Gönderen Konu: Libido sorunu  (Okunma sayısı 215 defa)

muroreis

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 388
Libido sorunu
« : 07 Temmuz 2022, 10:31:52 »
Yaklaşık 3 aydır finas kullanıyorum libidoda azalma olmadı aksine arttı bu durum ilk zamanlarda normal kabul edilebiliyor ama üç ay olucak normal mi ?
Her gün 1/4 proscar
Her gün 1 tablet D vitamini
Her gün 1 tablet xpecia
Haftada 1 kere ketonozol şampuan
Diğer günler Sebamed Bebek Şampuanı

The Cebelebettin

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 580
Ynt: Libido sorunu
« Yanıtla #1 : 07 Temmuz 2022, 18:58:43 »
Nadiren de olsa bazılarında tersine etki yaptığını gormustum normaldir bence
  • Medikal Tedavi Proscar (1/4)

Robert

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1111
Ynt: Libido sorunu
« Yanıtla #2 : 07 Temmuz 2022, 21:36:07 »
Bende Yaklaşık 11 aydır devam ediyor libido artışı var birkaç kişide daha aynı etki var

 

Facebook Twitter Instagram