Gönderen Konu: Saç Ekimi Karışık Durum  (Okunma sayısı 264 defa)

Scatha

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 21
  • Saç ekimi sonuçları
Saç Ekimi Karışık Durum
« : 13 Kasım 2022, 20:24:49 »
Arkadaşlar herkese merhaba degerli yorumlarınızı bekliyorum.

Öncelikle durumu anlatayım ardından saç analizi için bilgilerimide verecegim.

2022 şubat ayında xpecia ve minox başladım saçlarımın sadece ön kısmında açılma ve seyrelme vardı. Ancak ilaçları bıraktıktan 3 ay sonra Eylül ayında şok bir dökülme başladı dökülmem hiçbir zaman agresif değildi bu süreç hariç. Bu dökülme sonunda saçlarımın orta ve tepe kısmındada çok ciddi dökülme oldu.Faydası saç çizgimi gördüm en azından ileride dökülecek yerler ortaya çıktı diye düşünüyorum :D

Saç ekimi kararı aldım görüştüğüm merkez hiç bir şekilde ne ekim öncesi ne ekim sonrası dht baskılayan ilaç almamı istemiyor sadece ekimden sonra demir ve çinko ile destekleyeceklerini söylüyorlar.Hatta ısrarla xpecia kullanmamı bile istemediler.

1 ay sonrasına ekim yaptırmayı düşünüyorum yaşım 30 saç dökülmem 26 yaşımda başladı yavaş bir saç dökülmem vardı (ilaçlar sonrası hariç) ön kısımdan başlayan saç dökülmem mevcuttu hatta geçen sene saç ekimi düşünürken sadece öne düşünüyordum şu an komple bir ekime ihtiyacım var galiba.

Kafam çok karışık yardımcı olursanız sevinirim. İlaçlar sonrası ani dökülme azaldıktan sonrası fotograflarım ve donör bölge değerlendirirseniz sevinirim.



emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 7593
Ynt: Saç Ekimi Karışık Durum
« Yanıtla #1 : 13 Kasım 2022, 20:34:35 »
 ilacı bırakınca çok kotu sonuc ortaya çıkıyor.belki finasterid dermoller masajla saçın toplar.medikalinde saçını toplama ihtimali var igf prp falan.ekimcilerin ilacla saçını toplaman işine gelmez
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

Scatha

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 21
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Ekimi Karışık Durum
« Yanıtla #2 : 13 Kasım 2022, 20:42:34 »
Hocam mezoterapi ve prp yaptırdım bu resimden hemen sonra xpecia yada başlamıştım saç dökülmem durmuştu ancak bunlar geçici çözüm oldugunu düşünüp saç ekimine karar verdim zamanım müsait oldugu için ancak görüştügüm merkez donör bölgeniz iyi xpecia tableti bırakın ve ekim yapalım dedi yaklaşık 1 aydır xpecia kullanıyordum bugün bıraktım şaşırdığım ekimden sonra bile kullanmamı istemiyorlar.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 7593
Ynt: Saç Ekimi Karışık Durum
« Yanıtla #3 : 13 Kasım 2022, 20:49:33 »
 hocam yasta 30 diyorlar dahada dokulmez diyorlar ekimde aralara girilince cılızlar ölür onları yok saycaklar dandik yer ekerse bu saçtan daha az saçın olur aralara girdiği yerdeki tüm saçları doker.donorde yeter.daha sonra az ihtimal ama bir ekim daha gerekirse gene donor yeter.zayıf yerleri guclendircekler eşitlicekler.muhakkak uzman bir yere git.finasterid ve ekim daha garanti olur ama yan etkide gorebilirsin.yas itibariyle sorunlu alanda az ondan pek ilaca gerek duymamışlar aman hocam çok iyi bir merkeze ektir yoksa ektirceğine pişman olursun
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

Scatha

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 21
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Ekimi Karışık Durum
« Yanıtla #4 : 13 Kasım 2022, 21:11:26 »
Hocam ısrarla görüşmelerinde biz yaptıgımız işe güveniyoruz diyorlar aslında ilaç sonrası üst taraf komple inceldi bende bundan dolayı xpeciayı  en azından kullanayım dedim hayır prp ve mezoterapi yaptırırsınız dediler  5000 greft ekim yaparız ileride ihtiyaç duyarsanız sıkılaştırma ekimi yapabiliriz dedikleri bu kaliteli bir yer ondan yana şüphe yok tanıdıgım bir dr önerdi bu söylemleri beni mutluda etti aslında güven konusunda.

Dht baskılayıcı ilaçların daha sonra şok dökülme yapabilecegini bunu istemediklerini gerekirse 2 bir sıkılaştırma ekimi yapılır diyorlar.

Merak ettigim bir konuda şu fue yapılan bir bölgeye daha sonrasında sıkılaştırma amaçlı dhi operasyon yapılabilirmi?

Ali Kemal

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 295
Ynt: Saç Ekimi Karışık Durum
« Yanıtla #5 : 13 Kasım 2022, 21:17:27 »
Hadi finasterid neyse diyelim ama xpecia ısrarla bıraktırmaları ciddi bir saçmalık.Bence bunlar pek bir şey bildiklerinden dolayı değil .Asıl amaç biz zaten sana çok güzel saçlar yapacağız diye bönürlenip senin güvenini kazanmak ama çok saçma cahilce bir düşünce.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 7593
Ynt: Saç Ekimi Karışık Durum
« Yanıtla #6 : 13 Kasım 2022, 21:21:19 »
 hocam saçmalamışlar.6 ay finasterid kullan duruma gore ektir ilaca devam et.5000 greft falan sonra gene falan yas 30 saçmalamışlar.fue ustune dhi falan bunlar soz konusu değil.dermoller masaj ekimlede ilerleyebilirsin.onlar seni bir an once ekmek istiyor.
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

Scatha

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 21
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Ekimi Karışık Durum
« Yanıtla #7 : 13 Kasım 2022, 22:54:35 »
Benimde anlamadığım ilaç kullandırmıyorlar öncesinde tamam diyelimki donör bölgeye güveniyorlar ama ekim sonrasındada kullandırmak istememeleri hatta ısrarla var olan saçlarımı korumak için kullanayım dediğimde yine olmaz dediler.

Ekimden sonra  başlanılan finasteride daha sonra bırakıldıgında ekilen saçlar dökülürmü dediğimde dökülür denildi.

Anlam vermek zor. Ancak youtubeda bir kaç video buldum finasteride kullanmadan ekim yaptıranlar var ve gerçekten harika sonuçlar alınmış bazılarında.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 7593
Ynt: Saç Ekimi Karışık Durum
« Yanıtla #8 : 13 Kasım 2022, 23:29:49 »
 2 kere ekerler daha çok kazanırlar yada zaten yas belli giden gitsin donor 2 kerede kapatır diyorlar .yani kafandaki saçların yarısını yok sayıyorlar.ben ekimci olsam senede 2 prp derim kalanınıda ekerim cm kare bası saçı eşitlerim.yada gunde 5 dk masaj aralıklarla dermoller uygulatıp oyle ekerim
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

BeRan

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 124
Ynt: Saç Ekimi Karışık Durum
« Yanıtla #9 : 13 Kasım 2022, 23:32:04 »
Benimde anlamadığım ilaç kullandırmıyorlar öncesinde tamam diyelimki donör bölgeye güveniyorlar ama ekim sonrasındada kullandırmak istememeleri hatta ısrarla var olan saçlarımı korumak için kullanayım dediğimde yine olmaz dediler.

Ekimden sonra  başlanılan finasteride daha sonra bırakıldıgında ekilen saçlar dökülürmü dediğimde dökülür denildi.

Anlam vermek zor. Ancak youtubeda bir kaç video buldum finasteride kullanmadan ekim yaptıranlar var ve gerçekten harika sonuçlar alınmış bazılarında.

s.ktr et gitsin o ekim merkezeni bir cacık bilmeyen sürüsü herkes ekimci olmuş bir arkadaş var ekim merkezi çocuğa söylememiş kafasında ki kendi saçının ekim sonra korumazsa döküleceğini herif gelmiş 150 güne ekilenler yele gibi olmuş dökülme devam ediyor diyor dedim oğlum kendi saçın gidiyor. şunu bilmeyen ekim merkezi prp mezo gibi dandik işlerle mi koruyacak saçma.

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 42073
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Ekimi Karışık Durum
« Yanıtla #10 : 14 Kasım 2022, 04:51:34 »
Minoxil saçını maffeder. Neyse

Öncelikle saç ekim merkezinin adı nedir istemeyen?
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçları Ekibi.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 7593
Ynt: Saç Ekimi Karışık Durum
« Yanıtla #11 : 14 Kasım 2022, 10:46:04 »
  6 ay finasterid dermoller masaj devam et kalanını ektir ilaca devam et.eğer ilaç yan etki yaparsa bırakıp senede 2 prp falan yaptırırsın
 merkez diyor dokulcek saçlar var geri kalanı donor iyi kaparız falan  ama yas zaten 30 ve minox sonrası o kotu dokulmeyi yasamışsın.merkez bunu dikakte almıyor o saça 5000 ek sonra gene ek yas 30 olmaz oyle iş
 muhakkak gunde 5 dk saç masakı yap oval hareketlerle hatta gunde 2 olursa daha iyi olur.ilaç sonrası dokulmeye biraz nefes aldırır masaj.kanlanmadan dolayı
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

Scatha

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 21
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Ekimi Karışık Durum
« Yanıtla #12 : 14 Kasım 2022, 18:22:31 »
İstemeyen yer  Tunalı Ankara poliklinigi aslında yorumlar baya olumlu benim amacım kötülemek degil sadece sizden degerli yorumlarınızı istemek  bu arada ikinci ekim için ihtiyacınız yok ancak ilerleyen zamanlarda 5 veya 6 yıl sonra eger dökülme olursa yine kapatılır dendi yani peş peşe bir ekim planlanmadı fotograflara baktıgımda iyi işler çıkarmışlar bunlar ilaçsız ekim ise gerçekten çok iyi sonuçlar.

Ekim sonrası demir ve çinko takviyesi veriliyormuş hastalara.

Birde hocam eger finasın etkisini iki prp veriyorsa bu daha iyi bir yöntem gibi geliyor bana.

baldman

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 534
Ynt: Saç Ekimi Karışık Durum
« Yanıtla #13 : 14 Kasım 2022, 19:12:52 »
İstemeyen yer  Tunalı Ankara poliklinigi aslında yorumlar baya olumlu benim amacım kötülemek degil sadece sizden degerli yorumlarınızı istemek  bu arada ikinci ekim için ihtiyacınız yok ancak ilerleyen zamanlarda 5 veya 6 yıl sonra eger dökülme olursa yine kapatılır dendi yani peş peşe bir ekim planlanmadı fotograflara baktıgımda iyi işler çıkarmışlar bunlar ilaçsız ekim ise gerçekten çok iyi sonuçlar.

Ekim sonrası demir ve çinko takviyesi veriliyormuş hastalara.

Birde hocam eger finasın etkisini iki prp veriyorsa bu daha iyi bir yöntem gibi geliyor bana.

prp dht yi bloke etmez sadece yaraların daha çabuk iyileşmesini sağlar ,saç ekiminden sonra yapılmasının sebebide budur.
yoksa dökülmeni engellemez kardeşim bu konuda çok yanlış bilgiler içerisindesin  :)

Scatha

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 21
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç Ekimi Karışık Durum
« Yanıtla #14 : 14 Kasım 2022, 19:24:20 »
Hocam benim öyle bir iddiam yok zaten sadece emekli kel yukarıda alternatif olarak söyledigi için bahsettim yoksa prpnin dht blokladıgını bende iddia etmiyorum.

 

Facebook Twitter Instagram