Gönderen Konu: X pecia hakkına beni bilgilendirir misiniz  (Okunma sayısı 509 defa)

Zorgoo

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 464
X pecia hakkına beni bilgilendirir misiniz
« : 20 Mart 2021, 14:09:45 »
İçeriğinde saç için gerekli bir çok vitamin bulunduran bir ilaç.  Tamam burası güzel de finasterid gibi yan etkileri var mıdır acaba ?
Cinsel istek azalması
Meme büyümesi
Dikkatsizlik
Ereksiyon sorunu
Testis ağrısı vs .
Birkaç yerde okudum finasterid kadar etkili değil ama yine de ise yarıyormus düşünceleriniz nelerdir ?

Virtüöz

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 652
Ynt: X pecia hakkına beni bilgilendirir misiniz
« Yanıtla #1 : 20 Mart 2021, 14:25:58 »
Var
Finasterid Proscar 1/6 - Günlük
Alopexy T Minoxidil - Günlük
Dermaroller 0.5mm - Haftada
Konazol Şampuan - Haftada
Revigen Şampuan - Günlük


Tedavi Sürecim
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=16513

MortalStroke

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 144
Ynt: X pecia hakkına beni bilgilendirir misiniz
« Yanıtla #2 : 20 Mart 2021, 15:53:39 »
Çokta değil aslında korkma bu kadar işe yarıyor 340 mg saw palmettoyla hiç birşey olmaz ilk baslarda bendede oldu isteksizlik

İnceTellii

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 227
Ynt: X pecia hakkına beni bilgilendirir misiniz
« Yanıtla #3 : 20 Mart 2021, 16:16:54 »
Valla 1 ay kullanıp fine geçtim sadece menide sıvılaşma yaptı biraz oda geçti zaten hayatın kuralı etki bekliyorsan bazı tepkileri göze alman lazım yazdığın yan etkiler finde dutta bile az görülürken xpeciadan bişey olmaz bilişsel fonksyonların kullanırken eskisi gibi olmuyor çok azda olsa bir düşüş var en azından bende oldu bunun için yanında omega3 alıp bol bol zihin egzersızı yapabılırsın(satranç sudoku kitap okumak)
Tedavi
Proscar(1/4)
Xpecia günde 1
Masaj
Dermastamp 2 günde 1 0.5mm
Magnezyum takviyesi

Zorgoo

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 464
Ynt: X pecia hakkına beni bilgilendirir misiniz
« Yanıtla #4 : 20 Mart 2021, 16:47:37 »
Valla 1 ay kullanıp fine geçtim sadece menide sıvılaşma yaptı biraz oda geçti zaten hayatın kuralı etki bekliyorsan bazı tepkileri göze alman lazım yazdığın yan etkiler finde dutta bile az görülürken xpeciadan bişey olmaz bilişsel fonksyonların kullanırken eskisi gibi olmuyor çok azda olsa bir düşüş var en azından bende oldu bunun için yanında omega3 alıp bol bol zihin egzersızı yapabılırsın(satranç sudoku kitap okumak)


Haklısınız . Ben böyle düşünüyorum . Diyelim ekim yaptık saçların çıkışını saç kalitesini vs destekleyici ilaç kullanmak sonra daha kullanmamak .
Hayatım boyunca saç için 2-3 farklı ilaç içmek bana mantıksız saçma geliyor ( şahsi görüşüm )
Yani ileriye donuk düşünürsek şimdiden bilgi ediniyorum ki ilerleyen zamanlarda neyin ne işe yaradığını ne yapmam gerektiği konusunda net fikir sahibi olmak için .

Yani ilaçlar genel olarak zararlı kötünün iyisi xpecia diyebilir miyiz

Snowly12

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 459
Ynt: X pecia hakkına beni bilgilendirir misiniz
« Yanıtla #5 : 20 Mart 2021, 17:01:20 »
Yok yanetkisi falan
Xpecia
Zade Kabak
D3 vitamini
15 mg Cinko

Zorgoo

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 464
Ynt: X pecia hakkına beni bilgilendirir misiniz
« Yanıtla #6 : 20 Mart 2021, 17:04:31 »
Yok yanetkisi falan


Peki sadece saç ekimi sonrası 6-7 ay kullanılsa olur mu

İnceTellii

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 227
Ynt: X pecia hakkına beni bilgilendirir misiniz
« Yanıtla #7 : 20 Mart 2021, 17:14:37 »
Ekim flan düşünme bence ne kadar korursan o kadar iyi yukarda ekim yapılan saçlara bak ekime giderken ne kadar saçın varsa o kadar başarılı oluyo dökülsün ektiririm diye beklemek bana saçma geliyo önlemini al ona ragmen dökülüyorsa görüntü seni rahatsız ettıgınde git ektır
Tedavi
Proscar(1/4)
Xpecia günde 1
Masaj
Dermastamp 2 günde 1 0.5mm
Magnezyum takviyesi

Zorgoo

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 464
Ynt: X pecia hakkına beni bilgilendirir misiniz
« Yanıtla #8 : 20 Mart 2021, 17:17:06 »
Haklısınız .
Saçlarım hafif seyreldi . Genetik sanırım genetik olunca ne yaparsan yap dökülüyor . Öyle ilaç vs de kullanmak istemiyorum .
Yaptığım
Biotin halı almak
Düzenli beslenmek
Kanazol şampuan
Birde magnezyum yağı düşünüyorum

Xeth

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 638
Ynt: X pecia hakkına beni bilgilendirir misiniz
« Yanıtla #9 : 20 Mart 2021, 17:36:22 »
Haklısınız .
Saçlarım hafif seyreldi . Genetik sanırım genetik olunca ne yaparsan yap dökülüyor . Öyle ilaç vs de kullanmak istemiyorum .
Yaptığım
Biotin halı almak
Düzenli beslenmek
Kanazol şampuan
Birde magnezyum yağı düşünüyorum

Ümidini kırmak gibi olmasın ama bunların etkisi max %10
Xpecia (x2)
Balen kabak (1x1380mg)
Bioxinin Minoxidil şakaklar (her akşam 2+3)
Minoxil Forte-AlopexyT (x2 tepe+ x1 ön)
Yeşilçay (x1)
Loprox şampuan (2 haftada 1)
Clear Men
Nature's Supreme Mg 250mg
Venetura Omega3

Tedavi sürecim;
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=17730.0

Zorgoo

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 464
Ynt: X pecia hakkına beni bilgilendirir misiniz
« Yanıtla #10 : 20 Mart 2021, 17:40:24 »
Umudu yitirmeyip beklentiyi yüksek tutarak piskolojik olarak fa belkide %40 olur 

İnceTellii

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 227
Ynt: X pecia hakkına beni bilgilendirir misiniz
« Yanıtla #11 : 20 Mart 2021, 17:44:09 »
Valla sana tavsiyem xeth arkadaşın imzasındaki xpecia ve kabak çekirdeği yağı kapsülünü kullanman olur onlarla yavaşlatıp önüne geçebilirsin belki
Tedavi
Proscar(1/4)
Xpecia günde 1
Masaj
Dermastamp 2 günde 1 0.5mm
Magnezyum takviyesi

oralminoxidil

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1636
Ynt: X pecia hakkına beni bilgilendirir misiniz
« Yanıtla #12 : 20 Mart 2021, 17:46:39 »
Umudu yitirmeyip beklentiyi yüksek tutarak piskolojik olarak fa belkide %40 olur

hatta daha da yüksek tutarsan yüzde 95 e ulaşabilirsin

Dutasteride haftada 2
5-10 ml Oral Hint Yağı
Vit D
Keçiboynuzu ve karadut özü
Magnezyum
İyot
SAÇ DÖKÜLMESİ KILAVUZU
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=18975

Zorgoo

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 464
Ynt: X pecia hakkına beni bilgilendirir misiniz
« Yanıtla #13 : 20 Mart 2021, 17:51:03 »
hatta daha da yüksek tutarsan yüzde 95 e ulaşabilirsin

Hocam sizi görünce nedense hep ürküyorum 😀😀

Farques

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 786
Ynt: X pecia hakkına beni bilgilendirir misiniz
« Yanıtla #14 : 20 Mart 2021, 17:57:51 »
Gerçekler ürkütücüdür.
Dr. Serkan AYGIN (Halil Bey) | Greft: 4535 | Yaş: 28 | 09.12.2020
www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=18122.0
________________
Dutasterid (1/7)
Finasterid (6/7)
İğneleme (1/7)
Prozinc Plus

D3
Omega 3
Magnezyum
Oral Hint Yağı
Magnezyum Yağı
Karadut Özü & Keçiboynuzu Özü

 

Facebook Twitter Instagram