Gönderen Konu: Sac ekimim doğal degil ,düzeltme arayisindayim yardım  (Okunma sayısı 730 defa)

TC Osman I. Akçay

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Herkese merhaba arkadaşlar.Yaklaşık 1 ay onceki paylasimimimda temmuz 2020 de Gökhan Turanlıoğlu Saç Ekim de  yaptırdığım saç ekiminden bahsetmistim.Ilk defa gorenler icin kisaca bahsetmek gerekirse dogal olmayacaksa ekim yaptirmayacagimi söylediğim halde kardesim cok guzel olacak guven bize denilerek ikna olup ektirdim. Fotolarda da görüldüğü uzere ekimden hic memnun kalmadim gerek donor bolgemden homojen alim olmaması gerek ekilen saclarin hepsinin alalade dik bir aciyla dikildigi görülmekte. Saclari indirsem peruk gibi duz bir ön hat psikolojim bozulma noktasına geldi. İlk paylaşımımda Gökhan Turanlioğlu sayfasi da yorum yaparak gel gereğini yapalım, başka yerde yaptıracaksan paranı da verelim dediği halde bugün gittiğimde   biz iade yapmayacağız  sen neye dayanarak bizi paylasiyorsun gibi ithamlarda bulundular. Ben yandım başkası yanmasın!...

mt93

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 25
Ynt: Sac ekimim doğal degil ,düzeltme arayisindayim yardım
« Yanıtla #1 : 03 Haziran 2022, 19:07:32 »
geçmiş olsun hocam. bana sorarsanız çok dert edilecek bi noktada değil
ama saç ekiminin başarılı olup olmaması ekimi yaptıranın sonunda mutlu olup olmamasıyla orantılı

dilediğiniz gibi bi saç çizgisine kavuşmanız dileğiyle

pisikletadam

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 81
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Sac ekimim doğal degil ,düzeltme arayisindayim yardım
« Yanıtla #2 : 03 Haziran 2022, 20:28:56 »
Pluggy hairline görüntüsü oluşmuş saç ekiminde insanın başına gelebilecek en kötü şey bence .
Üstteki yazar durumu nasıl bu kadar küçümsedi gerçekten inanılır gibi değil.
Bence siz tam çizginin ön hattına en fazla 0,5 cm lik bir şerit halinde tekrar bir saç ekimi yaptırırsanız durum kurtarılabilir.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 6445
Ynt: Sac ekimim doğal degil ,düzeltme arayisindayim yardım
« Yanıtla #3 : 03 Haziran 2022, 20:33:49 »
 doğal değil sokulup yenidenekilebilir yada 0.2 cm falan one ince teklilerle yatık ekilerek yeni bir ön çizgi çekilebilir
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

kaangursu

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 75
Ynt: Sac ekimim doğal degil ,düzeltme arayisindayim yardım
« Yanıtla #4 : 03 Haziran 2022, 20:53:01 »
1. Fotograf aslında çok iyi saçlarınızı uzun tutunca yakışıyor sanırım.Kısa tutunca dediğiniz gibi o dik saçlar belli oluyor.bende saç ekim magduruyum.son konuma bakabilirsiniz. ikinci ekim gerçekleştirdim.Ama sökülüp geri takılmadı üstünden ekildi.2 numara falan denediniz mi ?

TC Osman I. Akçay

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Ynt: Sac ekimim doğal degil ,düzeltme arayisindayim yardım
« Yanıtla #5 : 03 Haziran 2022, 21:58:53 »
Pluggy hairline görüntüsü oluşmuş saç ekiminde insanın başına gelebilecek en kötü şey bence .
Üstteki yazar durumu nasıl bu kadar küçümsedi gerçekten inanılır gibi değil.
Bence siz tam çizginin ön hattına en fazla 0,5 cm lik bir şerit halinde tekrar bir saç ekimi yaptırırsanız durum kurtarılabilir.
Hocam tavsiye edebileceğiniz bir yer var mi ?

Robert

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1076
Ynt: Sac ekimim doğal degil ,düzeltme arayisindayim yardım
« Yanıtla #6 : 03 Haziran 2022, 22:06:19 »
Gökhan Turanlıoğlu forumun kara listesine eklenmiştir dediklerin doğruysa.Lan hem doğru düzgün ekim yapmıyorsun hem hesap soruyorsun umarım bundan sonra bu sektörden ekmek yemez duruma gelirsin

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 6445
Ynt: Sac ekimim doğal degil ,düzeltme arayisindayim yardım
« Yanıtla #7 : 03 Haziran 2022, 22:07:07 »
 heya o ne oyle hem suçlu hem güçlü
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

vict0ry

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 27
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Sac ekimim doğal degil ,düzeltme arayisindayim yardım
« Yanıtla #8 : 03 Haziran 2022, 23:02:12 »
İlk 2 resimde çok güzel gözüküyor problem nerede gerçekten anlamadım. Zaten saç ektirenler saçlarını geriye doğru tarasın. Ünlülere bak en azından saçlar öne doğru olmaz. Öne doğru krolar bırakır saçları biraz ağır oldu ama erkek adamın alnı açık olur her ne kadar saç ektirsen de geriye doğru taraman lazım.

kaangursu

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 75
Ynt: Sac ekimim doğal degil ,düzeltme arayisindayim yardım
« Yanıtla #9 : 03 Haziran 2022, 23:11:14 »
bende çok beğendim.Sadece dik dik ekilmiş o biraz sıknıtı duruyor. ama sıklığı gayet iyi olmuş. ya çok kısa ya çok uzun kullancak bi sıkıntısı o var

TC Osman I. Akçay

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Ynt: Sac ekimim doğal degil ,düzeltme arayisindayim yardım
« Yanıtla #10 : 04 Haziran 2022, 09:15:38 »
Gökhan Turanlıoğlu forumun kara listesine eklenmiştir dediklerin doğruysa.Lan hem doğru düzgün ekim yapmıyorsun hem hesap soruyorsun umarım bundan sonra bu sektörden ekmek yemez duruma gelirsin
Hocam ekran aldım gel yardımcı olalım başka yerde yaptıracaksan masrafını karşılayalım dediğinin hepsi yalan oraya gidince hiç sıcak davranmadilar sosyal medyadan şirin gözüküyorlar...

TC Osman I. Akçay

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Ynt: Sac ekimim doğal degil ,düzeltme arayisindayim yardım
« Yanıtla #11 : 04 Haziran 2022, 09:18:12 »
bende çok beğendim.Sadece dik dik ekilmiş o biraz sıknıtı duruyor. ama sıklığı gayet iyi olmuş. ya çok kısa ya çok uzun kullancak bi sıkıntısı o var
Hocam neresi güzel Allah aşkına ya benim acikligim sadece alın köşelerindeydi ekte atıyorum pluggy hairline dedikleri durun oluştu hiç doğal degil ensemi de mahvettiler

TC Osman I. Akçay

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Ynt: Sac ekimim doğal degil ,düzeltme arayisindayim yardım
« Yanıtla #12 : 04 Haziran 2022, 09:20:58 »
İlk 2 resimde çok güzel gözüküyor problem nerede gerçekten anlamadım. Zaten saç ektirenler saçlarını geriye doğru tarasın. Ünlülere bak en azından saçlar öne doğru olmaz. Öne doğru krolar bırakır saçları biraz ağır oldu ama erkek adamın alnı açık olur her ne kadar saç ektirsen de geriye doğru taraman lazım.
Hayırdır hocam kiro felan kendinize gelin . Ben sizin zevkinize göre degil kendi beklentim doğrultusunda değerlendiriyorum, acikligim da gayet müsaitti ensemi de mahvettiler

Robert

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1076
Ynt: Sac ekimim doğal degil ,düzeltme arayisindayim yardım
« Yanıtla #13 : 04 Haziran 2022, 09:24:37 »
Hocam neresi güzel Allah aşkına ya benim acikligim sadece alın köşelerindeydi ekte atıyorum pluggy hairline dedikleri durun oluştu hiç doğal degil ensemi de mahvettiler
İlk 2 resimde çok güzel gözüküyor problem nerede gerçekten anlamadım. Zaten saç ektirenler saçlarını geriye doğru tarasın. Ünlülere bak en azından saçlar öne doğru olmaz. Öne doğru krolar bırakır saçları biraz ağır oldu ama erkek adamın alnı açık olur her ne kadar saç ektirsen de geriye doğru taraman lazım.
Herhalde sizin için saçın çıkması yeterli oluyor doğal olmayan saç kellikten daha beter.Yaşamayan bilemez.İnsanlarin dikkatini daha çok çekiyor.2000 kök çıkacak doğal olmayacak veya 1000 kök çıkacak doğal olacak seçeneklerinden siz 2000 doğal olmayanı seçersiniz.Sac ekimi demek ilk başta doğallık sonra sıklıktır

ahmet turan

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 132
Ynt: Sac ekimim doğal degil ,düzeltme arayisindayim yardım
« Yanıtla #14 : 04 Haziran 2022, 12:46:28 »
Herhalde sizin için saçın çıkması yeterli oluyor doğal olmayan saç kellikten daha beter.Yaşamayan bilemez.İnsanlarin dikkatini daha çok çekiyor.2000 kök çıkacak doğal olmayacak veya 1000 kök çıkacak doğal olacak seçeneklerinden siz 2000 doğal olmayanı seçersiniz.Sac ekimi demek ilk başta doğallık sonra sıklıktır

 |-onayisareti-|

 

Facebook Twitter Instagram