Gönderen Konu: Sac ekiminden sonra Minoxil kullanmak  (Okunma sayısı 590 defa)

Ibrhmarn

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 150
  • Saç ekimi sonuçları
Sac ekiminden sonra Minoxil kullanmak
« : 01 Nisan 2022, 01:09:04 »
Merhaba arkaslar. Sac ektireli 1 hafta oldu ve takviye olarak sadece finas ve biotin 5000 kullaniyorum. Ekstra olarak minox kullanabilir miyim? Kullanabilirsem ne zaman baslamam uygun olur? Tesekkurler

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 42204
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Sac ekiminden sonra Minoxil kullanmak
« Yanıtla #1 : 01 Nisan 2022, 11:20:39 »
Tercih senin ekimden sonra 1 ay geçince

2 aya kadar kullanıp bırakman büyük fayda sağlar
Ama devam edersen zarar olur

1 ay dan sonra 2 aya kadar kullana bilirsin
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçları Ekibi.

Ibrhmarn

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 150
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Sac ekiminden sonra Minoxil kullanmak
« Yanıtla #2 : 01 Nisan 2022, 13:10:23 »
Bilgi icin tesekkur ederim hocam dikkate alicam.

Falcon06

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 122
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Sac ekiminden sonra Minoxil kullanmak
« Yanıtla #3 : 02 Nisan 2022, 17:51:39 »
Tercih senin ekimden sonra 1 ay geçince

2 aya kadar kullanıp bırakman büyük fayda sağlar
Ama devam edersen zarar olur

1 ay dan sonra 2 aya kadar kullana bilirsin

Şuan ekimin 25. Günü 1 hafta sonra başlayıp 2 ay kullansam bıraktığımda herhangi bir dezavantajı olmayacaksa bende kullanmayı düşünüyorum ama herkes bıraktığın an yıkım oluşuyor diyo cesaret edemiyorum

Robert

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1148
Ynt: Sac ekiminden sonra Minoxil kullanmak
« Yanıtla #4 : 02 Nisan 2022, 18:09:21 »
Tercih senin ekimden sonra 1 ay geçince

2 aya kadar kullanıp bırakman büyük fayda sağlar
Ama devam edersen zarar olur

1 ay dan sonra 2 aya kadar kullana bilirsin
Ben de bunu merak ediyorum 2 ay kullanıp bırakmanin yararı ne olur zararı ne olur

onizuka eikichi

  • Dr koray Erdoğan saç ekimi sonuçları
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 4069
Ynt: Sac ekiminden sonra Minoxil kullanmak
« Yanıtla #5 : 02 Nisan 2022, 18:34:22 »
1 - 2 ay kullanımda çok sorun yaşamazsınız. Ama bırakırken dozaj azaltarak bırakın bence. Çok zayıf saçlarınız varsa belki onlar etkilenebilir. Bu tarz takviyelerin kullanımında her zaman riskler bulunur. Ama ekim saçlarına gerçekten faydası olur.
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

Robert

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1148
Ynt: Sac ekiminden sonra Minoxil kullanmak
« Yanıtla #6 : 02 Nisan 2022, 18:52:01 »
1 - 2 ay kullanımda çok sorun yaşamazsınız. Ama bırakırken dozaj azaltarak bırakın bence. Çok zayıf saçlarınız varsa belki onlar etkilenebilir. Bu tarz takviyelerin kullanımında her zaman riskler bulunur. Ama ekim saçlarına gerçekten faydası olur.
2 ay kullanmayı düşünüyorum ama benim ekim sıklaştırma ekimi olduğu için mevcut saçlarım bırakınca etkilenir mi acaba

onizuka eikichi

  • Dr koray Erdoğan saç ekimi sonuçları
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 4069
Ynt: Sac ekiminden sonra Minoxil kullanmak
« Yanıtla #7 : 02 Nisan 2022, 19:22:21 »
Çok minyatürleşen saçlar varsa belki etkilenebilir. Ama çok problem olmaz bence 2 ay da. Artısı ekim bölgesindeki kanlanmayı hızlandıracağı için ekilen saçların tutma şansını arttırır. Tabi karar sizin.
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

Robert

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1148
Ynt: Sac ekiminden sonra Minoxil kullanmak
« Yanıtla #8 : 02 Nisan 2022, 19:47:55 »
Çok minyatürleşen saçlar varsa belki etkilenebilir. Ama çok problem olmaz bence 2 ay da. Artısı ekim bölgesindeki kanlanmayı hızlandıracağı için ekilen saçların tutma şansını arttırır. Tabi karar sizin.
Teşekkür ederim tavsiyeler için

Münir

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 484
Ynt: Sac ekiminden sonra Minoxil kullanmak
« Yanıtla #9 : 02 Nisan 2022, 20:12:35 »
Çok minyatürleşen saçlar varsa belki etkilenebilir. Ama çok problem olmaz bence 2 ay da. Artısı ekim bölgesindeki kanlanmayı hızlandıracağı için ekilen saçların tutma şansını arttırır. Tabi karar sizin.

 |-onayisareti-|

Nahuel

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 38
Ynt: Sac ekiminden sonra Minoxil kullanmak
« Yanıtla #10 : 04 Nisan 2022, 08:57:58 »
Tercih senin ekimden sonra 1 ay geçince

2 aya kadar kullanıp bırakman büyük fayda sağlar
Ama devam edersen zarar olur

1 ay dan sonra 2 aya kadar kullana bilirsin

Hintel hocam selamlar. 110 gün oldu benimde ekim alanım çok tatmin edici değil bu saatten sonra kullanmamın çıkışlara bi yararı olur mu?

zweig

  • Proscarkolik
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2400
  • 𝘗𝘳𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘢𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘧 𝘤𝘶𝘳𝘦
Ynt: Sac ekiminden sonra Minoxil kullanmak
« Yanıtla #11 : 04 Nisan 2022, 11:30:45 »
Hintel hocam selamlar. 110 gün oldu benimde ekim alanım çok tatmin edici değil bu saatten sonra kullanmamın çıkışlara bi yararı olur mu?
"Bu saatten sonra" mı?
Dostum hele dur 120 ile 180 arası yoğun atak dönemi. Her şey için erken.
Doktor değilim.Bu alanda eğitimim yok. Önerilerimin yalnızca araştırmayı seven bir birey olarak değerlendirilmesini isterim.

Nahuel

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 38
Ynt: Sac ekiminden sonra Minoxil kullanmak
« Yanıtla #12 : 04 Nisan 2022, 15:03:29 »
"Bu saatten sonra" mı?
Dostum hele dur 120 ile 180 arası yoğun atak dönemi. Her şey için erken.

Valla üstad ne bileyim zaman geçtikçe moralim bozulmaya başladı çevremde aynı dönem ekim yaptıranlar var onlara bakınca benimki biraz yavaş ilerliyor gibi sol bölgede de net bi boşluk var ekim yapılmamış gibi duruyor. Xpecia ve biotin düzenli kullanıyorum donöre de minoxil kullandım çok şükür toparladı tepeye de kullansam mı bilemedim

 

Facebook Twitter Instagram