Gönderen Konu: Jimonaski oluyorum lutfen yardım  (Okunma sayısı 562 defa)

Sacsizman

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 300
Jimonaski oluyorum lutfen yardım
« : 09 Temmuz 2021, 13:06:51 »
Bu kadar kisa sürede imkanı yok diyorum ama var gerçekten 2 haftadir kullanıyorum günlük 1 mg ye yakın finasterid bu süre zarfında 2 günde 1 göğüs uclarima bakıyorum hafif şişmiş ve aşağı düşmüş durumda çok az evet ama var anlamak istediğimbu finadteridi kullandığım süre boyunca her zaman büyümeye devam mi edicek göğüs uçları ve bunu nasil dusurebilirim bu arada minoxil de kullanıyorum her gece 8 fis

Kıvanç Saçlıtuğ

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 403
Ynt: Jimonaski oluyorum lutfen yardım
« Yanıtla #1 : 09 Temmuz 2021, 13:57:06 »
Kullanma kardeşim iki haftada nasıl olduysa iki haftada geçer boşver.
*paylaşımlarım tedavi tavsiyesi değildir (TTD)

Sacsizman

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 300
Ynt: Jimonaski oluyorum lutfen yardım
« Yanıtla #2 : 09 Temmuz 2021, 20:52:14 »
Kullanma kardeşim iki haftada nasıl olduysa iki haftada geçer boşver.
saçlarda gidiyor da hocam nasıl edeyim bilmiyorum olumlu sonuç veriyor bu arada meme de oluşan ostorejenleri engelleyen meme kanseri ilacı kullananlar varmış jimonaski yapmasın diye vücud gelistiriciler napayim bilmiom yav

revengoa

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 44
Ynt: Jimonaski oluyorum lutfen yardım
« Yanıtla #3 : 09 Temmuz 2021, 22:25:10 »
İlk olarak hastalığın ismi "Jinekomasti "kardeşim. Bu konu ile alakalı forumda birçok konu var onları incelemeni tavsiye ederim. Nolvadex, Arimidex gibi ilaçlar kullanılabilir. Ama bu kadar kısa sürede jinekomasti oluşmaz. Daha önceki açtığın konular ve bu konudan da anladığım şey saç kaybı sende ciddi anlamda psikolojik etki yapmış. Aynı anda bu konu için de bir hekime görünmeni tavsiye ederim.

Sacsizman

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 300
Ynt: Jimonaski oluyorum lutfen yardım
« Yanıtla #4 : 10 Temmuz 2021, 00:22:02 »
İlk olarak hastalığın ismi "Jinekomasti "kardeşim. Bu konu ile alakalı forumda birçok konu var onları incelemeni tavsiye ederim. Nolvadex, Arimidex gibi ilaçlar kullanılabilir. Ama bu kadar kısa sürede jinekomasti oluşmaz. Daha önceki açtığın konular ve bu konudan da anladığım şey saç kaybı sende ciddi anlamda psikolojik etki yapmış. Aynı anda bu konu için de bir hekime görünmeni tavsiye ederim.
psikolojik olarak yaptığı doğru ama hekimlik değil fikirlerim degismicek yani bu bahsettiğiniz ilaçları biliyorum ama fin prostat kanseri için diğeri ise meme kanseri yani kanser diyoruz sonuçta korkutuyor ve ben 2 haftadir kullanıyorum evet doğru ama büyüdüğünü fark edebiliyorum hatta biri diğerinden daha aşağı bakıyor ve ben 6 gün full yoğun tempoda parkur kondisyon koşu üzerine çalışıyorum besyo hazirlikta acaba diyorum bu testo antreanlarda bacak yüzünden daha çok artıp östrojen arttiriyor olabilirmi

Spencer

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1015
Ynt: Jimonaski oluyorum lutfen yardım
« Yanıtla #5 : 10 Temmuz 2021, 06:49:52 »
Dahiliyeye git, elle muayenede bile anlıyor doktor emin olmak için ultrason ister. Cektirirsin ve aklında soru işareti kalmaz. Burada sizlanmak çözümün bir parçası olamaz. Çözüm doktor
Alopexy t % 5 deri spreyi (%5 minoksidil) - Gün aşırı akşamları 8 fıs

One up Saw Palmetto Ekstresi - 300 mg (Günde bir kapsül)

Konazol şampuan - Haftada bir gün

Aplus kepek ve yağlanma karşıtı şampuan (Bim şampuanı) - Haftada 3 gün

D vitamini - Haftada 2 gün - 6 damla

Sacsizman

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 300
Ynt: Jimonaski oluyorum lutfen yardım
« Yanıtla #6 : 10 Temmuz 2021, 08:49:31 »
Dahiliyeye git, elle muayenede bile anlıyor doktor emin olmak için ultrason ister. Cektirirsin ve aklında soru işareti kalmaz. Burada sizlanmak çözümün bir parçası olamaz. Çözüm doktor
her konu açan sızlanmışmı oluyor kardeşim

Siddhartha

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2215
Ynt: Jimonaski oluyorum lutfen yardım
« Yanıtla #7 : 10 Temmuz 2021, 19:42:14 »
Iki haftada boyle bir problem olacagini dusunmuyorum. Kafana cok takiyorsan muayene ol bir doktora ortaya cikar
Everybody needs somebody to love
Everybody needs somebody to hate

Sacsizman

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 300
Ynt: Jimonaski oluyorum lutfen yardım
« Yanıtla #8 : 11 Temmuz 2021, 00:53:46 »
Iki haftada boyle bir problem olacagini dusunmuyorum. Kafana cok takiyorsan muayene ol bir doktora ortaya cikar
hocam gram takmiyorum kafama zaten hep doluyum finadteridi düşünecek vaktim bile olmuyor 2 günde 1 kullanmayı düşünüyorum stabil giderse çok güzel olur

remain calm

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 34
Ynt: Jimonaski oluyorum lutfen yardım
« Yanıtla #9 : 11 Temmuz 2021, 07:55:43 »
Jinekomasti ilacın bilinen en popüler yan etkilerinden birisi ama vücudunda genel anlamda bir yağlanma da olabilir. Arkadaşların dediği gibi internet araştırmasıyla kafayı yemek yerine bir doktora görün. Daha sağlıklı senin için.

Adar Kukilo

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 33
Ynt: Jimonaski oluyorum lutfen yardım
« Yanıtla #10 : 18 Temmuz 2021, 23:33:14 »
Ağa çok taktıysan varsa ameliyat olursun o kadar zor 1ameliyat değil 45dk sürüyor hayat boyu bideha olmuyorsun diye biliyorum yağ bezini mi ne alıyorlar  korkulacak bişey değil

qew1978

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 93
Ynt: Jimonaski oluyorum lutfen yardım
« Yanıtla #11 : 19 Temmuz 2021, 00:43:58 »
2 haftada jinekomasti basladiysa 1 yila christina hendricks olursun.
dutasteride 0.5 mg
magnezyum sitrat
vit d
mimo/tarak masaji
oral hint yagi

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1005
Ynt: Jimonaski oluyorum lutfen yardım
« Yanıtla #12 : 19 Temmuz 2021, 02:24:25 »
Jinekomasti ilacın bilinen en popüler yan etkilerinden birisi ama vücudunda genel anlamda bir yağlanma da olabilir. Arkadaşların dediği gibi internet araştırmasıyla kafayı yemek yerine bir doktora görün. Daha sağlıklı senin için.

Arkadaşın söylediklerine ve nickine tamamen katılıyorum :)

Sakin kal. Bir doktora görün. :)

Furymen

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 283
Ynt: Jimonaski oluyorum lutfen yardım
« Yanıtla #13 : 20 Temmuz 2021, 20:23:56 »
Bu kadar kisa sürede imkanı yok diyorum ama var gerçekten 2 haftadir kullanıyorum günlük 1 mg ye yakın finasterid bu süre zarfında 2 günde 1 göğüs uclarima bakıyorum hafif şişmiş ve aşağı düşmüş durumda çok az evet ama var anlamak istediğimbu finadteridi kullandığım süre boyunca her zaman büyümeye devam mi edicek göğüs uçları ve bunu nasil dusurebilirim bu arada minoxil de kullanıyorum her gece 8 fis
Bende 2 ayda yapmıştı 2 hafta içerisinde yapmaz diye biliyorum

 

Facebook Twitter Instagram