Gönderen Konu: finasterid'e başlayınca artan dökülme ?  (Okunma sayısı 170 defa)

zitan650

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 28
finasterid'e başlayınca artan dökülme ?
« : 13 Ağustos 2021, 02:30:43 »
3 gündür proscar finasterid alıyorum fakat dökülmem çok fazla arttı başlarda böyle olması normal mi ? bu arada dikkatimi çeken şey işe dökülen saçlar kalın olanlar,yani şakaklarda ki ince saçlarımdan daha çok kalın olanlar dökülüyor.normal bi durum mudur ?
  • Yaşınız 22

Xeth

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 946
Ynt: finasterid'e başlayınca artan dökülme ?
« Yanıtla #1 : 13 Ağustos 2021, 09:32:39 »
3 günde böyle bir şey mümkün değil, kendi dökülmenizdir.
AlopexyT minoxidil (günde 8 fıs)
Finasterid 1.25 mg (haftada 3)
Yeşilçay (x1)
Loprox şampuan (haftada 2)
Nature's Supreme Mg 250mg (ara sıra)
Setirizin 5mg

Bıraktıklarım; minoxil, bioxinin minoxidil, balen kabak, xpecia

Tedavi sürecim;
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=23060.0

 

Facebook Twitter Instagram