Gönderen Konu: Xpecia yan etki  (Okunma sayısı 173 defa)

social

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 162
Xpecia yan etki
« : 08 Ekim 2020, 16:47:14 »
Arkadaslar merhaba 13 gun oldu sac ektireli. Bu surecte son 1 haftadir xpecia tablete basladim, forumdaki tavsiyeler uzerine. 12 saatte 1 tablet aliyorum, Yasim 42, ayrica ensemde sislik var anestezi veya odem bir turlu yok olmuyor. Gunde 3lt den fazla su iciyorum

1-Cok fazla testis agrisi yasiyorum ve penis yanmasi cok oluyor, bildiginiz aci cekiyorum.
2-Sperm su halini aldi
3-Sac ve on alin cok fazla yaglaniyor

Bunlara xpecia sebep oldu bundan eminim, birde 2 gundur biotin 5000 tablete basladim.
Alin bolgemde puturtu tarzinda kabarciklar olustu. Buna xpecia mi yoksa biotinmi sebep oldu bilmiyorum. Dun itibariyle xpecia tableti 1 adete dusurdum ve bugun henuz icmedim. Gece yatarken icmeyi dusunuyordum ama bir sure ara vermeyi dusunuyorum. Beni cok fazla etkiledi
« Son Düzenleme: 08 Ekim 2020, 17:12:27 Gönderen: social »

Beach

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 476
Ynt: Xpecia yan etki
« Yanıtla #1 : 08 Ekim 2020, 16:59:11 »
Bunu ben 5 ay falan kullanmıştım ve sperm sıvılaşması dışında bir sorun olmamıştı
Prozinc Plus şampuan, Konazol şampuan
540 İğneli Titanyum Dermaroller 1.00 mm
Proscar 1/4, Medohbiotin 2.5mg, Omepa VM

Baysavasci

  • Newbie
  • *
  • İleti: 19
Ynt: Xpecia yan etki
« Yanıtla #2 : 08 Ekim 2020, 21:13:30 »
Xpecia 'nın bir yan etkisi yok. Eminim demeni anlamadım ve xpecia nin içeriğinde zaten 2500gr bitotin mevcut ayriyetten biotin takviyesi alman mantıklı değil. Sıkıntı psikolojik olabilir.

social

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 162
Ynt: Xpecia yan etki
« Yanıtla #3 : 08 Ekim 2020, 21:32:58 »
herkes bunu yazıyor ve ben yan etkisi oldugunu bilmiyordum, xpecidan sonra rahatsızlarım arttıgı ıcın araştırdım ve benimle aynı sorunları yaşayan insanların yazılarını gordum, bilmedigim yan etkiler bende nasıl psikolojik olarak rahatsızlık verebilir

lich06

  • Newbie
  • *
  • İleti: 37
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Xpecia yan etki
« Yanıtla #4 : 08 Ekim 2020, 21:38:08 »
Arkadaslar merhaba 13 gun oldu sac ektireli. Bu surecte son 1 haftadir xpecia tablete basladim, forumdaki tavsiyeler uzerine. 12 saatte 1 tablet aliyorum, Yasim 42, ayrica ensemde sislik var anestezi veya odem bir turlu yok olmuyor. Gunde 3lt den fazla su iciyorum

1-Cok fazla testis agrisi yasiyorum ve penis yanmasi cok oluyor, bildiginiz aci cekiyorum.
2-Sperm su halini aldi
3-Sac ve on alin cok fazla yaglaniyor

Bunlara xpecia sebep oldu bundan eminim, birde 2 gundur biotin 5000 tablete basladim.
Alin bolgemde puturtu tarzinda kabarciklar olustu. Buna xpecia mi yoksa biotinmi sebep oldu bilmiyorum. Dun itibariyle xpecia tableti 1 adete dusurdum ve bugun henuz icmedim. Gece yatarken icmeyi dusunuyordum ama bir sure ara vermeyi dusunuyorum. Beni cok fazla etkiledi

Testis ağrısı dht blokajı ile ilgildir büyük ihtimalle finasterid kullananlarda da sık görülüyor. Acı verici boyutta ise bence bırakın, sağlık herşeyden önemli

 

Facebook Twitter Instagram