Gönderen Konu: Fin mantıklı mı  (Okunma sayısı 638 defa)


Minoxx

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 32
Ynt: Fin mantıklı mı
« Yanıtla #1 : 21 Nisan 2023, 21:13:27 »
Senden 1 yaş büyüğüm. Bende 3.5 ay önce başladım. saçlarının durumu nasıl resim atar mısın ?

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 10036
Ynt: Fin mantıklı mı
« Yanıtla #2 : 21 Nisan 2023, 21:23:20 »
 fda kullan dio bizim yerli drlar kullanma dio kullananların çoğu yanetki yaptı deyip bırakıo genelde yanetki gecio
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

maraz1

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 287
Ynt: Fin mantıklı mı
« Yanıtla #3 : 22 Nisan 2023, 20:26:54 »
Senden 1 yaş büyüğüm. Bende 3.5 ay önce başladım. saçlarının durumu nasıl resim atar mısın ?
konularımda var

maraz1

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 287
Ynt: Fin mantıklı mı
« Yanıtla #4 : 22 Nisan 2023, 20:27:20 »
fda kullan dio bizim yerli drlar kullanma dio kullananların çoğu yanetki yaptı deyip bırakıo genelde yanetki gecio
sen kullanıyor musun, önerir misin

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 10036
Ynt: Fin mantıklı mı
« Yanıtla #5 : 22 Nisan 2023, 22:51:00 »
 ben kullanıom genelde kullananlar yan etki yaptı deyip bırakıyor oneri dersen çoğu insan yan etk yaptı deyip bıraktı bunu solerim gencte değilim kullanan genclerden oneri alman daha iyi rehber olur kanımca.
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

yigittttgngr

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 384
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Fin mantıklı mı
« Yanıtla #6 : 22 Nisan 2023, 23:46:31 »
ben kullanıom genelde kullananlar yan etki yaptı deyip bırakıyor oneri dersen çoğu insan yan etk yaptı deyip bıraktı bunu solerim gencte değilim kullanan genclerden oneri alman daha iyi rehber olur kanımca.

Abi senin yaşını da göz önünde bulundurarak soruyorum yanlış anlama lütfen merak ediyorum ben de uzun yıllar kullanmayı düşündüğüm için. Hiç dalganın kalkmasinda ya da sertleşmesinde problem oldu mu? Ya da menide azalma, cinsel isteksizlik gibi şeyler? Bu ilacı kullananlar çocuk yapamıyor mu?

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 10036
Ynt: Fin mantıklı mı
« Yanıtla #7 : 23 Nisan 2023, 00:05:30 »
 estafurullah bende bişi olmadı 20 yıl kullanan 2 eşim dostumda bişi olmadı ama çoğunluk kuşa yanetki yaptı deyip erken bıraktı.ben evli değilim evli olanda vardı sanırım.
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

kabardeycio

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 30
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Fin mantıklı mı
« Yanıtla #8 : 23 Nisan 2023, 22:48:12 »
Yaklaşık 1 senedir günlük 1/4 fin, 3 günde 1de dut kullanıyorum. İsteksizlik, meni sıvılaşması, sertleşme gibi şeyler bende de oldu başlar başlamaz. Geçen ay tablet kolajene başladım ve bu sorunların görünürde hepsi geçti hiç kullanmıyomuş gibiyim sanki fin ve dutu o derece. Ama tahlil yaptırmadım hiç sperm sayısı, çocuk yapımına etkisi vs. nasıl olur bilmiyorum.
Proscar (günde 1/4)
Alpecin c1 şampuan (2 günde 1)

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 10036
Ynt: Fin mantıklı mı
« Yanıtla #9 : 23 Nisan 2023, 23:43:50 »
 kabardeycio hocam bu kadar ilaç yorucan vucudu.gunluk finasterid iç geç.kalohen gencleştiriyormu dısardan gorunus olarak
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

kabardeycio

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 30
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Fin mantıklı mı
« Yanıtla #10 : 23 Nisan 2023, 23:57:27 »
Dutu ve xpeciayı elimdeki kutular bitsin bırakayım diye düşünüyorum hocam. Xpeciayı 2 kullanınca mahvetti beni testis ağrısı oldu hemen teke düşürünce geçti. Kolajen tuhaf bi şekilde mutluluk verdi bana plasebomudur bilmem ama özellikle sindirimde çok faydası oldu. Alkol sigara kullanmıyorum yaşımda 41 ama göstermediğimi söylerler öyle dıştan pek bi etkisini anlayamadım. Yeni başladım gerçi düzenli kullanımda belki anlaşılır.
Proscar (günde 1/4)
Alpecin c1 şampuan (2 günde 1)

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 48491
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Fin mantıklı mı
« Yanıtla #11 : 23 Nisan 2023, 23:58:17 »
neye göre mantıklımı saç durumunu görmeden hiç bir şey mantıklı değil resim eklemelısın
Global Moderator

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 10036
Ynt: Fin mantıklı mı
« Yanıtla #12 : 24 Nisan 2023, 00:00:50 »
 yas 41 artık dht pek dokmez.beslenme sorunu olur .masaja falan yonel dermoller uygula.dolaşım zayıflar.ilaçlar zarar artık bitsin aynen kullanma.bende 43 gostermem 32 33 sanıolar.alnım biraz burusuodu arastırdım kalojen tatlı badem yağnda varmış 3 5 aydır kullanıom kırışıklıklara iyi geldi.mutlu etcekse kolajen hapını bende kullanayım devamlı kullanyormuş galiba.
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

kabardeycio

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 30
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Fin mantıklı mı
« Yanıtla #13 : 24 Nisan 2023, 00:48:49 »
Senede 2 defa ara vererek 3er aylık periyotla kullanılması uygun diyo Osman Müftüoğlu. Toz kolajen daha faydalıymış ama hem kullanım hem fiyatı açısından tablet daha iyi geldi bana.
Proscar (günde 1/4)
Alpecin c1 şampuan (2 günde 1)

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 10036
Ynt: Fin mantıklı mı
« Yanıtla #14 : 24 Nisan 2023, 00:50:45 »
 bunu içersek kartlamcakmıyız .yuzde kaç etkisi olur genc kalmaya
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

 

Facebook Twitter Instagram