Gönderen Konu: FİNASTREİD KULAK PROBLEMİ  (Okunma sayısı 215 defa)

Aboubakar

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 50
FİNASTREİD KULAK PROBLEMİ
« : 25 Kasım 2020, 14:26:05 »
Arkadaşlar 3 haftadır kullaniyorum ufak tefek kasık ağrısı haricinde bir yan etki olmadı ki bu kadar sürede de olmaz zaten. 2 gün önce durduk yere sağ kulağım çınlamaya başladı devam ediyor hala bugün ise ikisi birden çınlıyor ve kulağım da basınç, doluluk hissi var.

Daha önce yaşayan varmi? Finastreid kaynaklı olma ihtimali nedir?

Armaan

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 338
Ynt: FİNASTREİD KULAK PROBLEMİ
« Yanıtla #1 : 25 Kasım 2020, 16:27:29 »
Finasterid bende çınlama yapmadı ama dutasterid kullandım 20 gün kadar 2 kulaktada ciddi çınlama yapmıştı yani düşük dht kulak çınlamasına sebep olabiliyo sanırım.

Aboubakar

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 50
Ynt: FİNASTREİD KULAK PROBLEMİ
« Yanıtla #2 : 25 Kasım 2020, 17:28:50 »
Finasterid bende çınlama yapmadı ama dutasterid kullandım 20 gün kadar 2 kulaktada ciddi çınlama yapmıştı yani düşük dht kulak çınlamasına sebep olabiliyo sanırım.

Muhtemelen az miktar da DHT buşon salgilanmasini azaltinca böyle bir sonuç yaratıyor ama kullanıma devam etmelimiyim yoksa yan etki olarak değerlendirip ara mı vermeliyim bilmiyorum

 

Facebook Twitter Instagram