Gönderen Konu: Xpecia ve olası yan etkileri  (Okunma sayısı 1478 defa)

efkan

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 45
  • Saç ekimi sonuçları
Xpecia ve olası yan etkileri
« : 09 Nisan 2023, 15:35:25 »
Selamlar. Yaklaşık 1 aydır xpecia kullanıyorum. Bu süreçte mide yanması, kalp çarpıntısı, mide bulantısı gibi kronik migren rahatsızlığıma bağlayabileceğim durumları yaşadım ve yaşıyorum. Tabi ki bir diğer ihtimal de, tüm bunları xpecianın tetiklemiş olabileceği. Yan etki gören kişilerin aksine cinsel açıdan hiçbir olumsuzluk yaşamış değilim. Sizler ne düşünüyorsunuz? Hintell, özellikle senden de bir yorum rica ediyorum hocam. Xpecia sizce geçerli bir takviye midir?

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 48743
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Xpecia ve olası yan etkileri
« Yanıtla #1 : 25 Nisan 2023, 04:20:43 »
xpecia dokunmuş olabilir rahatsız ediyorsa bırak kardeşim ilacı
Global Moderator

efkan

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 45
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Xpecia ve olası yan etkileri
« Yanıtla #2 : 25 Nisan 2023, 07:39:55 »
Ödem yaptığını gözlemliyorum. Vücudu yorduğunu düşünüyorum kesinlikle. Ama apaçık faydası da var bence saçları ve tüyleri kalınlaştırıyor. Bakacağım Hintell Hocam, teşekkür ederim

kelimsi05

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 320
Ynt: Xpecia ve olası yan etkileri
« Yanıtla #3 : 26 Nisan 2023, 19:23:18 »
Ben biraz kilo aldım bir süredir kullanıyorum ve hafif bir isteksizlik var günlük hayatta fakat ereksiyon ejekülasyon sabah orgazmı veya normal cinsel münasebet durumunda hiç bir sıkıntım yok şükür. Benim genetik agresif olmadığı için bayağı da faydasını gördüm en azından stabil gidiyor saçlar ve saç yapısını kalınlaştırıyor.
  • Yaşınız 26

efkan

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 45
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Xpecia ve olası yan etkileri
« Yanıtla #4 : 26 Nisan 2023, 19:33:06 »
İştah artışı üzerine mi kilo aldınız? Yok eğer hala aynı yiyorum ama kilo aldım diyorsan muhtemelen dediğim ödem durumu var ikimizde de

kelimsi05

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 320
Ynt: Xpecia ve olası yan etkileri
« Yanıtla #5 : 26 Nisan 2023, 19:35:09 »
İştah artışı üzerine mi kilo aldınız? Yok eğer hala aynı yiyorum ama kilo aldım diyorsan muhtemelen dediğim ödem durumu var ikimizde de

Biraz daha fazla yiyorum ama aşırı öyle porsiyonlarda falan artış yok ödem durumu da var muhtemelen
  • Yaşınız 26

Kelizma

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 57
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Xpecia ve olası yan etkileri
« Yanıtla #6 : 11 Şubat 2024, 15:43:09 »
Merhabalar, yeni konu açmak istemedim forumdada bulamadım

Saç ektireli 4 ay oluyor
2 kutu tablet xpecia bitirdim
2 kutu tablette solgar biotin bittirdim

Yenisini almalı mıyım yoksa ilaçları bırakayım mı

 

Facebook Twitter Instagram