Gönderen Konu: DUTASTERİD MI FINASTERIDMI  (Okunma sayısı 453 defa)

onizuka eikichi

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2649
Ynt: DUTASTERİD MI FINASTERIDMI
« Yanıtla #15 : 13 Ocak 2021, 22:44:55 »
Biraktiginiz zaman saclariniz ne duruma geldi?
Birde okuduklarima gore jinakomastri sadece ameliyatla tedavi edilebiliyormus heralde sizdede oyle bi durum soz konusu oldumu ilaci birakinca etkiler gectimi?

Ben bu ara eskisi gibi spor yapmaya başladım azaldı gibi. Zaten yalancı jinekomasti diye bir durum da var bende dediğim gibi öyle göze rahatsız veren bir görüntü olmadı. Ama şu var ben 2016'da az olan jinekomasti için bile doktor arıyordum (2017 sonunda başlamıştım finasteride) ve dediğiniz gibi hormonal bir durumsa ameliyat ile gideriliyor. Östrojen hormonu arttıkça vücutta yağlanma daha fazla oluşma riski taşıyor erkeklerde yani bu takviyeleri kullandığınızda dht baskıladığınız için vucüdunuzu savunmasız bırakıyorsunuz. Ben bu arada ilacı bırakmadım corona geçirdiğim için ara verdim bir süre ve şuan kilo verdikten sonra yeniden başlayacağım. Bu arada spor yaptıkça yağlanmalarda azaldı belki de besleme düzeyimlede alakalı yağlanmalarda olmuş olabilir. Zaten antiandrojen kullanacaksanız belirli riskleri göze almanız gerekli. Bana sorarsanız etkisi saçlarıma olduğu için yaşadığım ufak yan etkileri çok önemsemiyorum. Bıraktığım andan itibaren 1 ay içerisinde tamamen yan etkiler de kaybolduğu için daha rahat kullanıyorum finasteridi. Belki de ileri de şuan fark edemediğim yan etkileri de ortaya çıkabilir. Ama dediğim gibi bunları göze alarak kendim kullanıyorum.
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

Neuro

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 39
Ynt: DUTASTERİD MI FINASTERIDMI
« Yanıtla #16 : 14 Ocak 2021, 11:05:21 »
Ben bu ara eskisi gibi spor yapmaya başladım azaldı gibi. Zaten yalancı jinekomasti diye bir durum da var bende dediğim gibi öyle göze rahatsız veren bir görüntü olmadı. Ama şu var ben 2016'da az olan jinekomasti için bile doktor arıyordum (2017 sonunda başlamıştım finasteride) ve dediğiniz gibi hormonal bir durumsa ameliyat ile gideriliyor. Östrojen hormonu arttıkça vücutta yağlanma daha fazla oluşma riski taşıyor erkeklerde yani bu takviyeleri kullandığınızda dht baskıladığınız için vucüdunuzu savunmasız bırakıyorsunuz. Ben bu arada ilacı bırakmadım corona geçirdiğim için ara verdim bir süre ve şuan kilo verdikten sonra yeniden başlayacağım. Bu arada spor yaptıkça yağlanmalarda azaldı belki de besleme düzeyimlede alakalı yağlanmalarda olmuş olabilir. Zaten antiandrojen kullanacaksanız belirli riskleri göze almanız gerekli. Bana sorarsanız etkisi saçlarıma olduğu için yaşadığım ufak yan etkileri çok önemsemiyorum. Bıraktığım andan itibaren 1 ay içerisinde tamamen yan etkiler de kaybolduğu için daha rahat kullanıyorum finasteridi. Belki de ileri de şuan fark edemediğim yan etkileri de ortaya çıkabilir. Ama dediğim gibi bunları göze alarak kendim kullanıyorum.
Anladim yan etki olarak yaglanmaniz finasterid yuzunden olduguna eminmisiniz,yoksa beslenmeden dolayi falanmi?Finasteridin yan etkisi olarak ekstradan yaglanma yaptığını bilmiyodum

M.ali32(şükrederek yasıyorum )

  • Hedef Az ama Devamlı Tedavi saç yapıyım derken kaş çıkarmadan
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 693
Ynt: DUTASTERİD MI FINASTERIDMI
« Yanıtla #17 : 14 Ocak 2021, 11:10:36 »
Anladim yan etki olarak yaglanmaniz finasterid yuzunden olduguna eminmisiniz,yoksa beslenmeden dolayi falanmi?Finasteridin yan etkisi olarak ekstradan yaglanma yaptığını bilmiyodum
  Finsateridte diger gunclu anti androjen ilaclarıda zamanlaa yaglanma jinokamasti  yapabilir  spor yapalım bu yuzden herkeste olacak gibi bir durum yok tabi bu ilaclar zamanla yan etkilerini gosterir yani yıllar icinde   sactada 1 yıl sonra bir duzelme saglarlar....
« Son Düzenleme: 14 Ocak 2021, 11:34:57 Gönderen: ali2132b »
  • Yaşınız: 28
Finasterid 0.75mg Hergün 
Bioxin ForteSarımsaklı Samp +Nizoral
Biberiye +Hint+Zeytiyagı+cam Terabendi Yagı Vitamin Kompleksi
 Haftada 3 gun spor +Dusta   Masaj +Dermoreller 2/ay
 Haftada 2 gun Dvitamin                                   
  Sabır Şükür Zaman.. .

onizuka eikichi

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2649
Ynt: DUTASTERİD MI FINASTERIDMI
« Yanıtla #18 : 14 Ocak 2021, 16:43:31 »
Anladim yan etki olarak yaglanmaniz finasterid yuzunden olduguna eminmisiniz,yoksa beslenmeden dolayi falanmi?Finasteridin yan etkisi olarak ekstradan yaglanma yaptığını bilmiyodum

Emin olsam bir daha kullanmazdım. Şimdi kilo verdikten sonra spor ile beraber kullanacağım ve o zaman kilo ve yağlanma olursa finasteridden dolayı olduğunu ancak o şekilde anlayabilirim. Ama ilk 2 yılda böyle bir problem olmadıysa muhtemelen beslenme ve hareketsizlikten de olmuş olabilir. Net cevap vermem zor çünkü corona ile beraber de çok hareketsiz kaldım.
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

Neuro

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 39
Ynt: DUTASTERİD MI FINASTERIDMI
« Yanıtla #19 : 14 Ocak 2021, 16:55:56 »
Emin olsam bir daha kullanmazdım. Şimdi kilo verdikten sonra spor ile beraber kullanacağım ve o zaman kilo ve yağlanma olursa finasteridden dolayı olduğunu ancak o şekilde anlayabilirim. Ama ilk 2 yılda böyle bir problem olmadıysa muhtemelen beslenme ve hareketsizlikten de olmuş olabilir. Net cevap vermem zor çünkü corona ile beraber de çok hareketsiz kaldım.
Anladim saolun.
Birde konuyla alakasiz olucak ama arastirdim ama bulamadim siz tecrubelisiniz bu konularda anladigim kadariyla aklima sey takildi,ekim sonrasi heyecan oldugunda killarda elektiriklenme oldugunda yani tüylerin diken diken oldugu zaman ekilen saclarin acimasi normal bi durum acaba?
Bunun zararı olurmu?
Bilgilendirirseniz cok sevinirim teşekkürler

Neuro

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 39
Ynt: DUTASTERİD MI FINASTERIDMI
« Yanıtla #20 : 14 Ocak 2021, 16:58:44 »
  Finsateridte diger gunclu anti androjen ilaclarıda zamanlaa yaglanma jinokamasti  yapabilir  spor yapalım bu yuzden herkeste olacak gibi bir durum yok tabi bu ilaclar zamanla yan etkilerini gosterir yani yıllar icinde   sactada 1 yıl sonra bir duzelme saglarlar....
Tamamdir saolun

onizuka eikichi

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2649
Ynt: DUTASTERİD MI FINASTERIDMI
« Yanıtla #21 : 14 Ocak 2021, 19:27:19 »
Anladim saolun.
Birde konuyla alakasiz olucak ama arastirdim ama bulamadim siz tecrubelisiniz bu konularda anladigim kadariyla aklima sey takildi,ekim sonrasi heyecan oldugunda killarda elektiriklenme oldugunda yani tüylerin diken diken oldugu zaman ekilen saclarin acimasi normal bi durum acaba?
Bunun zararı olurmu?
Bilgilendirirseniz cok sevinirim teşekkürler

Ekilen bölge hassasiyeti geçmemişse, deri gerginse halen kaşıntı ve belki bir miktar acı da olabilir, acı eşiğine göre.
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

Neuro

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 39
Ynt: DUTASTERİD MI FINASTERIDMI
« Yanıtla #22 : 14 Ocak 2021, 19:36:38 »
Ekilen bölge hassasiyeti geçmemişse, deri gerginse halen kaşıntı ve belki bir miktar acı da olabilir, acı eşiğine göre.
Evet dedikleriniz mevcut bu ekstradan bi sorun teskil edermi?onuizuka teşekkürler

onizuka eikichi

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2649
Ynt: DUTASTERİD MI FINASTERIDMI
« Yanıtla #23 : 14 Ocak 2021, 20:38:50 »
Evet dedikleriniz mevcut bu ekstradan bi sorun teskil edermi?onuizuka teşekkürler

Bilemiyorum yaşamadığım bir durum. Açıkcası burada yaşayanada rastlamadım. Normalde ekim olmasa saç nezlesi ya da dermatit kaynaklı oluyor bu tarz saç diplerindeki ağrılar, yanmalarda genetik dökülmeye işaret olduğunu ben düşünüyorum. Ama heyecandan saç diplerinde baskı oluşmasından ziyade, ağrı yapmasına ilk kez şahit oluyorum :).
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

 

Facebook Twitter Instagram