Gönderen Konu: Saç ekimi için uygun muyum  (Okunma sayısı 629 defa)


Ercan1907

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 530
Ynt: Saç ekimi için uygun muyum
« Yanıtla #1 : 20 Ekim 2025, 19:46:36 »
2 seans olarak düşün bu işlemi

Aang

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 615
  • Daha güzel günlere.
Ynt: Saç ekimi için uygun muyum
« Yanıtla #2 : 21 Ekim 2025, 09:58:19 »
Dostum merhaba,

Açıklığın çok fazla olduğu için tek seansta yapılması durumunda seyrek bir çalışma olur. bunun yerine 2 seans olarak düşünerek önden tepeye kadar bir çalışma yapılması daha sonrasında tepe için bir çalışma yapılması daha uygun olacaktır.

Donör bölgen tam net görünmüyor ama sık bir donöre sahip gibi gözüküyor. Eğer sağlıksal bir sorunun yoksa 5000 greftlik ilk çalışma ile seni güzel bir seviyede tutabileceğini düşünüyorum

Ercan1907

  • Aktif Üye
  • Hero Member
  • *
  • İleti: 530
Ynt: Saç ekimi için uygun muyum
« Yanıtla #3 : 22 Ekim 2025, 21:14:52 »
Bu tarz acikliklarda medeks guzel isler cikartiyor

realy411

  • Aktif Üye
  • Jr. Member
  • *
  • İleti: 69
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç ekimi için uygun muyum
« Yanıtla #4 : 26 Ocak 2026, 23:10:39 »
nereye ektirdiniz hocam ? acıklıgımız aynı gibi

 

Facebook Twitter Instagram