mete Dmir

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 21
Ynt: Cemil Sevdirir 19.02.2022
« Yanıtla #11 : 23 Şubat 2022, 13:40:08 »
Hocam yok sayılıp ekildi demişsiniz yani ektiğin zaman ortadaki saclar dökülse bile siritmayacak Bi sekildemi ekildi? Kliniği  neye göre seçtin bende araştırıyorum bu merkezi hayırlı olsun güzel sonuçlanır umarım.

Deniz35

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 36
Ynt: Cemil Sevdirir 19.02.2022
« Yanıtla #12 : 23 Şubat 2022, 13:49:56 »
Aynen o amaçla ekildi dostum. Kliniği, yaptıran arkadaşımdan referans aldım başta, daha sonra kuaförüm de aynı yeri tavsiye etti. Şimdilik gelen yorumlardan da memnunum araştırmanı tavsiye ederim cemil hocayı
  • Ekim Tarihi: 19.02.2022
  • Ekim Merkezi ismi Cemil Sevdirir HairTransplant
  • Greft Miktarı 5300
  • Yaşınız 28
  • Medikal Tedavi Xpecia, Nutraxin Saw Palmetto

Ekime Meraklı :)

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 454
Ynt: Cemil Sevdirir 19.02.2022
« Yanıtla #13 : 23 Şubat 2022, 15:07:50 »
Takviyelere başlayabilirsin hocam sorun olmaz
  • Medikal Tedavi Proscar (1/4)

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 38329
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Cemil Sevdirir 19.02.2022
« Yanıtla #14 : 23 Şubat 2022, 15:31:30 »
Hocam yok sayılıp ekildi demişsiniz yani ektiğin zaman ortadaki saclar dökülse bile siritmayacak Bi sekildemi ekildi? Kliniği  neye göre seçtin bende araştırıyorum bu merkezi hayırlı olsun güzel sonuçlanır umarım.

Bu ekimin sonucu forum için önemli olacak düzenli paylaşım rica edeceğim senden
Tabi ön çizgiler düzelir saç yönleri güzel olursa

Başlaya bilirsin beklemene gerek yok
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçları Ekibi.

 

Facebook Twitter Instagram