Gönderen Konu: Finaateride Reflex sorunu mu yaşıyorum  (Okunma sayısı 261 defa)

tal ha

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 5
Finaateride Reflex sorunu mu yaşıyorum
« : 02 Haziran 2022, 13:31:26 »
Selamlar ilk konum ve problemim var
1 Haftadir Proscar 5/1 kullaniyorum ve nedense yuzumde sivilce cikti saç derim yanmaya basladi libidoda fazla artis sperm sayimda cok artis meydana geldi sanirim RH Yasiyorum ne yapmaliyim birakmayi dusunuyorum ve almadik ilaci bugun . Aktardan nane cayi almayi dusunuyorum
Tesekkurler esen kaliniz.

tal ha

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 5
Ynt: Finaateride Reflex sorunu mu yaşıyorum
« Yanıtla #1 : 02 Haziran 2022, 14:42:57 »
Umarım yardimci ve bilgili olacak birileri vardır beklemedeyim..

Slayer91

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 431
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Finaateride Reflex sorunu mu yaşıyorum
« Yanıtla #2 : 02 Haziran 2022, 15:05:11 »
Kullanıcı deneyimini paylaşma adına güzel olsa da ben bu ilaçlar hakkında insanlardan bu tip tavsiye istenmesini ve ona göre tedavi uygulanmasını doğru bulmuyorum.
Dostum profesör doktorlar falan yok burda,herkes deneme yanılma yöntemi kullanıyor,riskleri kabul ediyor,yan etki görürsem bırakırım diyor,tabi arka planda bu ilaçların bize neler yaptığı meçhul,çoğunu kimse bilmiyor
İlaç hormonal bir ilaç basit değil,kimi proflar sakın kullanmayın diyor,kimisi bende kullanıyorum diyor,bazen araştırmalar yapılıyor yan etki oranı başka,başka araştırmada başka çıkıyor,meçhule giden bir yol bu ilaçlar,ki bi ilaç hiçbir şeyi değiştirmeyecek te sadece saçı değiştirecek mümkün mü sence?
Kimsenin tavsiyesine kulak asma,zaten ilaçlarla ilgili yeteri kadar bilgi var her yerde oku,kendi kararını kendin ver
  • Yaşınız 31

tal ha

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 5
Ynt: Finaateride Reflex sorunu mu yaşıyorum
« Yanıtla #3 : 02 Haziran 2022, 16:19:25 »
Reflex durumunda artan serbest testonun sacima yıkıcı etkisinden korktugum icin bu konuyu actim sanirim hic RH den anlamiyosun bilmiyorsun yorumuna ihtiyacim yok

kelköyünkavalcısı

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 171
  • Bu alana reklam verebilirsiniz
Ynt: Finaateride Reflex sorunu mu yaşıyorum
« Yanıtla #4 : 02 Haziran 2022, 16:24:35 »
proscar başladığım ilk ay bende sivilce problemiyle karşılaşmıştım, devam etmedi mütaakip günlerde sivilce gibi yan etkileri azaldı
Finansteride
Omega 3
Keçiboynuzu özü
Biotin 5000
Masaj - Magnezyum yağı
D3 vitamin
B12 vitamin

tal ha

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 5
Ynt: Finaateride Reflex sorunu mu yaşıyorum
« Yanıtla #5 : 02 Haziran 2022, 18:16:42 »
proscar başladığım ilk ay bende sivilce problemiyle karşılaşmıştım, devam etmedi mütaakip günlerde sivilce gibi yan etkileri azaldı
Peki libido artisi ve saclarda genel olarak dokulme gozlemledinizmi ?

kelköyünkavalcısı

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 171
  • Bu alana reklam verebilirsiniz
Ynt: Finaateride Reflex sorunu mu yaşıyorum
« Yanıtla #6 : 02 Haziran 2022, 18:21:09 »
ilk 3 ay dökülme yaşanabilir. libido artışı genelde görülüyor. Siz yine de doktorunuza danışmayı ihmal etmeyin, ben doktor değilim sonuç itibariyle, deneyimlerimi paylaşıyorum ...
Finansteride
Omega 3
Keçiboynuzu özü
Biotin 5000
Masaj - Magnezyum yağı
D3 vitamin
B12 vitamin

Cardozoo

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 624
Ynt: Finaateride Reflex sorunu mu yaşıyorum
« Yanıtla #7 : 17 Haziran 2022, 17:55:46 »
Usta sen kafaya çok takıyorsun.
hafatada 1 Dutasterid 6 kere finasterid
Nw 2.5a Diffuse Thinning
Yaş 20
Kalben - Saçlar

 

Facebook Twitter Instagram