Gönderen Konu: Saç Ektirmeyi Düşünüyorum Yardımcı Olursan Sevnirim ?  (Okunma sayısı 356 defa)

Burhan Göktay

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Beyler Zekeriya Kul ile yüz yüze görüştüm.Ben sana bu ekimi yapmam dedi.Ön Sağ ve Sol şakaklarda ekim yaparsam daha sonraları orta bolum dokelecek.Çirkin bir görüntü olacak dedi.Onun ıcın yapmam dedi.Ben dedim şu anda dökülme olmuyor ve koruyacam dedim yine kabul etmedi.Sadece önleri düşünüyorum tepeyi şu anda istemiyorum.Geriye Antalya Hakan Doğanay kaldı - Hisar Hospital Hasan Şahin kaldı - Serdar Görkem - Şahin Çelik - esma serkan tetik - Asuman Hair veya başka sizin önerebileceğiniz varsa teşekkürler.Bunların arasında Hakan Doğanayı düşünüyorum.Sizce kime gitmeliyim.

zweig

  • Proscarkolik
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1791
  • 𝘗𝘳𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘢𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘧 𝘤𝘶𝘳𝘦
Ynt: Saç Ektirmeyi Düşünüyorum Yardımcı Olursan Sevnirim ?
« Yanıtla #1 : 27 Şubat 2022, 21:58:11 »
Yaş kaç dostum?
Doktor değilim. Bu alanda eğitimim yok. Önerilerimin yalnızca araştırmayı seven bir birey olarak değerlendirilmesini isterim.

Gregor59

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 908
Ynt: Saç Ektirmeyi Düşünüyorum Yardımcı Olursan Sevnirim ?
« Yanıtla #2 : 27 Şubat 2022, 22:03:00 »
Valla avrupada amerikada bu kafadan ergen saçı gibi ekim yaparlar. Türkiyede yeteneklerine kendilerine güvenmiyorlar. Maalesef sadece ucuz oldugumuz için ünlüyüz bu sektörde ülke olarak. Para varsa git avrupada ektir gel ömür boyu düşünme

zweig

  • Proscarkolik
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1791
  • 𝘗𝘳𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘢𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘧 𝘤𝘶𝘳𝘦
Ynt: Saç Ektirmeyi Düşünüyorum Yardımcı Olursan Sevnirim ?
« Yanıtla #3 : 27 Şubat 2022, 22:07:13 »
Valla avrupada amerikada bu kafadan ergen saçı gibi ekim yaparlar. Türkiyede yeteneklerine kendilerine güvenmiyorlar. Maalesef sadece ucuz oldugumuz için ünlüyüz bu sektörde ülke olarak. Para varsa git avrupada ektir gel ömür boyu düşünme
Ben de böyle düşünüyordum birkaç arkadaş bana "Batı meraklısı" diyordu. Haberleri yok galiba oradaki ekimlerden.
Doktor değilim. Bu alanda eğitimim yok. Önerilerimin yalnızca araştırmayı seven bir birey olarak değerlendirilmesini isterim.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 6041
Ynt: Saç Ektirmeyi Düşünüyorum Yardımcı Olursan Sevnirim ?
« Yanıtla #4 : 27 Şubat 2022, 22:47:07 »
 onceliğin olanı korumak dokulmeyi yavaslatmak olsun sonra tek seansmı 2 seansmı sorun bu olsun medikal ve ekimle kafan şimdilik kapanır
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1622
Ynt: Saç Ektirmeyi Düşünüyorum Yardımcı Olursan Sevnirim ?
« Yanıtla #5 : 27 Şubat 2022, 23:24:07 »
Bu arkadaş pek 30lara gelmiş gibi değil. Muhtemelen dökülmesi devam edecek.

Lakin Zekeriya hoca zaten geniş açıklıklara pek çalışmıyor bildiğim kadarıyla Hakan Doğanay, asuman hanım, serkan aygın gibi merkezler daha sıcak bakarlar sanıyorum. Hakan doğanay öncelikli olarak bir de onlarla görüşün derim. Mümkünse yüzyüze görüşün, ekim öncesi saçınızın durumunu görsünler.

Edgar X

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 268
Ynt: Saç Ektirmeyi Düşünüyorum Yardımcı Olursan Sevnirim ?
« Yanıtla #6 : 28 Şubat 2022, 00:22:58 »
o dediğin hoca  kafayı yemiş bu kafaya ekim yapmayacakta hangi kafaya ekim yapacakmış  :)

monsieurvincent

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 101
Ynt: Saç Ektirmeyi Düşünüyorum Yardımcı Olursan Sevnirim ?
« Yanıtla #7 : 28 Şubat 2022, 09:36:09 »
Valla avrupada amerikada bu kafadan ergen saçı gibi ekim yaparlar. Türkiyede yeteneklerine kendilerine güvenmiyorlar. Maalesef sadece ucuz oldugumuz için ünlüyüz bu sektörde ülke olarak. Para varsa git avrupada ektir gel ömür boyu düşünme

inceleyebilmek için klinikk ya da doktor adı verir misiniz hocam

Burhan Göktay

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: Saç Ektirmeyi Düşünüyorum Yardımcı Olursan Sevnirim ?
« Yanıtla #8 : 28 Şubat 2022, 12:28:39 »
o dediğin hoca  kafayı yemiş bu kafaya ekim yapmayacakta hangi kafaya ekim yapacakmış  :)
Kardeşim bende şok oldum.Neyse zaten 50 bin tl istemişti.Sence hakan doğanaya yaptırsam direk kendisine veya yukarda yazdıklarımdan herhangi birine yaptırsam güzel sonuç alırmıyım.Sen olsan hangisine yaptırırdın ?

Burhan Göktay

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: Saç Ektirmeyi Düşünüyorum Yardımcı Olursan Sevnirim ?
« Yanıtla #9 : 28 Şubat 2022, 13:13:33 »
onceliğin olanı korumak dokulmeyi yavaslatmak olsun sonra tek seansmı 2 seansmı sorun bu olsun medikal ve ekimle kafan şimdilik kapanır
onceliğin olanı korumak dokulmeyi yavaslatmak olsun sonra tek seansmı 2 seansmı sorun bu olsun medikal ve ekimle kafan şimdilik kapanır
   Hocam yanı sımdılık yaptırmayım mı dıyorsunuz.Ama sayısız ornek var sac dokulmesı olan kısıler yaptırıyor ve tatmın edıcı sonuc alıyorlar.Ki benım dokulme cok değil.2.si medikal ile kapanır dedınız anlamadım ne demek ıstedınız medikal derken dökülme tedavisi mi kastettiniz.Ayırcıa benım yerımde olsanız yaptırmazmıyıdınız.Sizce Hakan doğanaya yaptırsam kesın gsl sonuc almazmıyım teşekkürler .

Burhan Göktay

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: Saç Ektirmeyi Düşünüyorum Yardımcı Olursan Sevnirim ?
« Yanıtla #10 : 28 Şubat 2022, 13:15:03 »
Bu arkadaş pek 30lara gelmiş gibi değil. Muhtemelen dökülmesi devam edecek.

Lakin Zekeriya hoca zaten geniş açıklıklara pek çalışmıyor bildiğim kadarıyla Hakan Doğanay, asuman hanım, serkan aygın gibi merkezler daha sıcak bakarlar sanıyorum. Hakan doğanay öncelikli olarak bir de onlarla görüşün derim. Mümkünse yüzyüze görüşün, ekim öncesi saçınızın durumunu görsünler.
Hocam benım yasım 32.Siz olsanız sadece onler ıcın hangısıne yaptırırsınız Hakan doğanayı ovuyorlar dedikleri kadar ıyı mı acaba teşekkürler.

 

Facebook Twitter Instagram