Gönderen Konu: Yağlı egzama ile başlayan dökülme  (Okunma sayısı 536 defa)

Mehmet.prmd

  • Newbie
  • *
  • İleti: 6
Yağlı egzama ile başlayan dökülme
« : 11 Eylül 2020, 23:24:44 »
Herkese merhaba öncelikle yaşım 21 haziran ayında fırça gibi saç varken il değiştirmemle beraber yağlı eğzama kepeklenme ile ani bi saç dökülmesi başladı ağustos atmış kadar devam etti özel bir cildiyeye gittim Demir folik asit eksikliği ve stres fazlasıyla var ailemde kel de yok babam dayılarım(4tane)  abim . doktor bana genetik olmadığını olgunluk çizgisi ve genel seyrelme olduğunu mezoterapi yapmayı önerdi ceredolin şampuan verdi 3 seans mezoterapi  ve 1 seans prp yaptık dökülme devam ediyor ve saçlarım dökülüyor kepek çok fazla kum tanesi gibi hep kaşıntı da değerli yorumlarımızı bekliyorum abilerim kardeşlerim doktor bana düzelecek yeni saçların çıkıyor diyip duruyor ama çıkan küçük saçlar da dökülüyor egzamadan mı dökülüyor köklere bi zararı varmı bilmiyorum saçımın sol tarafı sağdan daha seyrek geliyor birde
« Son Düzenleme: 11 Eylül 2020, 23:36:05 Gönderen: Mehmet.prmd »

Kelim Kelsin Keliz

  • (*-*)
  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 393
  • Bir kel bir kele ne demiş?
Ynt: Yağlı egzama ile başlayan dökülme
« Yanıtla #1 : 11 Eylül 2020, 23:43:19 »
Egzamayı tedavi ediyor musunuz ? doktor seviyesine göre ilaç vermesi lazım. En kötü kortizon içerikli tedaviler ile kesmesi gerek egzamayı. Saç bence de tekrar çıkar mantıken koparak veya kırılarak dökülüyor saçların. Bizim ise incele incele yok oluyor saç. Önce egzamayı çözün saç için de Vitamin mineral yağlar ile yenilenmesine katkı sağlayacak içerikler kullanırsın. Madem genetik bir durum yok siteyi gezip insanlar finasterid minoxil falan kullanıyor ben de kullanayim diye girişme.

Ben o şekil 1 hafta saç doksem kel kalırım heralde zaten kök sayım az. Sen Haziran dan beri bu seviye de saç mı döküyorsün her gün?
Önce biraz seyreldiler, sonra beni terk ettiler
Beni apaçık ortada bırakıp gittiler
Yastığım bile ısınmıyor artık
Yastığım bile Yastığım bile
Kafam üşüyor soğuk havalarda, çık artık

Mehmet.prmd

  • Newbie
  • *
  • İleti: 6
Ynt: Yağlı egzama ile başlayan dökülme
« Yanıtla #2 : 11 Eylül 2020, 23:46:15 »
Evet günlük bu şekilde saç dökülmesi yaşıyorum ve aşırı seyreldi saçlarım ama ailemde kel yok ve doktor bunu soru sorarak dedi bana stres de çok fazla kortizon fayda etmedi oral itrapor a başladık ama hep böyle dökülüyor bana mevsimsel dedi en son

Mehmet.prmd

  • Newbie
  • *
  • İleti: 6
Ynt: Yağlı egzama ile başlayan dökülme
« Yanıtla #3 : 11 Eylül 2020, 23:48:06 »
Fotoğraf eklenebiliyorsa bir kaç tane daha ekleyeyim nerden ekleyebilirim

Y THE RAPIDFIRE

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 52
Ynt: Yağlı egzama ile başlayan dökülme
« Yanıtla #4 : 11 Eylül 2020, 23:50:06 »
kullandığım bir şampuandan dolayı kum tanesi gibi kepek bende de olmuştu az da olsa. ben şöyle çözdüm ducray in ikili şampuan setini almıştım. haftada 2 kere ve de toplamda 6 hafta kullanacağın şampuanın adı squanorm ( yağlı kepek için olan zira kuru kepek için olanı da var )
geri kalan günlerde elution şampuanı kullanıyorsun ki ben onu güncel şampuanım olarak kullanıyorum
ama dediğim gibi squanorm haftada 2 kez 6 hafta kullanılacak.
« Son Düzenleme: 12 Eylül 2020, 00:04:49 Gönderen: Y THE RAPIDFIRE »

Kelim Kelsin Keliz

  • (*-*)
  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 393
  • Bir kel bir kele ne demiş?
Ynt: Yağlı egzama ile başlayan dökülme
« Yanıtla #5 : 11 Eylül 2020, 23:55:59 »
Bu kadar yoğun egzaman var kardeşim kes saçını vur 0.7mm ye makinayla sonrada ustura ile sıfırla saçını önce şu egzamayı hallet bu uzunlukta saçda deriye nasıl krem sprey falan sürebiliyorsun hem oral hem krem ile tedavi etmen gerekmez mi ? Doktor önermedi mi bunu. Kökü sen de uzar yine egzaman baya ağır belli ki uzun saç seni rahatsız etmiyor mu ? Benim sana önerim bu hem daha rahat edersin piskolojik olarak da hem tedavine fayda sağlar ben hiç bu radde saç döken egzama görmedim yıllardır forumlarda gezerim.
Önce biraz seyreldiler, sonra beni terk ettiler
Beni apaçık ortada bırakıp gittiler
Yastığım bile ısınmıyor artık
Yastığım bile Yastığım bile
Kafam üşüyor soğuk havalarda, çık artık

Mehmet.prmd

  • Newbie
  • *
  • İleti: 6
Ynt: Yağlı egzama ile başlayan dökülme
« Yanıtla #6 : 12 Eylül 2020, 00:07:58 »
Benimde kesesim geliyor ama doktor da gerek yok dedi özellikle sol yan ve vertex de ekstra bi seyrelme var sağ taraf bukadar değil anlam veremediğim bi dökülme var oral itraspor a başladık itrakonazol bakalım sakal boyun yüz her yere yayıldı sakalım bile döküldü genetik yatkınlık yok ama olabilir mi dedirtiyor bana birde 2 ay tedavi edilmedi köyde durma mecburiyetindeydim  ensemden bile küçük saçlar geliyor elime sürdükçe acayip

Mehmet.prmd

  • Newbie
  • *
  • İleti: 6
Ynt: Yağlı egzama ile başlayan dökülme
« Yanıtla #7 : 12 Eylül 2020, 00:13:58 »
Hangi yağları kullanmalıyım

Kelim Kelsin Keliz

  • (*-*)
  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 393
  • Bir kel bir kele ne demiş?
Ynt: Yağlı egzama ile başlayan dökülme
« Yanıtla #8 : 12 Eylül 2020, 01:50:39 »
Hangi yağları kullanmalıyım
Yağ şuan kullanma zaten sen deri problemi yaşıyorsun senin önceliğin egzamayı kurutmak onun dışında kafaya bir şey sürme oral olarak multivitamin alabilirsin bir nebze saç da iyileştirme yapabilir Xpecia, Kerozan falan
Önce biraz seyreldiler, sonra beni terk ettiler
Beni apaçık ortada bırakıp gittiler
Yastığım bile ısınmıyor artık
Yastığım bile Yastığım bile
Kafam üşüyor soğuk havalarda, çık artık

Kelbey

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 112
Ynt: Yağlı egzama ile başlayan dökülme
« Yanıtla #9 : 12 Eylül 2020, 09:49:10 »
Bence saçında genetik dökülme falan yok anlık bir dökülme yaşıyorsun , çünkü dökülen saçlarının hepsi kalın telli prp mezoterapi ise yaramadiysa saçlarını kısa kestirip Vichy yeşil şampuanı kullanmanı öneririm eğer ki doktor genetik yok dediyse saçlarındaki kepek tabakasını tamamen arindirir

Mehmet.prmd

  • Newbie
  • *
  • İleti: 6
Ynt: Yağlı egzama ile başlayan dökülme
« Yanıtla #10 : 12 Eylül 2020, 13:31:03 »
Yani test falan yapmadı aile öyküsüyle dedi genetik değil diye ceradolin loprox falan bunlar hiç işe yaramadı deneyeceğim dediğinizi umarım çıkar. Bu seyrek yerler

Ahmet Çam

  • Newbie
  • *
  • İleti: 15
Ynt: Yağlı egzama ile başlayan dökülme
« Yanıtla #11 : 20 Eylül 2020, 20:22:37 »
Hocam aynı sorun bende var çok gür saçlarım vardı ama 6 aydır döküyorum egzemadan çözüm bulamadım daha..

 

Facebook Twitter Instagram