Gönderen Konu: DHEAS-SO4 hormonu genetik dökülme ile ilişkisi nedir?  (Okunma sayısı 416 defa)


Berat

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 350
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: DHEAS-SO4 hormonu genetik dökülme ile ilişkisi nedir?
« Yanıtla #1 : 28 Ocak 2023, 01:42:47 »
Arkadaşlar ben bugün kan testi yaptırdım ve Dheas-So4 denilen hormon yüksek çıktı ayrıca 2 ay önce de test yaptırmıştım o zaman gene yüksek çıkmıştı,acaba benim saç dökülmemin sebebi dht değil de bu hormon mu,bir fikri olan var mı?
Sonucu buldun mu knk

LİGHTNİNG

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 334
Ynt: DHEAS-SO4 hormonu genetik dökülme ile ilişkisi nedir?
« Yanıtla #2 : 29 Ocak 2023, 03:21:57 »
Arkadaşlar ben bugün kan testi yaptırdım ve Dheas-So4 denilen hormon yüksek çıktı ayrıca 2 ay önce de test yaptırmıştım o zaman gene yüksek çıkmıştı,acaba benim saç dökülmemin sebebi dht değil de bu hormon mu,bir fikri olan var mı?
Saçlarınızın aşırı yağlanması sivilcelenmesi Saç dökülmesinin tek nedeni değildir bence.
Düzensiz beslenme,stres gibi şeyler de saç döker

Reis Burada

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: DHEAS-SO4 hormonu genetik dökülme ile ilişkisi nedir?
« Yanıtla #3 : 29 Ocak 2023, 13:05:45 »
Bir mesaja nerden yanıt verebiliyoruz

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 48755
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: DHEAS-SO4 hormonu genetik dökülme ile ilişkisi nedir?
« Yanıtla #4 : 29 Ocak 2023, 13:32:33 »
DHEA-SO4 yüksekliği saç dökülmesi yapar
 normal referans aralığı genel olarak 65 ila 395 UG/ dL olur kadınlarda
ama zaten daha çok kadınların saçlarının dökülmesine sebep olan durum bu
« Son Düzenleme: 29 Ocak 2023, 13:40:00 Gönderen: Hintell »
Global Moderator

Reis Burada

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: DHEAS-SO4 hormonu genetik dökülme ile ilişkisi nedir?
« Yanıtla #5 : 29 Ocak 2023, 13:43:11 »
Hintell peki dheas hormonun yaptığı dökülme de genetik mi ve bu hormondan dökülen saçlar geri dönmez mi ,daha önce bu durumu yaşayan var mı?bu arada erkeğim ,22 yaşındayım

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 48755
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: DHEAS-SO4 hormonu genetik dökülme ile ilişkisi nedir?
« Yanıtla #6 : 29 Ocak 2023, 15:19:33 »
Hintell peki dheas hormonun yaptığı dökülme de genetik mi ve bu hormondan dökülen saçlar geri dönmez mi ,daha önce bu durumu yaşayan var mı?bu arada erkeğim ,22 yaşındayım

senin saçlarını döken DHT HORMONU bu hormonun döktüğü saç geri gelmez,
dht blocer ilaçlarlarla bunu durdurup güçlendirirsin

finasterid gibi
Global Moderator

Reis Burada

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: DHEAS-SO4 hormonu genetik dökülme ile ilişkisi nedir?
« Yanıtla #7 : 29 Ocak 2023, 15:42:05 »
Hocam doktor bana demiştiki dheas da saç döker bir endokrine görün yani dht değil de dheas da dökmüş olabilir ,klasik erkek tipi dökülme yok bende genel seyreklik var şakaklar hiç çekilmemiş norwood0 ,bu konuda dermatolog da bişey diyemedi işte ya da doktorda çok bişi bilmiyor ,bu arada saç kadar bela bir konu yok hayattan bıktırdı yemin ediyorum, çözümü olmaması sıkıntının büyüğü

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 48755
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: DHEAS-SO4 hormonu genetik dökülme ile ilişkisi nedir?
« Yanıtla #8 : 29 Ocak 2023, 17:08:20 »
Dostım yazarak bana dökülme şeklini anlatamazsın
Resimlerini ekle uğraşmayalım müneccim değiliz sonuçta saçlarık nasıl dökülmüş görünce anlarız ne olduğunu
Global Moderator

kandan

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 548
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: DHEAS-SO4 hormonu genetik dökülme ile ilişkisi nedir?
« Yanıtla #9 : 30 Ocak 2023, 06:52:35 »
İnsanları uğraştıracağınıza bir iki resim koyup sorularınızı öyle sorsanız hiç kimseyi uğraştırmadan sonuca  ulaşacaksınız fal bakmıyoruz hocam burada

 

Facebook Twitter Instagram