Gönderen Konu: xpecia tedavisi kesin çözüm?  (Okunma sayısı 728 defa)

Alvin Bey

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 127
xpecia tedavisi kesin çözüm?
« : 01 Temmuz 2022, 22:51:19 »
xpecia var olan saç tellerini kalınlaştırıyor mu? detaylı bilgi verebilir misiniz?

titanic5

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 756
Ynt: xpecia tedavisi kesin çözüm?
« Yanıtla #1 : 02 Temmuz 2022, 16:28:19 »
Bir ara kullanmıştım. Yanında Hairforte Sprey ile beraber

Saçta bir değişiklik olmamıştı sanırım

jamesblond

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 456
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: xpecia tedavisi kesin çözüm?
« Yanıtla #2 : 02 Temmuz 2022, 17:19:01 »
Bir ara kullanmıştım. Yanında Hairforte Sprey ile beraber

Saçta bir değişiklik olmamıştı sanırım
Saw palmetto çok düşük oranda dht baskılıyo xpeciayla sonuç almak zor şanslı olmak lazım

muroreis

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 483
Ynt: xpecia tedavisi kesin çözüm?
« Yanıtla #3 : 02 Temmuz 2022, 17:58:40 »
xpecia var olan saç tellerini kalınlaştırıyor mu? detaylı bilgi verebilir misiniz?
İnanmıyorum , finas kullanırken bile kötüleşme devam edebiliyor xpecianin etkisi olmaz
Her gün 1/4 proscar 
Her gün 5 mg biotin
2 haftada 1 ketonozol şşampuan

titanic5

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 756
Ynt: xpecia tedavisi kesin çözüm?
« Yanıtla #4 : 02 Temmuz 2022, 17:59:05 »
Saw palmetto çok düşük oranda dht baskılıyo xpeciayla sonuç almak zor şanslı olmak lazım

Fin kullanmadığım zamanlarda kullanmıştım zaten. Şimdi 2 yıldır Fin kullanıyorum

jamesblond

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 456
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: xpecia tedavisi kesin çözüm?
« Yanıtla #5 : 02 Temmuz 2022, 18:24:19 »
Fin kullanmadığım zamanlarda kullanmıştım zaten. Şimdi 2 yıldır Fin kullanıyorum
2 yılda hiç yeni saç çıkışı görebildin mi yoksa sadece korudu mu? Kişiden kişiye değiştiği için merak ettim

titanic5

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 756
Ynt: xpecia tedavisi kesin çözüm?
« Yanıtla #6 : 02 Temmuz 2022, 18:31:47 »
2 yılda hiç yeni saç çıkışı görebildin mi yoksa sadece korudu mu? Kişiden kişiye değiştiği için merak ettim

Saç çıkışı gözlemlemedim. Olanı korudu

Genetik dökülmeden dolayı en incelen saçlarımı düzeltemedi. Bir konu açmıştım bununla ilgili link vereyim. Konunun altlarında Koray Erdoğan'ın da bir videosu var
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=26987.0

Dökülmeyi ise neredeyse tamamen durdurdu. Saçlarım kaldıracak kadar uzadı bu arada
Yastıkta tek tük dökülen saç görüyorum bazen o kadar. Saçı şampuanlarken de çok çok az saç dökülüyor

jamesblond

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 456
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: xpecia tedavisi kesin çözüm?
« Yanıtla #7 : 02 Temmuz 2022, 21:02:52 »
Saç çıkışı gözlemlemedim. Olanı korudu

Genetik dökülmeden dolayı en incelen saçlarımı düzeltemedi. Bir konu açmıştım bununla ilgili link vereyim. Konunun altlarında Koray Erdoğan'ın da bir videosu var
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=26987.0

Dökülmeyi ise neredeyse tamamen durdurdu. Saçlarım kaldıracak kadar uzadı bu arada
Yastıkta tek tük dökülen saç görüyorum bazen o kadar. Saçı şampuanlarken de çok çok az saç dökülüyor
okumuşum daha önceden hatırladım ve  fotoğraf yok saçının, acaba başlamadan önceki saçın ne kadar ilerlemişti ki. Çok güzel sonuç alabilenler nasıl alıyor çok merak ediyorum bir mantığı var mı dökülme şekli şöyle olanlar böyle sonuç falan

slade23

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1490
Ynt: xpecia tedavisi kesin çözüm?
« Yanıtla #8 : 02 Temmuz 2022, 21:09:30 »
Bu saç işi çok bilinmeyenli bir denklem mesela imzamdaki konumda tedaviye başladığımda xpecia ve yağ masajı vardı onları çıkardım saçım geriledi açıldı. Onlardan mı yoksa dut ve min max verime mi ulaştı tedaviyi baştan almadan bilemeyeceğim. Çok sıkıntılı bir iş Allah Teala hepimize şifa versin. Aşırı rahatsız ediyorsa kellik ya da seyreklik ektirmek ve en asgari tedaviyle mevcudu güçlendirip korumak en doğru yol gibi geliyor bana.
yaş:35
avodart&minox&xpecia

UYARI!! Tabip ya da uzman değilim. Paylaşımlarım kendi araştırma ve tecrübelerime dayanıyor baz almadan önce kendiniz araştırıp tecrübe ediniz!!!

tedavim
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=21990.0

jamesblond

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 456
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: xpecia tedavisi kesin çözüm?
« Yanıtla #9 : 02 Temmuz 2022, 21:17:17 »
Bu saç işi çok bilinmeyenli bir denklem mesela imzamdaki konumda tedaviye başladığımda xpecia ve yağ masajı vardı onları çıkardım saçım geriledi açıldı. Onlardan mı yoksa dut ve min max verime mi ulaştı tedaviyi baştan almadan bilemeyeceğim. Çok sıkıntılı bir iş Allah Teala hepimize şifa versin. Aşırı rahatsız ediyorsa kellik ya da seyreklik ektirmek ve en asgari tedaviyle mevcudu güçlendirip korumak en doğru yol gibi geliyor bana.
hangi yağ olduğunu bilmiyorum tabii belki farklı bir şeydir ama yağlar genelde uzun saçların kuruluğunu bakımsızlığını yok etmek için faydalı sadece bence onun çok etkisi olmamıştır çıkarsan da .xpecia da saw palmetto ve soya var ama zaten dut bolca dht baskılıyo döngü olabilir bence

slade23

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1490
Ynt: xpecia tedavisi kesin çözüm?
« Yanıtla #10 : 02 Temmuz 2022, 21:22:29 »
hangi yağ olduğunu bilmiyorum tabii belki farklı bir şeydir ama yağlar genelde uzun saçların kuruluğunu bakımsızlığını yok etmek için faydalı sadece bence onun çok etkisi olmamıştır çıkarsan da .xpecia da saw palmetto ve soya var ama zaten dut bolca dht baskılıyo döngü olabilir bence

Aylar süren bir döngü olduğunu düşünmüyorum kardeşim çünkü birlikte çıkan saçların bir kısmı duruyor bir kısmı gitti beslenme sorunu bence. Ki bence yani asla bilemeyeceğiz :)

Yağ olarak da nane lavanta hint yağı biberiye karıştırıp kullanıyordum
yaş:35
avodart&minox&xpecia

UYARI!! Tabip ya da uzman değilim. Paylaşımlarım kendi araştırma ve tecrübelerime dayanıyor baz almadan önce kendiniz araştırıp tecrübe ediniz!!!

tedavim
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=21990.0

jamesblond

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 456
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: xpecia tedavisi kesin çözüm?
« Yanıtla #11 : 02 Temmuz 2022, 21:25:24 »
Aylar süren bir döngü olduğunu düşünmüyorum kardeşim çünkü birlikte çıkan saçların bir kısmı duruyor bir kısmı gitti beslenme sorunu bence. Ki bence yani asla bilemeyeceğiz :)

Yağ olarak da nane lavanta hint yağı biberiye karıştırıp kullanıyordum
ben minoxile güvenmiyorum hiç çıkardığı saçı kafasına göre geri alabiliyo o yüzden bişey demicem

slade23

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1490
Ynt: xpecia tedavisi kesin çözüm?
« Yanıtla #12 : 02 Temmuz 2022, 21:34:57 »
ben minoxile güvenmiyorum hiç çıkardığı saçı kafasına göre geri alabiliyo o yüzden bişey demicem

Etki yan etki oranı En güvenilir olan tedavilerden biri o düşün işte gerisini :)
yaş:35
avodart&minox&xpecia

UYARI!! Tabip ya da uzman değilim. Paylaşımlarım kendi araştırma ve tecrübelerime dayanıyor baz almadan önce kendiniz araştırıp tecrübe ediniz!!!

tedavim
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=21990.0

explosen

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 569
Ynt: xpecia tedavisi kesin çözüm?
« Yanıtla #13 : 06 Temmuz 2022, 13:48:54 »
ben bunun 1 senede 6 paket bitirmiş olarak birşeyler söyleyebilirimi genetik dökülmen varsa hiç faydası yok belirteyim, saçlarına biraz hacim katar güçlendirir yeni saç çıkışı olmaz ,1 aydır fin kullanmaya başladım 5/1 şeklinde o 6 paketın yapamadığı nı 1 haftada saçlarım prp yaptırmış gibi kalınlaştı  bazıları 2 3 ay diyor ama ben direk gördüm etkisini belki xpecia 1 senedir fazla kullandığımdan olabilir arada 1 tane 2 tane xpecia cakıyorum mınyaturler guclensın dıyerekten ama dediğim gibi fin ölmemiş saçları çıkarmada başarılı mevutu korumadada xpecia dan iyi

Alvin Bey

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 127
Ynt: xpecia tedavisi kesin çözüm?
« Yanıtla #14 : 06 Temmuz 2022, 15:01:24 »
ben bunun 1 senede 6 paket bitirmiş olarak birşeyler söyleyebilirimi genetik dökülmen varsa hiç faydası yok belirteyim, saçlarına biraz hacim katar güçlendirir yeni saç çıkışı olmaz ,1 aydır fin kullanmaya başladım 5/1 şeklinde o 6 paketın yapamadığı nı 1 haftada saçlarım prp yaptırmış gibi kalınlaştı  bazıları 2 3 ay diyor ama ben direk gördüm etkisini belki xpecia 1 senedir fazla kullandığımdan olabilir arada 1 tane 2 tane xpecia cakıyorum mınyaturler guclensın dıyerekten ama dediğim gibi fin ölmemiş saçları çıkarmada başarılı mevutu korumadada xpecia dan iyi

finasterid şakak bölgesini güçlendirmiyor diyolar

 

Facebook Twitter Instagram