Gönderen Konu: Finasterid ilk kullanımda çıkan yan etkiler  (Okunma sayısı 231 defa)

Micra

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 21
  • Saç ekimi sonuçları
Finasterid ilk kullanımda çıkan yan etkiler
« : 07 Mart 2024, 01:35:09 »
Herkese selamlar

Yaş 30. Finasteride başlayalı 10 gün oldu. Propecia alıyorum her akşam 9 da.

2. Günden itibaren hafif bir kasık ağrısı başladı. 4. Günde libido azalması ve erektil disfonksiyon başladı yavaş yavaş ve son 2-3 gündür tık yok diyebilirim.

Tecrübeli arkadaşların yardımına ihtiyacım var. İlk kullanımda bu yan etkiler normal olduğu söyleniyor. Kimi kaynakta bir iki hafta kimi kaynakta bir ay sonra geçeceği söyleniyor. Ne kadar sabretmeliyim. Hafif bir korkuyla başlamıştım. İçimi rahatlatırsanız sevinirim.

Saçımı ne kadar toplar bir de görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim.

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1878
Ynt: Finasterid ilk kullanımda çıkan yan etkiler
« Yanıtla #1 : 09 Mart 2024, 18:15:06 »
İki günde bir kullanıma düşürülebilir. Ama çok ısrar etme, eğer çok kafaya takıyorsan.

karanlik

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 184
Ynt: Finasterid ilk kullanımda çıkan yan etkiler
« Yanıtla #2 : 10 Mart 2024, 15:01:00 »
ağrı falan yaşamadım ama ilk başlarda spermde sıvılaşma gibi durumlar oluyor.Bir de finasteride kullanan biri bana göre ağırlık da çalışması gerekiyor
Yaklaşık 9 aydır fin kullanıyorum.2 ay spora bi ara verdim libidoda düşüşler oldu
Tavsiyem spora başla doğal testoyu arttırmaya bak bir sorun yaşamazsın

 

Facebook Twitter Instagram