Gönderen Konu: Saçlarınız Seyrek duruyor :(  (Okunma sayısı 382 defa)

Hakan Hakkn

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 20
Saçlarınız Seyrek duruyor :(
« : 27 Ekim 2022, 22:52:23 »
Saç ektiren arkadaşlar üzgünüm ama bir kısmınızın saçı berbat ötesi duruyor seyrek seyrek kel olsanız daha dedirtecek tarzda
Benimde yanlar açık sadece ama korkuyorum öyle olur diye

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 42126
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Saçlarınız Seyrek duruyor :(
« Yanıtla #1 : 28 Ekim 2022, 03:24:39 »
Senin kide berbat olur bencr ektirme
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçları Ekibi.

Hakan Hakkn

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 20
Ynt: Saçlarınız Seyrek duruyor :(
« Yanıtla #2 : 28 Ekim 2022, 16:20:32 »
Abi bazıları iyi işte umutlandıran o

Ozan1992

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 104
Ynt: Saçlarınız Seyrek duruyor :(
« Yanıtla #3 : 28 Ekim 2022, 17:02:29 »
Şimdi bunları söylemek için ciddi ciddi konu mu açtın? Komik desem değil, ektirme sen o zaman kardeş bu kadar korkuyorsan. Hamama giren terler.

Hakan Hakkn

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 20
Ynt: Saçlarınız Seyrek duruyor :(
« Yanıtla #4 : 28 Ekim 2022, 17:33:22 »
Şimdi bunları söylemek için ciddi ciddi konu mu açtın? Komik desem değil, ektirme sen o zaman kardeş bu kadar korkuyorsan. Hamama giren terler.
Polyannacılık oynamayın paranıza yazık gördüğümü söyledim. Herkeste iyi olan bi olay değil umut vermeyin millete boşu boşuna

Ozan1992

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 104
Ynt: Saçlarınız Seyrek duruyor :(
« Yanıtla #5 : 31 Ekim 2022, 19:59:51 »
Polyannacılık oynamayın paranıza yazık gördüğümü söyledim. Herkeste iyi olan bi olay değil umut vermeyin millete boşu boşuna

Sen kendi tecrübelerinden yola çıkıp bir çıkarım yapıyorsan biz de kendi tecrübelerimizden yola çıkıyoruz. Ahanda resimli kanıtı da burada. Benim önler ekim.

Hakan Hakkn

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 20
Ynt: Saçlarınız Seyrek duruyor :(
« Yanıtla #6 : 31 Ekim 2022, 20:05:57 »
Sen kendi tecrübelerinden yola çıkıp bir çıkarım yapıyorsan biz de kendi tecrübelerimizden yola çıkıyoruz. Ahanda resimli kanıtı da burada. Benim önler ekim.
Maşallah ama işte herkeste böyle değil her şeye rağmen şansımı deneyeceğim.

Ozan1992

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 104
Ynt: Saçlarınız Seyrek duruyor :(
« Yanıtla #7 : 31 Ekim 2022, 20:12:43 »
Maşallah ama işte herkeste böyle değil her şeye rağmen şansımı deneyeceğim.
   

Teşekkürler. Tabii ki herkes çok iyi bir sonuç alamıyor maalesef ama kesinlikle denemeye değer.

vidci1

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 34
Ynt: Saçlarınız Seyrek duruyor :(
« Yanıtla #8 : 09 Kasım 2022, 12:53:06 »
Gayet doğru bi noktaya değinmiş arkadaş ne var ki bunda. Burda  alınganlık trip yapacağınıza bilginizi paylaşın. Saç ekim merkezinde mi çalışıyosun arkadaş  ;D


Saç ekiminde santimetre kareye düşen sınır malesef kiminin doğal yoğunluğunun 3/2si kimininkinin yarısı. Böyle bir sınır var. Çok sık ekince mortalite düşüyormuş yeterli besleyecek damar oluşmuyormuş böyle deniyor.

fotoğraf ve videolarda uzkatan zum yapıyorlar genelde bu da arkadaki greftleri daha yakın gösterdiği için daha sık görünüyor.




Yukarda resim koyan arkadaş güldürmesin lütfen   ;D hem fotonun konuyla uzaktan yakından bi ilgisi yok. Saç çizgisi göstermemiş hem de bi kere bu arkadaş değerlendirme dışıdır. Çünkü kıvırcık saçlılar ve bu tip saçı olan zencilerde falan korkunç bi coverage avantajı oluyo seyrek de olsa saç her tarafı kapatıyor toppik gibi.

Ozan1992

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 104
Ynt: Saçlarınız Seyrek duruyor :(
« Yanıtla #9 : 09 Kasım 2022, 14:24:47 »
Ne tripi arkadaşım sen iyi değilsin herhalde... neyse o konuyu ben bilemem tabii konu su, be n kendim yaşadığım ekimi ve sonrasını yani tecrübelerimi paylaştım... Bende çok güldüm sac ekimi merkez falan demişsin, ac bak siteyi Lana1900 nickiyle sac ekimi konusu var mi yok mu. Zoom falan ben anlamam o işlerden, yapan vardır neler yapıyorlar sonuçta. Son olarak ben kıvırcık şaclıysam ve dolayısıyla kapaticilik fazla oluyorsa tecrübemi paylaşmayayım mi yani? Dediğinin mantıki çıkarımi budur. Bir de sana bir tavsiye kavramların Türkçe karşılıklarını kullan. Öyle Ingilizce yazınca pekte havalı olmuyor... Anlayan her türlü anlar cunku.

Ozan1992

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 104
Ynt: Saçlarınız Seyrek duruyor :(
« Yanıtla #10 : 09 Kasım 2022, 14:31:20 »
Ben neye cevap yazmışım, arkadaş demiş ki Bir kisminizin sacları berbat duruyor, ben de diyorum ki, burası zaten tarafsız bir forum iyiye iyi kötüye kotu deniyor. Yani insanların ekimi kotu de olabilir, bunun söylenme şekli böyle mi olmalı? Dogrucu Davudsun madem o kadar, bunları da soyleseydin.

 

Facebook Twitter Instagram