Gönderen Konu: Arkadaşlar 41. Gün motor kullanmak  (Okunma sayısı 122 defa)

Cerrah47

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 44
Arkadaşlar 41. Gün motor kullanmak
« : 14 Temmuz 2021, 13:24:27 »
Acaba saç köklerine zarar verir mi motor kullanmak kask takmadan rüzgarda
  • Ekim Tarihi: 04.06.2021
  • Ekim Merkezi ismi Clinicexpert
  • Greft Miktarı 3500
  • Yaşınız 24
  • Medikal Tedavi Biotin solgar 5000 mg

Leonidas

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2102
Ynt: Arkadaşlar 41. Gün motor kullanmak
« Yanıtla #1 : 14 Temmuz 2021, 13:33:56 »
:) hiç bişe olmaz , ama yine de kask takmanı öneririm. Saçlar icin değil kendi can sağlığın icin. Allah korusun görünmez kaza var, var da var yani.

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1005
Ynt: Arkadaşlar 41. Gün motor kullanmak
« Yanıtla #2 : 14 Temmuz 2021, 13:35:45 »
Acaba saç köklerine zarar verir mi motor kullanmak kask takmadan rüzgarda

[Kamu Spotu]
Kasksız motor kullanmak, saça değil hayatına zarar verir. ;)
[/Kamu Spotu]

Cerrah47

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 44
Ynt: Arkadaşlar 41. Gün motor kullanmak
« Yanıtla #3 : 14 Temmuz 2021, 13:36:54 »
[Kamu Spotu]
Kasksız motor kullanmak, saça değil hayatına zarar verir. ;)
[/Kamu Spotu]

Doğrudur hocam fazla basınçtan korktum
  • Ekim Tarihi: 04.06.2021
  • Ekim Merkezi ismi Clinicexpert
  • Greft Miktarı 3500
  • Yaşınız 24
  • Medikal Tedavi Biotin solgar 5000 mg

Cerrah47

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 44
Ynt: Arkadaşlar 41. Gün motor kullanmak
« Yanıtla #4 : 14 Temmuz 2021, 13:38:03 »
:) hiç bişe olmaz , ama yine de kask takmanı öneririm. Saçlar icin değil kendi can sağlığın icin. Allah korusun görünmez kaza var, var da var yani.

Hocam bazı yerler 3 ay sonra takın diyor ben zaten sucu motorlarından kullandım 1 saat falan basınçtan korktum açıkcası sordurdugumda 15 gün daha binmeyin denildi
  • Ekim Tarihi: 04.06.2021
  • Ekim Merkezi ismi Clinicexpert
  • Greft Miktarı 3500
  • Yaşınız 24
  • Medikal Tedavi Biotin solgar 5000 mg

boiler

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 30
Ynt: Arkadaşlar 41. Gün motor kullanmak
« Yanıtla #5 : 16 Temmuz 2021, 19:56:20 »
Bunu bende merak ediyorum bazi yerler 2 hafta diyor bazi yerler 1 ay bazı yerler 3 ay. Kask çünkü biraz baskı yapabiliyor kafaya. Sizce en uygun zaman nedir

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 33731
Ynt: Arkadaşlar 41. Gün motor kullanmak
« Yanıtla #6 : 17 Temmuz 2021, 11:09:42 »
Bir sorun olmaz artık kask takmadan arada çıkartıp hava aldırırsın zaten
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

 

Facebook Twitter Instagram