Gönderen Konu: lütfen yardım edin Yaşım 26  (Okunma sayısı 306 defa)

msconfig

  • Newbie
  • *
  • İleti: 28
lütfen yardım edin Yaşım 26
« : 19 Eylül 2020, 12:28:20 »
Arkadaşlar yaşım 26 Kasım ayında askere gidiyorum genetik bir dökülme yaşıyorum babam ve amcamlar nw7 , abilerimde de saçlar nw6 nw7 ye doğru gidiyor benim dökülmemem onlara göre yavaş ilerliyor onların 24 yaşlarında bu kadar saçı yoktu. Ne önerirsiniz askerden sonra ekim düşünüyorum verteks de açılma var ve saçlarım çok ince , üstler dökülürse çok kötü bir görüntü olur ve bu beni psikolojik olarak çok rahatsız eder. Askerde iken saçları koruyabilir miyim ilaç takviyesine karışırlar mı bilgisi olan var mı? Ekim düşünüyorum askerden sonra
« Son Düzenleme: 19 Eylül 2020, 19:16:03 Gönderen: msconfig »

msconfig

  • Newbie
  • *
  • İleti: 28
Ynt: lütfen yardım edin Yaşım 26
« Yanıtla #1 : 19 Eylül 2020, 12:32:28 »
Saçları genelde bu şekilde kısa tutuyorum ama tüylenme ve incelme var , üstler çok yavaş uzuyor
« Son Düzenleme: 19 Eylül 2020, 19:16:14 Gönderen: msconfig »

msconfig

  • Newbie
  • *
  • İleti: 28
Ynt: lütfen yardım edin Yaşım 26
« Yanıtla #2 : 19 Eylül 2020, 12:35:00 »
Bu resim 4 ay öncesine  ait uzun tutunca da böyle oluyor
« Son Düzenleme: 19 Eylül 2020, 19:16:30 Gönderen: msconfig »

secretservice

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 768
Ynt: lütfen yardım edin Yaşım 26
« Yanıtla #3 : 19 Eylül 2020, 12:53:29 »
hayır niye karışsınlar askerde kullanacağın ilaca ha sen minox falan kullanayım dersen kendin sıkıntı yaşarsın kep falan takınca ama finas kesin kullan saçlarını ekime kadar hazırlamak ve kalınlaştırmak için. askerde beslenmen de düzene girer.

bence finas yeterli 6 ay veya 1 sene kullanırsan ekime kadar hem donörün sağlamlaşır hem var olan saçlarını koruyup kalınlaştırırsın öteki türlü ekim yaptıracaksın kendi saçların dökülmeye devam edecek hiç bir anlamı kalmaz, korumalısın..

msconfig

  • Newbie
  • *
  • İleti: 28
Ynt: lütfen yardım edin Yaşım 26
« Yanıtla #4 : 19 Eylül 2020, 13:08:45 »
Proscar alıp başlayayım mı hemen? Eczaneden temin ettim nasıl kullanacağım bide

msconfig

  • Newbie
  • *
  • İleti: 28
Ynt: lütfen yardım edin Yaşım 26
« Yanıtla #5 : 19 Eylül 2020, 13:12:41 »
Sadece proscar yeterli olur mu korumak için yoksa xpecia da mı almalıyım . Bugün bunları alacağım arkadaşlar ama ne şekilde kullanmaliyim hangi saatlerde ve aç karına tok karına gibi yorumlarınıza ihtiyacım var

secretservice

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 768
Ynt: lütfen yardım edin Yaşım 26
« Yanıtla #6 : 19 Eylül 2020, 13:22:10 »
Sadece proscar yeterli olur mu korumak için yoksa xpecia da mı almalıyım . Bugün bunları alacağım arkadaşlar ama ne şekilde kullanmaliyim hangi saatlerde ve aç karına tok karına gibi yorumlarınıza ihtiyacım var

aç veya tok karnına kullanabiliyosun bildiğim kadarıyla prosedüründe öyle yazıyodu ama ben akşam yemeğinden sonra içiyorum düzenli olarak aynı saatlerde içmeye özen göster. ilaç güçlü bir ilaç bu yüzden yan etkilerinden korunman için 1 tableti 4e veya 5e bölmelisin.

youtube a finasterid cut yaz gelir ya da uğraşmak istemezsen hap kırıcı kesici alabilirsin n11 de 20 lira falandı.

xpecia gerek yok proscar kullanacaksan bence  |-onayisareti-|

msconfig

  • Newbie
  • *
  • İleti: 28
Ynt: lütfen yardım edin Yaşım 26
« Yanıtla #7 : 19 Eylül 2020, 13:27:03 »
Teşekkür ederim hocam sizin ekim sürecinizi önceden incelemiştim inanılmaz bir ekim olmuş sizin de korumanız lazım ki bu yolu denemişsiniz. Peki ne kadar yıl boyunca bu saçları korumak lazım yani atıyorum 2 sene finas kullandık verim de aldık bıraksak dökülme veya incelme başlayacak mı tekrardan

secretservice

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 768
Ynt: lütfen yardım edin Yaşım 26
« Yanıtla #8 : 19 Eylül 2020, 13:43:30 »
Teşekkür ederim hocam sizin ekim sürecinizi önceden incelemiştim inanılmaz bir ekim olmuş sizin de korumanız lazım ki bu yolu denemişsiniz. Peki ne kadar yıl boyunca bu saçları korumak lazım yani atıyorum 2 sene finas kullandık verim de aldık bıraksak dökülme veya incelme başlayacak mı tekrardan

evet hocam malesef her ilaçta olduğu gibi finas ı da bırakınca dökülme devam eder. bende tam olarak deneyimleyemedim 2 aydır kullanıyorum sadece ama araştırmalarıma göre bırakır bırakmaz başlamıyor dökülme. 6 ay sonra falan başlıyomuş yavaş yavaş etkisini yitirmesi.

msconfig

  • Newbie
  • *
  • İleti: 28
Ynt: lütfen yardım edin Yaşım 26
« Yanıtla #9 : 19 Eylül 2020, 13:45:44 »
Yan etkileri beni düşündürmüyor değil ya ,  psikolojik olarak kötü durumdayım bir tarafım kullan diyor diğer tarafım kel hâline alış hiç ekim falan da düşünme böyle iyisin diyor gerçekten zor bir süreç :) saçı olan adamların uğramacagi bir forum burası 😂

Kelim Kelsin Keliz

  • (*-*)
  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 395
  • Bir kel bir kele ne demiş?
Ynt: lütfen yardım edin Yaşım 26
« Yanıtla #10 : 19 Eylül 2020, 13:49:49 »
Karışırlar tabi rütbeli olarak yapmayacağını varsayarak konuşuyorum, senin ilaç sokman yasak anca revirin doktoru ilaç yazar onu da gün gün alıyorsun kutu ile sana vermezler. Ha içeri sokarsın bir şekil de kullanırsın O ayrı. Biraz da nerede yapacagin ile alakalı.
Ekim ise şuan yapacağın en önemli şey var planı koruyup dökülmeyi yavaşlatman sülale nw7 fakat senin 26 yaşında dökülme derinliği iyi. Ekim için acele etme
Önce biraz seyreldiler, sonra beni terk ettiler
Beni apaçık ortada bırakıp gittiler
Yastığım bile ısınmıyor artık
Yastığım bile Yastığım bile
Kafam üşüyor soğuk havalarda, çık artık

secretservice

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 768
Ynt: lütfen yardım edin Yaşım 26
« Yanıtla #11 : 19 Eylül 2020, 13:52:32 »
Yan etkileri beni düşündürmüyor değil ya ,  psikolojik olarak kötü durumdayım bir tarafım kullan diyor diğer tarafım kel hâline alış hiç ekim falan da düşünme böyle iyisin diyor gerçekten zor bir süreç :) saçı olan adamların uğramacagi bir forum burası 😂

 ;D yan etkilerini kafana takarak başlarsan yan etki görme ihtimalin fazla, koray erdoğan yan etki görenlerin bana göre %30u psikolojik diyodu yanılmıyosam. kafanı boşaltman lazım sanki her gün asprin içiyomuşsun gibi düşün, işe yaramazsa zaten dökülecek o saçların ama geç kalmadan koruyabileceğin bir yöntem bu başka çaren yok malesef genetik dökülmeye karşı.

ya tamamen dökülmesini bekliceksin belki 35 yaşında duracak dökülmen ya da ektirip var olanları koruma yoluna gideceksin, eğer ektirip koruma yoluna gitmezsen daha yaşın 26 dökülmen devam eder ektirdiğin saçın bir anlamı kalmaz bir süre sonra

msconfig

  • Newbie
  • *
  • İleti: 28
Ynt: lütfen yardım edin Yaşım 26
« Yanıtla #12 : 19 Eylül 2020, 14:02:21 »
Çok teşekkür ederim yorumlarınız için, yedek subay olarak gidersem kesinlikle kullanacağım çünkü hem maddi olarak kazanç sağlamış olacağım hem de 1 yıl boyunca kullanmış olduğum proscar sonucunda var olan saçlarım güçlenecek donor güçlenecek , arkasında güzel bir ekimle kellik problemini ortadan kaldiriririm diye düşünüyorum

Kelim Kelsin Keliz

  • (*-*)
  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 395
  • Bir kel bir kele ne demiş?
Ynt: lütfen yardım edin Yaşım 26
« Yanıtla #13 : 19 Eylül 2020, 14:13:24 »
Çok teşekkür ederim yorumlarınız için, yedek subay olarak gidersem kesinlikle kullanacağım çünkü hem maddi olarak kazanç sağlamış olacağım hem de 1 yıl boyunca kullanmış olduğum proscar sonucunda var olan saçlarım güçlenecek donor güçlenecek , arkasında güzel bir ekimle kellik problemini ortadan kaldiriririm diye düşünüyorum
Eğitim birliğin de yine sorun çıkabilir fakat kıtaya çıktığın da dilediğin ürünü dilediğin şekil de kullan geçişler de muaf olacaksın. Her nasıl yapacaksan da Eğitim birliğinde de revir doktoruna yazdır kısım komutanına da anlat de ki bunu bu maksatla sürekli kullanmam gerek diye adamsa anlar derdin den.
Önce biraz seyreldiler, sonra beni terk ettiler
Beni apaçık ortada bırakıp gittiler
Yastığım bile ısınmıyor artık
Yastığım bile Yastığım bile
Kafam üşüyor soğuk havalarda, çık artık

Salvador

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 885
Ynt: lütfen yardım edin Yaşım 26
« Yanıtla #14 : 19 Eylül 2020, 14:14:07 »
hayır niye karışsınlar askerde kullanacağın ilaca ha sen minox falan kullanayım dersen kendin sıkıntı yaşarsın kep falan takınca ama finas kesin kullan saçlarını ekime kadar hazırlamak ve kalınlaştırmak için. askerde beslenmen de düzene girer.

bence finas yeterli 6 ay veya 1 sene kullanırsan ekime kadar hem donörün sağlamlaşır hem var olan saçlarını koruyup kalınlaştırırsın öteki türlü ekim yaptıracaksın kendi saçların dökülmeye devam edecek hiç bir anlamı kalmaz, korumalısın..
6 ay 1 yıl muhabbeti yanlış bir muhabbet ekimden sonra da o saçlara zarar verecek DHT bu yüzden bu tür ilaclar çok daha uzun süreli kullanılmalı.Yani o saclar ne kadar süre kafada kalsın isteniyorsa o kadar süre kullanılmalı
Unutma ki şüphe gerçeğe ulaşmanın ilk adımıdır

 

Facebook Twitter Instagram