Gönderen Konu: Finasterid haftada 3x1 mi? Günlük 0.5 mi?  (Okunma sayısı 541 defa)

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1243
Finasterid haftada 3x1 mi? Günlük 0.5 mi?
« : 15 Haziran 2021, 00:41:30 »
Beyler selam,

Nisan 2020 -Şubat 2021 arası 10 ay finas ve bir dönem de dutas olmak üzere antiandrojen kullanımım oldu. İstediğim gibi gelişme göremedim ve yan etkileri ama en çok da kulak çınlaması sebebiyle bırakmıştım. (Çınlama sanıyorum dutastan sonra ciddileşti)

3 hafta kadar önc saç ekimi yaptırdım, ekim merkezinin de finasa ihtiyacım olduğu tavsiyesiyle tekrar finasa başladım. Faalt bu arada çınlama için de ilaç kullanmaya başladım. 10-12 gündür devam ediyorum bu tedaviye. (Betaserc 24mg) Kbb uzmanı ancak dozaj azaltırsam ilaç yazacağını söyledi. Çınlama tedavisinden fayda görüp görmememe göre dozajı azaltıp arttırabilirim.

Sizce finas kullanımını iki günde 1mg yani haftada 3x1 mi yapmalı, yoksa günlük 0,5 mg mı ?

Buradaki amacım yanetkiyi mümkün olduğunca elimine etmek.  Donördeki zayıflığı ve ekim yapılam saçların çıkış dönemindeki şoktan min hasarı almasını sağlamak. Losyon kullanımına başladığmda topikal finas veya dutas da eklemeyi düşünüyorum. Oral kllanıma biraz destek olur (kana karışma oranının az olduğunu düşünerek)

Sizce amacım doğrusunda en uygun dozaj ne olur? Avustralyalı iki hekim bir videoda genelde 3x1 önerdiklerini söylemişler fakat esas odakları maks etki onların. Bu konuda sizlerin fikirleri, tecrübeleri nelerdir?

Sacsizman

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 303
Ynt: Finasterid haftada 3x1 mi? Günlük 0.5 mi?
« Yanıtla #1 : 15 Haziran 2021, 01:43:23 »
Konu takibindeyim

oralminoxidil

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1813
Ynt: Finasterid haftada 3x1 mi? Günlük 0.5 mi?
« Yanıtla #2 : 15 Haziran 2021, 12:12:48 »
hocam propecia almak maddi olarak etkilemezse günlük 0.5 yada proscarı 10a bölebilirim diyorsanız,  bunlar olmazsa 2 günde 1 mg da gayet iyidir

Dutasteride haftada 2
5-10 ml Oral Hint Yağı
Vit D
Keçiboynuzu ve karadut özü
Magnezyum
İyot
SAÇ DÖKÜLMESİ KILAVUZU
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=18975

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1243
Ynt: Finasterid haftada 3x1 mi? Günlük 0.5 mi?
« Yanıtla #3 : 15 Haziran 2021, 17:56:46 »
hocam propecia almak maddi olarak etkilemezse günlük 0.5 yada proscarı 10a bölebilirim diyorsanız,  bunlar olmazsa 2 günde 1 mg da gayet iyidir

Propecia aldın proscarı bölemem diye. Lakin o da baya sert tabletmiş hiç %50-50 bölemedim, en düzgün 60-40 fln bölünmüştür. Neyse idare ediyor bişekilde.

Sen 0,5 devam etmemi mi tavsiye ediyorsun?

oralminoxidil

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1813
Ynt: Finasterid haftada 3x1 mi? Günlük 0.5 mi?
« Yanıtla #4 : 15 Haziran 2021, 17:59:00 »
Propecia aldın proscarı bölemem diye. Lakin o da baya sert tabletmiş hiç %50-50 bölemedim, en düzgün 60-40 fln bölünmüştür. Neyse idare ediyor bişekilde.

Sen 0,5 devam etmemi mi tavsiye ediyorsun?

o kadar önemli değil hocam , günlük 0.5 öneriyorum evet,  eczanelerde hap kesici var alırsanız daha kolay bölmeyi sağlıyor

Dutasteride haftada 2
5-10 ml Oral Hint Yağı
Vit D
Keçiboynuzu ve karadut özü
Magnezyum
İyot
SAÇ DÖKÜLMESİ KILAVUZU
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=18975

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1243
Ynt: Finasterid haftada 3x1 mi? Günlük 0.5 mi?
« Yanıtla #5 : 16 Haziran 2021, 18:43:53 »
o kadar önemli değil hocam , günlük 0.5 öneriyorum evet,  eczanelerde hap kesici var alırsanız daha kolay bölmeyi sağlıyor

Var dostum ondan da, onunla da denesem evde bıçakla da denesem hiç düzgün bölemedim. Beceriksizlikten olabilir belki de :)

Spencer

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1070
Ynt: Finasterid haftada 3x1 mi? Günlük 0.5 mi?
« Yanıtla #6 : 17 Haziran 2021, 04:29:11 »
Lauri ekim konusu açtın mı?
Alopexy t % 5 deri spreyi (%5 minoksidil) - Gün aşırı akşamları 8 fıs

Konazol şampuan - Haftada bir gün

Clear kömür içerikli şampuan

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1243
Ynt: Finasterid haftada 3x1 mi? Günlük 0.5 mi?
« Yanıtla #7 : 17 Haziran 2021, 11:36:41 »
Lauri ekim konusu açtın mı?

Açmadım bro. 6-7. Aylarda falan açabilirim belki. Belki de hiç açmam.  Şimdi açıp saçma sapan bi yorum gelirse canım sıkılsın istemedim.

Spencer

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1070
Ynt: Finasterid haftada 3x1 mi? Günlük 0.5 mi?
« Yanıtla #8 : 18 Haziran 2021, 05:25:49 »
Açmadım bro. 6-7. Aylarda falan açabilirim belki. Belki de hiç açmam.  Şimdi açıp saçma sapan bi yorum gelirse canım sıkılsın istemedim.

İnşallah başarılı bir sonuç alırsın.

Umarım saçların İsmail YK'nın saçları kadar gür olur.
Alopexy t % 5 deri spreyi (%5 minoksidil) - Gün aşırı akşamları 8 fıs

Konazol şampuan - Haftada bir gün

Clear kömür içerikli şampuan

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1243
Ynt: Finasterid haftada 3x1 mi? Günlük 0.5 mi?
« Yanıtla #9 : 18 Haziran 2021, 14:04:35 »
İnşallah başarılı bir sonuç alırsın.

Umarım saçların İsmail YK'nın saçları kadar gür olur.

İnşallah dostum da, pek sanmıyorum. :).

Tekrar teşekkür ederim, iyi dileklerin için.
« Son Düzenleme: 19 Haziran 2021, 18:46:39 Gönderen: Lauri »

 

Facebook Twitter Instagram