Güncel 4.5 ay fotoğraflarım.
Klinikteki fotoğraflarda ön çizgimin arkasında daha fazla boşluk varmış yani saçım baya seyrelmiş, gerçekten ikinci ekime ihtiyacım varmış.
Aşağıdaki görselleri duştan çıkıp, hiç bir müdahalede bulunmadan, güneşi de baz alarak çekmeye çalıştım. İlk ekimimde de 4. Ayda benim işim tamam dedim, ikinci ekimde de tamam diyorum.
8 aya kadar çıkışlar devam edecek ki ben hala saç diplerimde batmalar hissediyorum.
Şahin Hoca’ya, Ergin Bey’e, ekimime katılan hanımefendilere sonsuz teşekkürler..