Gönderen Konu: Medeks Hair Center Gökhan Şişli Burada Ekim yaptıracağım Sizce Nasıl?  (Okunma sayısı 1309 defa)

HairMen

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 12
  • Saç ekimi sonuçları
Medeks ile görüştüm ve ekim yaptırmaya karar verdim. Forumda da çoğu kişi memnun. Hiç memnuniyetsizlik görmedim. Lale Keskin Ahmet Tosun Zekeriya Kul, Now HairTime bunlarda aklımdaydı. Ama bilemedim. Siz ne önerirsiniz veya burada işlem yaptıran dostlar beni aydınlatabilir mi? 4500 Greft ile işi hallederiz dedi. Fazla açıklığın yok dedi orada ki hemşire arkadaş. Bana biraz fazla geldi böyle bir duruma göre. Ekimden önce propecia diye bir ilaç kullanmak gerekiyor dendi ama iktidarsızlık yapıyormuş var mı böyle bir şey veya öneriniz.

Fotoğraflar tepeden 1m mesafeli spot ışık altında çekilmiştir.
« Son Düzenleme: 25 Mayıs 2022, 18:22:08 Gönderen: Hintell »

Ercan1907

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 287
Doğru merkez  seçimi başarısı ispatlı bir merkez hayırlı olsun

mıstık

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 74
  • Saç ekimi sonuçları
Bende 70 gün oldu ektireli hayırlı olsun bencede iyi bir karar vermişsiniz ben memnunum suan  için süreçten ve alakadan

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 39065
  • saç ekimi sonuçları
Fiyat performans olarak başarılı merkez

« Son Düzenleme: 25 Mayıs 2022, 18:22:22 Gönderen: Hintell »
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçları Ekibi.

HairMen

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 12
  • Saç ekimi sonuçları
Bende 70 gün oldu ektireli hayırlı olsun bencede iyi bir karar vermişsiniz ben memnunum suan  için süreçten ve alakadan
Peki hocam sizin saç durumunuz nasıldı kaç greft aldılar ve ilgi alaka nasıl? İşlerine titizlikle bakıyorlar mı yani hemen bitsin gibi?

hammut

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 226
Yok ilgili bir merkez ne zaman bir sorum olsa hızlı bir şekilde geri dönüş sağladılar bende medekste ektirdim güzel bir seçim yapmıssınız..

mıstık

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 74
  • Saç ekimi sonuçları
Peki hocam sizin saç durumunuz nasıldı kaç greft aldılar ve ilgi alaka nasıl? İşlerine titizlikle bakıyorlar mı yani hemen bitsin gibi?
3700 Greft işlem yapıldı iyi de gidiyor hiçbir sorun yok ilgi alaka iyi samimi bir ortam taşınıyorlar Mış galiba yeni yere taşınacaklarmış Prp için gittiğimde söyledi Gökhan bey

DEMİRBİLEK

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 173
  • Saç ekimi sonuçları
Medeks iyidir iyidir birçok merkezden iyidir hemde dıstum isabetli seçim iyi ki yaptırmısım diyebiliyorum bu önemli ..

HairMen

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 12
  • Saç ekimi sonuçları
Bazı ekim sonuçlarını beğenmedim instagramda paylaşmış bilemedim fikrim değişti biraz. Ben doğal olmasını istiyorum dibinin asla diken diken gözükmemeli lazım.

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 39065
  • saç ekimi sonuçları
Bazı ekim sonuçlarını beğenmedim instagramda paylaşmış bilemedim fikrim değişti biraz. Ben doğal olmasını istiyorum dibinin asla diken diken gözükmemeli lazım.

Bahsettiniz bir durum ben göremedim ekimlerinde tebi arz talep meselesi fiyatına göre başarılı
Ha siz çok üst düzey kalitede bir saç ekimi istiyorsanız o zaman

100 bin tl ve üstünü gözden çıkarıp Asmed gideceksiniz
Medeks o fiyat aralığında ki en iyi ekim merkezlerinden biri
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçları Ekibi.

HairMen

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 12
  • Saç ekimi sonuçları
Hintell hocam ekimde ön taraflara tek tek saçlar ekilmiş onlar rahatsız etti beni o yüzden Yani mnde tek tek duruyor açıklığı fazla

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 39065
  • saç ekimi sonuçları
her ekim süper sonuç  olmaz dostum önemli olan iyi ekim yapmak
bu arada zaten senin saçın zaten dökülme aşamasında dökülme devam ediyor güçlendirmezsen ekim seni memnun etmez
kendi saçların çok zayıf
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçları Ekibi.

DEMİRBİLEK

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 173
  • Saç ekimi sonuçları
Dostum fiyatına göre rakibi olmayan bir merkez benim nazarımda Medeks ekimlerini beğenmiyorsan hintell in dediği gibi asmed in kapısını çalacaksın 100-150 bin TL vereceksin He o parayı verdin diye sonuç seni mutlu edecek mi garantisi yok cerrahi bir işlem bu beklenti bu kadar yüksek ise hiç saç ektirme anadan doğma saçı sana kimse garanti edemez

HairMen

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 12
  • Saç ekimi sonuçları
Fiyatına göre diye bilemem dostum ben iyi bir performans isterim para performans göstermez işçilik gösterir en basiti benim abim haircenter da 2017 de 5000 tl ye ektirdi düşün o zamanın parasını. 500 kök bile tutmadı. Önemli olan kaliteli işçilik..
« Son Düzenleme: 01 Haziran 2022, 08:56:32 Gönderen: HairMen »

Xserez

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 249
  • Saç ekimi sonuçları
Medeks in yaptığı işlemler ortada dostum performans tan yana bir sıkıntısı yok zaten fiyatı da uygun yaptığı işlere  göre  ama siz bu düşüncelerle saç ektirmezsiniz ektirsenize tatmin olamazsınız bu benim naçizane düşüncem cerrahi bir işlem ben öyle isterim demekle olmuyor açık alan kök kalitesi metabolizma vs bir sürü faktör var cep telefonu yada pantolon almıyoruz

 

Facebook Twitter Instagram