Gönderen Konu: DR MURAT KESKİN Adana saç ekimi 3800 greft  (Okunma sayısı 841 defa)

Imagination

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
DR MURAT KESKİN Adana saç ekimi 3800 greft
« : 25 Aralık 2023, 21:14:58 »
Herkese iyi forumlar arkadaşlar.
Bende saç ekimi yaptırdım ve yaptırmadan önce yaptığım araştırmalarda bu forumdan çok yararlandım. Bende ektirecek arkadaşlara faydam olması umuduyla ekim sürecimi paylaşacağım.
Adana da yasiyorum ve kendi sehrimde ektirmeye karar verdikten sonra birkac ekim merkeziyle gorustum. Dr murat keskin hocamda karar verdim. Kendisiyle ilk gorusmemde beni ikna etmek icin (diger ekim merkezleri gibi) asiri çaba gostermemesi sureci duzgunce anlatmasi ve konusmalariyla bana guven vermesi kararimda etkili oldu.
Ben 26 yasindayim ve yaklasik 4 yildir saçım bu haldeydi 18 yasindan itibaren dokulme baslamisti.
Donör bolgesindeki sac gucsuz ve az açıklıkta cok fazla olduğu icin istanbuldaki çok meşhur ve basarili olan ekim merkezleri beni kabul etmedi.

Ekim günü
Sabah 9da ekim merkezine gittim, saclarim traş edildi ekim planı yapıldı. Tepe ön ve ortalara doğru ekileceğini söylemişti murat hoca bende böyle olmasini istedim çünkü tek seans tüm açıklığın kapanmayacagını biliyordum.
Lokal anestezi ile donör bölgesi uyuşturuldu. Greftler alındı. Murat hoca gelip kendisi ekim kanallarını açtı. Sonra da diger 2 gorevli ekimi yaptı.
3800 greft oldgunu soylediler. Sadece iğneler yapılırken biraz acı cektim sonrasi bekledigimden kolaydı. 15.30 gibi ekim bitti. İlk yıkamadan sonra prpden sonra ve ara ara buradan saçımın güncel fotografını paylaşacağim. Umarim herkes istediği saçlara kavuşur.

Imagination

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: DR MURAT KESKİN Adana saç ekimi 3800 greft
« Yanıtla #1 : 25 Aralık 2023, 21:15:48 »
ekimden hemen sonrası

Imagination

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: DR MURAT KESKİN Adana saç ekimi 3800 greft
« Yanıtla #2 : 31 Aralık 2023, 13:40:53 »
6.gün

mastro

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 45
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: DR MURAT KESKİN Adana saç ekimi 3800 greft
« Yanıtla #3 : 31 Aralık 2023, 18:12:19 »
açıklık çok fazla resimleri atmaya devam. 3-4 ay sonra belli etmeye başlar.

ayazemre01

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 8
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: DR MURAT KESKİN Adana saç ekimi 3800 greft
« Yanıtla #4 : 29 Ocak 2024, 14:45:43 »
Hocam ucret olarak ne odediniz??

Imagination

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: DR MURAT KESKİN Adana saç ekimi 3800 greft
« Yanıtla #5 : 02 Şubat 2024, 19:03:01 »
21 bin ödemiştim yılbaşından önceki fiyatı şuan kaç oldu bilmiyorum. 2 tane prp hediye ettiler

ayazemre01

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 8
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: DR MURAT KESKİN Adana saç ekimi 3800 greft
« Yanıtla #6 : 03 Şubat 2024, 11:22:27 »
Hocam on cizgin gayet duzgun gorunuyor ekim sikligi iyi duruyor arada bi resim paylasirsaniz bizleri mutlu edersin

Imagination

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: DR MURAT KESKİN Adana saç ekimi 3800 greft
« Yanıtla #7 : 03 Şubat 2024, 17:15:05 »
Süreç ilerledikçe fotoğrafları paylaşıcam
Şuan 41.gündeyim şok dökülme 2 3 hafta önce başladı yavaş yavaş dökülüyor. 2. ve 4. haftada prp yaptilar bundan sonra ayda 1 kez prpye devam edicem 1 yıla tamamlamayı dusunuyorum.
Xpecia kullaniyorum.
Klinikten nourkin önerdiler onu aldim ona baslicam. Iki ilac arasinda asiri fark var midir beyler bilen bilgilendirirse sevinirim.

Imagination

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: DR MURAT KESKİN Adana saç ekimi 3800 greft
« Yanıtla #8 : 03 Şubat 2024, 17:15:53 »
41.gün

Imagination

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: DR MURAT KESKİN Adana saç ekimi 3800 greft
« Yanıtla #9 : 01 Nisan 2024, 12:57:15 »
25 aralık 2023te ektirmiştim. 96. Gün fotoğrafları.

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 48725
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: DR MURAT KESKİN Adana saç ekimi 3800 greft
« Yanıtla #10 : 01 Nisan 2024, 21:47:09 »
Hayırlı olsun saç ekiminiz yönler dik ekil miş gibi görünüyor ön ön çizgiyi de biraz garip yapmışlar umarım saçların çıkınca memnun kalırsın şu an için saç çıkışları başlamış umarım güzel devam eder
Global Moderator

Imagination

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: DR MURAT KESKİN Adana saç ekimi 3800 greft
« Yanıtla #11 : 02 Nisan 2024, 05:20:50 »
Hayırlı olsun saç ekiminiz yönler dik ekil miş gibi görünüyor ön ön çizgiyi de biraz garip yapmışlar umarım saçların çıkınca memnun kalırsın şu an için saç çıkışları başlamış umarım güzel devam eder
Teşekkürler hintell hocam, 2 gün önce saçı uçlarından kestirdim belki o yüzden öyle görülmüştür. Şuan için memnunum, kaldı ki bana bir çok ekimci sana ekim yapamayız demişti. Hani yapılamicak bi ekimden sonra bu halde olması güzel.

Tektek7

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 46
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: DR MURAT KESKİN Adana saç ekimi 3800 greft
« Yanıtla #12 : 06 Nisan 2024, 21:18:39 »
Güzel duruyor finas kullanıyormusun

Imagination

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: DR MURAT KESKİN Adana saç ekimi 3800 greft
« Yanıtla #13 : 07 Nisan 2024, 10:46:44 »
Güzel duruyor finas kullanıyormusun
Hayır şimdiye kadar sadece 1 kutu xpecia 1 kutu nourkrin kullandım sırayla tekrar xpecia kullanmaya devam edicem. Birde prpler işte.

Imagination

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: DR MURAT KESKİN Adana saç ekimi 3800 greft
« Yanıtla #14 : 25 Nisan 2024, 21:20:37 »
4.ay sonuçları
Şimdiye kadar 3 prp
1 kutu xpecia
1 kutu nourkin kullandım.
2.kutu xpeciaya başladım

 

Facebook Twitter Instagram